Kenen kannattaisi opetella

Kenen kannattaisi opiskella miten ihmisen talous toimii?


  • Äänestäjiä yhteensä
    16

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tietyllä tapaa ikävää tulla leimatuksi kokoomussiipeen vihreiden kansanedustajan verotusnäkemyksiä puolustamalla (ja toistamalla).
Pahinta mitä Moe voi kuvitella on äänestää kokoomusta. Kaikki mielipiteet, jotka eivät ole yhteneväisiä Moen kanssa on kokoomuslaisia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tietyllä tapaa ikävää tulla leimatuksi kokoomussiipeen vihreiden kansanedustajan verotusnäkemyksiä puolustamalla (ja toistamalla).
Sä olet äänestänyt tässä pollissa kuten Kokoomus-siipi. Oli helppo vetää johtopäätös. Kuten oli sullakin, että mun pitäis opetella tuota taloutta.

Toisaalta, vaikea ottaa vakavasti kaveria, joka ostaa autona Fiatin.

Tuo oli sitten vitsi, eikä tosissaan sanottu.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Joku vois kysyä jotta mikä Kokoomus-siipi, mutta empä taida jaksaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minulla on ainakin kestävyysvaje tupakassa, kun ei ole Venäjällä tullut käytyä aikoihin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minulla on ainakin kestävyysvaje tupakassa, kun ei ole Venäjällä tullut käytyä aikoihin.
Suosittelen kestävyysurheilun harrastimista. Siinä se kestävyyskin paranee.

Ja Säätytalon jengi kanssa. Lenkkipolulle siitä hopi hopi. A. Tuppi vetämään joukkoja.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Sä olet äänestänyt tässä pollissa kuten Kokoomus-siipi. Oli helppo vetää johtopäätös. Kuten oli sullakin, että mun pitäis opetella tuota taloutta.
Koska maailmassa ei toki ole mitään muuta kuin Kokoomus ja mitä-ikinä-sinä-nyt-sitten-äänestätkään.
 
Ylös