Kelle annat roposen?

Kenelle annat rahaa kadulla?

  • Kerjäläiselle

    Äänet: 4 12,5%
  • Katusoittajalle / -esiintyjälle

    Äänet: 15 46,9%
  • SPR:n tai vastaavan keräystyöntekijälle

    Äänet: 20 62,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Ehdottomasti Tuksulle et se sais jotain nätimpää päälle pantavaa!!!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18404
Heittää tien poskeen niinkuin yleensä teen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Katusoittajille tulee joskus annettua pätäkkää.
esmes, viime kesänä jossain, hmm, varmaan unkarissa näin niin mainion yhtyeen, että pakko oli tukea muutamalla eurolla. Oli sellainen nuorista kavereista koottu yhtye, joka oli tehnyt ilmastointiteipistä ja kaljapulloista itselleen puhallinsoittimet ja vetivät niillä menemään 90-luvun hittejä oikein tunteella. Olivat joko euroopan- tai maailmanympärimatkalla ja rahoitus hankittiin soitannalla. Tämmöisille tapauksille rahani irtoavat helpommin kuin niille, jotka flegmaattisina makaavat kadunkulmalla jätesäkkiin kääritytyneenä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Niin ja kerran annoin 20c romanitytölle kun sillä oli niin mahdottoman koskettava lappu kourassaan, oli äiti kuollut ja isä raiskattu ja vissiin koirakin samalla ja lääkkeitä nyt tarvittiin pikkuveljen kihomatojen poistoon. Kyllä niin hyvälle tarinankertojalle jo viitsii rahaa antaa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
En minä mitään naista anna, hiihtää sen pitää talvella.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26880
Yleensä en antaisi ropojani noista kenellekään, mutta tuossa viime nälkäpäiväkeräyksen aikoihin ajattelin retostella kaupan nätille kassaneidille ja päätin maksaa kahdenkympin setelillä ja antaa kaikki vaihtorahakolikot keräyslippaaseen. Toivomuksena oli, että ostokset olis maksanut jotain tyyliin 14,50€, mutta eikös ne perhana maksanu 15,20€ :mad_old: Pitkä huokaisu, kolikot lippaaseen ja kyrpä otsassa kotiin.

Ei liity mitenkään tähän toikkiin, mutta viime maanantaina mulla meni pokka kyseisen kassaneidin kohdalla. Ostokseni maksoi 9,70€ ja maksoin taas kahdenkympin setelillä. Sain takaisin kuitin ja 30 centtiä. Katsoin hölmistyneenä kolikoita ja kuittia, joka väitti minun antaneen kympin setelin. "Se oli kahdenkympin seteli" totesin. Nainen katsoi minuun silmin Heikki Silvennoisen eikä sanonut pariin sekuntiin mitään ja multa pääsi isokokoinen hihi. Just viime viikolla täällä oli linkki siihen tonnin seteli-sketsiin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eipä tule kadulla rahaa jaettua kuin jurrissa.

Varusmiesten suorittamaan veteraanikeräykseen annan rahaa, kun varta vasten kiertävät ovelta ovelle. Kaikille ulkolaisille kotiovelle raahautuville kerjureille annan yleensä kenkää saman tien, paitsi kerran olen yhdeltä haksahtanut ostamaan sinänsä asiallisen piirustuksen (joka lojuu jossakin x-paikassa tällä hetkellä).
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Järjestäytynyttä rikollisuutta en halua tukea sentilläkään, kun tiedossa on, että sillä kolikolla kustannetaan romanimafioson thaihierontaa.

Katusoittajat eivät yleensä ole kovin laadukkaita pelimanneja. Lisäksi heistä valitettavan usea palvelee (pakon edestä) rikollisblokkia. Rampen ja Naukkarisen tyyliselle syntikkamusiikille huoltoasemalla voisi irrotakin.

Myös keräyslippaiden tuotto on sen verran hämärissä käsissä, että ei oikein viitsi antaa. Toki sitten, jos lipasta heiluttelee joku humanistiopiskelijatar, niin saattaisin heltyä ja "avata nyörini".
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olenko minä ikinä kertonut rohtuneista huulistani sieltä Thaimaan lomaltani? Haluatteko kuulla? Kyse ei ole seksistä.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mä pistän kaikki rahat likoon F1-foorumin VIP -maksuun.
 
Ylös