Captain Howdy
Well-known member
Oleppa väiski hiljempaa.
Odotin tiukkaa anal yysiä alkoholiongelmista.Ihan homo listaus.
Mee pariks kuukaudeksi tutkailemaan areenalla, jospa siellä olisi parempaa.Ihan homo listaus.
Mee pariks kuukaudeksi tutkailemaan areenalla, jospa siellä olisi parempaa.
.On taas se aika vuodesta. Tällä kertaa noin kahdelle vapaan keskustelun osanottajalle on etsitty verrokki urheiluelämästä.
Toimitus toivottaa hyvää loppuvuotta ja toivoo molempien suuttuvan omasta verrokistaan.
Pitikö tällekin nyt oikein oma ketju perustaa?
Pity.Pitikö tällekin nyt oikein oma ketju perustaa?
Tässä on nyt kyllä semmonen tilanne, että jos tänä vuonna on onnistuttu herättämään tunteita puolesta, pitänee ryhtyä toimenpiteisiin. Ei oo ollu tarkotus kyllä.FW08Pastor MaldonadoKyky herättää tunteita niin puolesta kuin vastaan. Tärkein yhdistävä tekijä, että vika on aina muissa.
Muun vittuilun ymmärrän kyllä, mutta kunhan nyt edes nimimerkki olisi oikein kirjoitettu.
No jaa.Muun vittuilun ymmärrän kyllä
Mä olen ainakin tänä vuonna alkanut vihaamaan sua niin paljon, että ihan siviilielämässäkin tulee puistatuskohtauksia.Tässä on nyt kyllä semmonen tilanne, että jos tänä vuonna on onnistuttu herättämään tunteita puolesta, pitänee ryhtyä toimenpiteisiin. Ei oo ollu tarkotus kyllä.
Noi ei ole ruupeneita nähnytkään. Pari hyvää, muuten aika mitäänsanomatonta pääsiäisrahkaruokaa.Ihan hyvät ruupenit.
Tähän on pyritty vuosirn johdonmukasella työllä.Mä olen ainakin tänä vuonna alkanut vihaamaan sua niin paljon, että ihan siviilielämässäkin tulee puistatuskohtauksia.
No joo. En tiiä.Noi ei ole ruupeneita nähnytkään. Pari hyvää, muuten aika mitäänsanomatonta pääsiäisrahkaruokaa.
ÄÄÄHHHÄÄHÄÄHÄHÄÄÄÄÄ AVUTONTAAAAAAHHHHHH!!!! :ahem::ahem:Tähän on pyritty vuosirn johdonmukasella työllä.