Kausi 2011 / tiimipaidat yms. (?)

Örfil

Guest
KKWCS merkki kiinnostaa. Sen voi ommella vaikka verkkatakin rintamukseen.

Odottelen lisäinfoa paitatilauksesta mutta näillä näkymin se on vain yhtä mallia ja mä kustannan ne kaikki. Tarve olis vain sen 5 kpl.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
A) Sehän muuten näyttääkin ihan korvalta
Totta! :ahem:

B) Osaava muuttaa tuon Racing -> Korville, jos vaan ois se alkuperäinen file mulla tallella. Ja joku kuvankäsittelyohjelma, toimiva.
Niin näyttääkin. Toihan sopii hyvin!
Mitä jos logossa lukisikin Näyttää hitaalta?
Sellainen kuva löytyy jo, koska mulla on yhdessä kkwcs-paidassani se teksti takana. (toki osaisin tekstiä kuvasta muokatakin tarvittaessa)

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Ekan postauksen linkki takkiin päivitetty, kuva nyt Cliquen Softshellistä johon on tehty kangasmerkillä KKWCS-logo ("tuotantotakit" on sitten brodeerattuna, ei merkillä)
Takki roikkuu naulassa XXL kokoisen Sparco Rookie ajopuvun päällä, siitä voi hieman verrata kokoa :)

Sue_me

Well-known member
Ekan postauksen linkki takkiin päivitetty, kuva nyt Cliquen Softshellistä johon on tehty kangasmerkillä KKWCS-logo ("tuotantotakit" on sitten brodeerattuna, ei merkillä)
Takki roikkuu naulassa XXL kokoisen Sparco Rookie ajopuvun päällä, siitä voi hieman verrata kokoa :)
Kelpaa minulle :thumbup:

FO110K

Banned
Huom!
Hinnat on alv 0%, eli täytyy lisätä alv niihin vielä :dunno: mun moka, tuli kysyttyä se vasta tänään :(

Sue_me

Well-known member
Onkohan takin sovitusmahdollisuutta olemassa? Viimeksi kun ostin takin ilman sovitusta, kooksi tuli mallia teltta.

FO110K

Banned
Mulla on XL kokoinen mylliksessä mukana, saa sovittaa :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Onkohan takin sovitusmahdollisuutta olemassa? Viimeksi kun ostin takin ilman sovitusta, kooksi tuli mallia teltta.
Onnistuin löytämään tällaisen sivun, jossa myydään samaa takkia ja sieltä löytyi joku kokotaulukko.

Tosta saattaa olla apua, jos XL-koko ei ole lähellä omaa kokoa, kuten esim. minulla.

Edit: Osaatko FO110K sanoa, vastaako XL-koko tuon kokotaulukon mittoja?

FO110K

Banned
en oo kerennyt mittaamaan, eli nyt en osaa kyllä sanoa :-/
mielestäni koko on kuitenkin viime vuoden t-paitojen kanssa melkein identtinen, XL tuntuu itsellä ns. normilta, ei tarvi miettiä kokoja muuhun suuntaan...

FO110K

Banned
Noniin, takkia kiikuteltu nähtävillekin, eli nyt alkais oleen aika tilata jos moisen haluaa :)

Yritetään saada tän viikon loppuun mennessä tilauslista valmiiksi, Maanantaina sitten lähetän tilauksen eteenpäin :)