Tajutaan jos et selitä.Meinasin alkaa selittelemään tota JayR:lle kirjoitettua kommenttia, mutta ehkä joku tajusi ilmankin...
Tajutaan jos et selitä.Meinasin alkaa selittelemään tota JayR:lle kirjoitettua kommenttia, mutta ehkä joku tajusi ilmankin...
Varmaan paremmin joo...:alppu:Tajutaan jos et selitä.
Älä ny selitä!Varmaan paremmin joo...:alppu:
Todista!Älä ny selitä!
Olet sen jälkeen keskittynyt enemmin grafiikkaan ?Moon lukenut yhden Viisikon elämäni aikana ja se oli sen verran huisi kokemus, etten juurikaan kaunokirjallisuuden tuotoksia ole enää käsiini ottanut.
Mutta jää silti ainoaksi fiktiiviseksi kirjaksi, mitä olen loppuun asti lukenut.
Papillonin luin puoleen väliin ja sitten unohdin, että minulla oli se kirja.
Jatkoitko silti Papillonin lukemista?Moon lukenut yhden Viisikon elämäni aikana ja se oli sen verran huisi kokemus, etten juurikaan kaunokirjallisuuden tuotoksia ole enää käsiini ottanut.
Mutta jää silti ainoaksi fiktiiviseksi kirjaksi, mitä olen loppuun asti lukenut.
Fiktiivisiä kuluttajalakeja aloin pänttäämään.Jatkoitko silti Papillonin lukemista?
Jos se lukemasi Viisikko oli legendaarinen Viisikko Tekee Junan, niin en ihmettele. Sen verran tukusaa tekstiä, että sen jälkeen ei vähään aikaan maita edes mansikat.Moon lukenut yhden Viisikon elämäni aikana ja se oli sen verran huisi kokemus, etten juurikaan kaunokirjallisuuden tuotoksia ole enää käsiini ottanut.
!Mut vois bännätä, koska perustan kaiken sanomiseni Enid Blytonin kesken jääneeseen trilogiaan Viisikko Sohii Saumaa, Viisikko Tuuttaa Takaapäin sekä Viisikko Ponnii Pliukkaille.
Kaiken sanomiseni.
En tiedä mitä linkin takana on, koska koneeni jostain syystä kaatuu utuubivideoista. Mutta arvaan, että Widows vetää Famous Fiven?
Siinä oli semmoinen Baskervillen koira, tjsp. Ja joku nummi. Muita muistikuvia ei enää ole, kiitos erinäköisten maailman nesteiden ja hajujen.Jos se lukemasi Viisikko oli legendaarinen Viisikko Tekee Junan, niin en ihmettele. Sen verran tukusaa tekstiä, että sen jälkeen ei vähään aikaan maita edes mansikat.
Viisikko tekee löydön. Sketsi. Ohjelmasta Tabu.En tiedä mitä linkin takana on, koska koneeni jostain syystä kaatuu utuubivideoista. Mutta arvaan, että Widows vetää Famous Fiven?
Tääkin asia on käsitetelty joskus. Ei kiinnosta, ei pätkääkään. Samaa rataa mennään...puhuttaisiinkos enämpi kuluttajansuojasta.Siinä oli semmoinen Baskervillen koira, tjsp. Ja joku nimmi. Muita muistikuvia ei enää ole, kiitos erinäköisten maailman nesteiden ja hajujen.
Ah, toki! Muistan sen hyvin. Näin pystyn nauttimaan yt-videoista katselematta niitä tai kaatamatta konetta. Hienoa on tekniikka ja kehitys.Viisikko tekee löydön. Sketsi. Ohjelmasta Tabu.
Eräässä Skoda-mallissa suositellaan vaihtaan koko auto tulpanvaihdon yhteydessä. Tulpat voi jättää jos on hyvät.Viisikko kuusikossa nelikko päässä.
Mitä tulee autojen huoltamisen vaikeuteen, niin eräässä Subaru mallissa moottoria pitää irrottaa, jotta tulpat saa toiselta puolelta (boxerikone) vaihdettua.
Useassa automallissa lamppujen vaihtoon riittää pelkkä gynekologin tutkinto. Tai pianonvirittäjän.