Sue_me sanoi:
Renault on kyllä kusessa jollei Räikkönen tartu vieheeseen. Tallin sponssit ovat kaikkoamassa (Mild Seven, Telefonica) ja kuskit ovat B-luokkaa. Fisichellaa ei kukaan ole leipomassa mestarikandidaatiksi...
-Kovalainen on täysi arvoitus. Viime GP2 kauden perusteella tuli sellainen kuva että Nico on parempi.
Kuvittelisin Nicon ja Heikin olevan suhteellisen tasavahvoja kuljettajia nopeuden suhteen, loppukaudesta Nicon talli vain sai yliotteen.
Toiseksi kuljettajaksi Rellu tarvitsee miehen, joka pystyy taistelemaan voitosta joka kisassa. Fisichella ei sellainen ole ja toisaalta Kovalaisesta ei vielä voi varmuudella sanoa oikein mitää.
Nopeahan Kovalainen kyllä on, mutta mielestäni hänet kannattaisi laittaa edes vuodeksi pienempään talliin kisakokemusta hakemaan. Red Bull olisi hyvä vaihtoehto Heikille ensi kaudeksi. Nopeus testeissa ja nopeus kisassa kun on kaksi eri asiaa.
Schumi tulee todennäköisesti jatkamaan ainakin yhden kauden. Nälkä ja motivaatio on taas kasvanut, kun Ferrarilla pystyy yhden kauivan kauden jälkeen hakemaan voittoja.
Itse uskon enemmän Kimin Renault-sopimukseen, kuin Ferrari-sopimukseen. Ja jos näin tapahtuu, niin Ferrarille ei taida olla Massaa parempaa kakkoskuskia vapaana. Ja ihan hyvinhän Massa on hommansa hoitanut.
Omat veikkaukseni ensi kauden kuskeiksi:
Ferrari: Schumi ja Massa
Renault: Kimi ja Fisi
McLaren: Alonso ja de la Rosa
Red Bull: Coulthard ja Kovalainen
Toyota: Ralf ja Trulli
BMW-Sauber: Villeneuve ja Heidfeld
Honda: Button ja Barrichello
Noiden pikkutallien kuskivalinnat ei juuri hetkauta, todennäköisesti maksukuskeilla päästellään ensi kaudellakin.