Kaupunkiutelu

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
En varmaan missään ulkomaisessa kaupungissa osaa liikkua paremmin kuin naapurikaupungissa, mutta varmaan Berliinin tunnen parhaiten.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tallinna, Dublin, Köln, Edinburgh.

Munamiehen kanssa kyllä eri mieltä, ei Lontoossa osaa kukaan oikeasti liikkua.

Lugera

Well-known member
Mitä jos ei osaa liikkua naapurikaupungissakaan silmiä sidottuina?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jaha. Luettuani ja sisäistettyäni kysymyksen asettelun, joudun muuttamaan vastaustani.
Jokaikinen ulkomaalaiskaupunki jossa olen käynyt on minulle tutumpi kuin Tampereen naapurikaupungit, koska yhdessäkään niistä en ole käynyt syystä X.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Eilat Punaisen meren rannalla on tullut hyvin tutuksi kuten myös Jerusalem. Tel Aviv on myös melkolailla tuttu city.

WebSlave

Trackman
Ei juuri mitään hajua mistään ulkomaisesta kaupungista joissa olen käynyt, kartta pitäisi olla kaikissa. Joten vastaan Monaco, josta sentään tunnen GP-radan seudut joten kuten ihan kisojen ja Google Mapsin perusteella. :rolleyes:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Aika iisiä sekä metrolla että dösällä.
Lontoossa ei liikuta siellä matkustetaan. Hypätään kulkuvälineeseen ja perillä pois. Joku tulee ja sanoo, että "teepäs sama reissu nyt sitten takaisin jalan ja ilman karttaa", niin siinä on sormi suussa paikallisillakin.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Eipä oo tullut käytyä ulkomailla sitten lapsuuden. Joten en osaa missään liikkua.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
En osaa liikkua edes kotimaan kaupungeissa ilman karttaa. Olen käynyt vain yhdessä ulkomaisessa kaupungissa, sielläkin olin vain pari tuntia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Matti Kyllönen sanoisi tuon Furzburg, mikä tarkoittaisi pierukylää.
Minä en haluaisi ylpeillä tuntevani pierukylän keskustaa.
Kyllähän jotkut näyttävät ylpeilevän jopa Turulla!

Itse tunnen Brightonin paremmin, kuin farkkuni taskut.

jjv

Arschloch
Niin onhan niitä kymmeniä eri pitäjiä joiden keskustassa osaan liikkua ilman karttaa, mutta jossain asuinalueella olisinkin ihan hukassa. Toisaalta rima laskeutuu aika alas, jos ottaa huomioon tuon naapurikaupunki-vertauksen. Tuossa taannoin kuljin Toijalan keskustassa kartta kädessä, kun etsin verovirastoa. Ja onhan täällä kotikylässäkin jotain rivitalo/pientaloalueita, joissa saattaisin eksyä.

Lausanne, Luzern, Cittadella, Sanary-sur-Mer, ja Oostende ovat ainakin niin pieniä ja selkeitä paikkoja, että niissä tuskin pystyisin kovin pahasti eksymään.

Mulla on aika rajaton itseluottamus, että selviän kaikilla pikkupaikkakunnilla ilman karttaa ja esim. Sintra, Monza ja Istres ovat paikkoja, joissa olin tuntikausia eksyksissä, vaikka sen piti olla mahdotonta. :eek: