Keissi kuluttajansuojasta

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mut vois bännätä, koska perustan kaiken sanomiseni Enid Blytonin kesken jääneeseen trilogiaan Viisikko Sohii Saumaa, Viisikko Tuuttaa Takaapäin sekä Viisikko Ponnii Pliukkaille.

Kaiken sanomiseni.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Moon lukenut yhden Viisikon elämäni aikana ja se oli sen verran huisi kokemus, etten juurikaan kaunokirjallisuuden tuotoksia ole enää käsiini ottanut.

Mutta jää silti ainoaksi fiktiiviseksi kirjaksi, mitä olen loppuun asti lukenut.

Papillonin luin puoleen väliin ja sitten unohdin, että minulla oli se kirja.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Moon lukenut yhden Viisikon elämäni aikana ja se oli sen verran huisi kokemus, etten juurikaan kaunokirjallisuuden tuotoksia ole enää käsiini ottanut.

Mutta jää silti ainoaksi fiktiiviseksi kirjaksi, mitä olen loppuun asti lukenut.

Olet sen jälkeen keskittynyt enemmin grafiikkaan ?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Jatkoitko silti Papillonin lukemista?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Jos se lukemasi Viisikko oli legendaarinen Viisikko Tekee Junan, niin en ihmettele. Sen verran tukusaa tekstiä, että sen jälkeen ei vähään aikaan maita edes mansikat.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Autoa tai/ja sen moottoritilassa olevia asennuksia pitää ajovalon polttimon vaihtoa varten nykyautoissa purkaa niin paljon, ettei se maallikolta yleensä onnistu.

Tilanne on hanurista.
YK:n Euroopan talouskomissio (ECE) toteaa ajoneuvojen valoja käsittelevässä pykälässään vuodelta 2006, että ajoneuvon valonlähde on pystyttävä vaihtamaan toimivaan ilman apuvälineitä.
Autonvalmistajat ovat kuitenkin pyyhkineet ECE:n säädöksellä perseensä.
Parempi kai auto kalliilla merkkikorjaamolla päivän kuin se, että polttimon vaihto onnistuu kahvipaussin yhteydessä huoltsikan parkkipaikalla. Tosin silloinkin vain niiltä jotka tajuavat lampun vai´hdosta edes jotain.
Mouhijärven mummo jää maitokauppa-aseman pihalla ilman apua, juuri ostettu polttimopakkaus kädessään. No, ehkä Pekka poika asentaa sen uuteen punaiseen Micraan jouluna kun tulee kylään.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jos se lukemasi Viisikko oli legendaarinen Viisikko Tekee Junan, niin en ihmettele. Sen verran tukusaa tekstiä, että sen jälkeen ei vähään aikaan maita edes mansikat.
Siinä oli semmoinen Baskervillen koira, tjsp. Ja joku nummi. Muita muistikuvia ei enää ole, kiitos erinäköisten maailman nesteiden ja hajujen.

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Siinä oli semmoinen Baskervillen koira, tjsp. Ja joku nimmi. Muita muistikuvia ei enää ole, kiitos erinäköisten maailman nesteiden ja hajujen.
Tääkin asia on käsitetelty joskus. Ei kiinnosta, ei pätkääkään. Samaa rataa mennään...puhuttaisiinkos enämpi kuluttajansuojasta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Viisikko kuusikossa nelikko päässä.

Mitä tulee autojen huoltamisen vaikeuteen, niin eräässä Subaru mallissa moottoria pitää irrottaa, jotta tulpat saa toiselta puolelta (boxerikone) vaihdettua.

Useassa automallissa lamppujen vaihtoon riittää pelkkä gynekologin tutkinto. Tai pianonvirittäjän.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Viisikko kuusikossa nelikko päässä.

Mitä tulee autojen huoltamisen vaikeuteen, niin eräässä Subaru mallissa moottoria pitää irrottaa, jotta tulpat saa toiselta puolelta (boxerikone) vaihdettua.

Useassa automallissa lamppujen vaihtoon riittää pelkkä gynekologin tutkinto. Tai pianonvirittäjän.
Eräässä Skoda-mallissa suositellaan vaihtaan koko auto tulpanvaihdon yhteydessä. Tulpat voi jättää jos on hyvät.

Kova räplääjäkin vois vaihtaa noi lamput helposti.