Kenet Suomen pelaajista Artjuhin taklaa ensimmäisenä sairastuvalle?

Kuka ensimmäisenä sairastuvalle?

  • Tuomo Ruutu

    Äänet: 0 0,0%
  • Mika Pyörälä

    Äänet: 0 0,0%
  • Janne Pesonen

    Äänet: 0 0,0%
  • Petteri Nokelainen

    Äänet: 0 0,0%
  • Niko Kapanen

    Äänet: 0 0,0%
  • Jarkko Immonen

    Äänet: 0 0,0%
  • Juhamatti Aaltonen

    Äänet: 0 0,0%
  • Anssi Salmela

    Äänet: 0 0,0%
  • Janne Niskala

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    15

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaihtoehdot:
Tuomo Ruutu
Mika Pyörälä
Janne Pesonen
Petteri Nokelainen
Leo Komarov
Mikko Koivu
Niko Kapanen
Jarkko Immonen
Mikael Granlund
Juhamatti Aaltonen
Anssi Salmela
Janne Niskala
Joku muu
Artjuhin itse
Ei kukaan
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Itse huomasin aamulla pohtivani, että Joensuun Jesse kannattaisi ottaa kokoonpanoon noutamaa Jevgeni pois. Jesse on kuitenkin niitä harvoja Suomen pelaajia, jotka pystyvät katsomaan JJevgeniä silmiin varpustamatta.

Granlundin se ainakin yrittää teloa, joten vastaan sen.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8262
Joku muu -> Vehanen.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Nimeltä mainitsematon herra 49 ajelee mielellään nimeä saavuttaneita pelaajia, joten vastaan kapteeni Koivu.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei ketään.

Ennustan, että Artjuhin ottaa itse vastaan pari kipeää pommia akselilta Pihlström-Ruutu. Kummaltakin löytyy arsenaalista niin kovat puhtaat niitit, että isoakin miestä helisyttää.

Suomen pakkien kannattaa taas olla hereillä Ovechkinin kanssa pääty- ja kulmaväännöissä. Ajaa varmasti ja ajaa kovaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Toivottavasti Artjuhin pläsähtää taklausyrityksessään ohi kohteensa päin pleksiä ja kannetaan lasarettiin toipumaan lopputurnauksen ajaksi.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ei ketään.

Ennustan, että Artjuhin ottaa itse vastaan pari kipeää pommia akselilta Pihlström-Ruutu. Kummaltakin löytyy arsenaalista niin kovat puhtaat niitit, että isoakin miestä helisyttää.

Suomen pakkien kannattaa taas olla hereillä Ovechkinin kanssa pääty- ja kulmaväännöissä. Ajaa varmasti ja ajaa kovaa.
Salli mun nauraa.:D Se vetää niitä turpaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Artjuhin on ollut yllättävän siististi. Suomikin uskalsi aloittaa pelaamisen.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Ei ketään.

Ennustan, että Artjuhin ottaa itse vastaan pari kipeää pommia akselilta Pihlström-Ruutu. Kummaltakin löytyy arsenaalista niin kovat puhtaat niitit, että isoakin miestä helisyttää.

Suomen pakkien kannattaa taas olla hereillä Ovechkinin kanssa pääty- ja kulmaväännöissä. Ajaa varmasti ja ajaa kovaa.
Ovetshkin oli huono. Ei jaksa painaa 82+9 ottelun NHL-kauden jälkeen. Tai jaksaa painaa, mutta ei sitten jaksa ratkaista otteluita tai pelata edes taitojensa keskiarvotasolla. Ainoassa läpiajossaankin peippasi kiekon suoraan Lassilan patjaan kuin joku kohmelokätinen suomalainen arvokisojen pudotuspelien rankkarikisassa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Artjuhin on ollut yllättävän siististi. Suomikin uskalsi aloittaa pelaamisen.
Taklaamalla aloitti, mutta ehkä valmennusjohtokin kertoi, että jopa tv-yhtiö on dedikoinut yhden kameran ihan sitä varten, että vahtii sinua, joten kiltisti nyt. ;)

Ei tuomaritkaan voineet tietämättömiä kohusta olla, joten mies oli erityistarkkailussa.
 
Ylös