No perustelisit nyt.R.Rosset sanoi:En ainakaan Ace17:eitsemäntoista kanssa. Enkä edes perustele.
Oisko se ainoo peruste?lara sanoi::frank: sori pojat, mut sil on hieno motskari.
ihan vaan silla perusteella.
Tuskin. Hanskaathan sä suhteellisen hyvin yhdyssanatkin.Runar ja Kyllikki sanoi:Oisko se ainoo peruste?
Ja osaan kokata!! :ahem:MacGyver sanoi:Tuskin. Hanskaathan sä suhteellisen hyvin yhdyssanatkin.
En alkais olla sun kaa :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Oisko se ainoo peruste?
HOMO!OoPee sanoi:En alkais olla sun kaa :nope:
Mieluummin mä olisin vaikka homo kuin tommosta nussisin :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:
Mitä sä muuten tarkotit Jakkeus sillä, kun sanoit, ettäJacques sanoi:Kyllä ruunari on noista vaihtoehdoista ihan ylivoimainen!!! :ahem:
joku skinhead muuten kattelee tossa olkani yli puukko kädessään mitä kirjoitan...
haa! kiitti oopee! nyt se skini lähti ostamaan lippua itävallan lennolle! :thumbup: :thumbup: :thumbup:OoPee sanoi:Mitä sä muuten tarkotit Jakkeus sillä, kun sanoit, että
KAIKKI SKINHEADIT ON HOMOJA?
Ei mun mielestä pitäis tolleen yleistää :nope:
WillkommenJacques sanoi:haa! kiitti oopee! nyt se skini lähti ostamaan lippua itävallan lennolle! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kyseinen skini kävi mun asunnon kautta ennen lähtöään. Otin screenshotin todisteeksi:OoPee sanoi:Willkommen