Keikkaa Suomessa

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mehe ja Teukka olivat molemmat luonnossa pirun mukavia, kuten oletinkin. Harmi etta poistuin jo yhden aikaan, kun systerin juna lahti ja paatin saattaa sen asemalle. Paata kivisti kylla aamulla, onneksi ei tarvinnut tyohon lahtea.

Ehdottomasti uudestaan. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
hajun kanssa treffi jai niin lyhyeksi, jotta paha sanoa miehesta muuta kuin etta eri nakoiseksi olin kuvitellut, ehkapa tuon taalla esiintyvan kuvan takia... :eek:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jep. Samoin Myllis ja Teukka on siis, paitsi varsin nauravaisia poikia, niin Euroopan mukavimpia jätkiä. Ja muilta mantereiltahan ei paljon mukavia tyyppejä löydy. Mitä ny pingviinit on aika mukavaa sakkia.

haju

Banned
hajukin tosiaan tuli morotettua. Kiva tavata. Olishan sitä useammankin sanan vaihtanut, mutta jääköön sekin seuraavaan kertaan.
Oli melkoinen sattuma, että oli mahdollista Teukan suoritus päästä katsomaan. En ollut tulossa "möötteen", mutta en vain kehdannut olla esittäytymättä kun paikalla kuitenkin olin. Vähän jäi harmittamaan, että sananvaihto jäi niin vähäiseksi. Villi elo kuitenkin jatkuu. Lähdemme vaimon kanssa taas kohta Helsingin yöhön, lisää live-musiikkia. Tällä kertaa paikka on vaimon valinta. Tervetuloa mukaan.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ehdottomasti uudestaan.

Mylliksen sisko!! :eek!: :ahem: :D

Oli sen tason mimmejä, etta vois vaikka käydä 'lainaamassa sokeria'.

Suhteellisen hyvin lähti yhdellä jalalla. Ja Mehelle tiedoksi, että mä jätin sen Markus Similän pahvikuvan rautatieaseman säilytyslokeroon. Näytti tosi hienolta lavalla. Huimaa rekvisiittaa.