Örfil
Guest
Myydään: Ilmakivääri, läpäisee paksunkin kankaan. Hinta 15 e. Vajaa rasia kuteja kaupan päälle.Kerran työpaikan ikkunan alle tuli tyyppi soittamaan säkkipilliä. .
Myydään: Ilmakivääri, läpäisee paksunkin kankaan. Hinta 15 e. Vajaa rasia kuteja kaupan päälle.Kerran työpaikan ikkunan alle tuli tyyppi soittamaan säkkipilliä. .
Eivät. Ne menisivät nurmikoille, koska sinne sataa roposia kuin sadettajasta.Jos kerjääminen kiellettäisiin, niin menisivätkö kerjäläiset MAAN ALLE?!
Sivistyneempi versio ghetosta.Minun mielestä jokaisen kaupungin keskustaan voitais perustaa kerjäyshalli. Sinne voisivat sitten mennä käymään kaikki jotka haluavat auttaa, tai kokea paremmuuden tunnetta.
Yks kerta ruotsinlaivalla oli pubissa soittamassa joku etelänmaalaisen näköinen heppu ja pakko oli laittaa rahaa hattuun ja näyttää peukkua thumbup kun soitti mm. Paranoidin ja Immigrant Songin.Jos soittaa hyvin niin toki ansaitsee hommastaan palkkion.
Varmaan ihan hyvin.Taitavat katusoittajat olla kohta konkassa tai vankilassa. Mitenhän Teostolla noin muuten niinku menee?
Op Tervon hallinnolta Suomen suurin lahjoitus Bolivian tytöille!
Op Tervon hallinnon jäsenet ovat lahjoittaneet kokouspalkkioistaan 1400 euroa Kapua Bolivia 2015 –kampanjaan.
http://www.kapua.fi/osallistuja/tarja-poyhonen/
Mulle kävi kerran noin töipaikan kahviossa. Olin juuri aamulla kurkannut lompakkoon että 20e siellä, ei tarvi käydä automaatilla. Sitten vanha kassanainen antoi sämpylästä ja maidosta vaihtorahaa siten, että olisin maksanut muka vain kympillä. No, hänenkun oli pakko olla oikeassa ni minkäs teit. Puoleen vuoteen en sitten käynyt siellä.Ei liity mitenkään tähän toikkiin, mutta viime maanantaina mulla meni pokka kyseisen kassaneidin kohdalla. Ostokseni maksoi 9,70€ ja maksoin taas kahdenkympin setelillä. Sain takaisin kuitin ja 30 centtiä. Katsoin hölmistyneenä kolikoita ja kuittia, joka väitti minun antaneen kympin setelin. "Se oli kahdenkympin seteli" totesin. Nainen katsoi minuun silmin Heikki Silvennoisen eikä sanonut pariin sekuntiin mitään ja multa pääsi isokokoinen hihi. Just viime viikolla täällä oli linkki siihen tonnin seteli-sketsiin.
Saat Tonin.Mä voisin ottaa Riitta-Liisan. Jos hän nyt on annettavissa. Luulisin, että burbille kelpaa Rivo-Riittakin.