Kerrohan unesi, niin ...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mikko Kivinen liittyi kuolleen Graham Chapmanin tilalle Monty Pythoniin ja äijät ryhtyivät tekemään uutta sketsisarjaa. Gilliamin välianimaatiot olivat ihan viimeisen päälle 2010-luvun digitekniikkaa ja meno oli mainiota. Ainoa häiritsevä tekijä oli se, että minä ohjasin nuo ko. hupailut.

Jotenkin tästä päästiin siihen, että olin Naurun Tasapaino- kilpailun finaalissa heittämässä jäätävää hetulaa aiheesta suomalaisten saivartelu. Itseäni nauratti unessa niin paljon, että mietin pitäisikö herätä laittamaan nämä mainiot leiskautukset ylös paperille.
Parempi etten.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei saatana. Täyteltiin vihreän mäen harjalla ilmapallon näköisiä (eri värisiä) säähavaintopalloja. Tai saattoi ne olla ilmapallojakin, en tiedä. Sitten tuuli kuljetti niitä nurmikkoista mäkeä alas kohti ns. maalia joka oli siis joku sisäpelikenttä / urheiluhalli, jossa ei ollut seiniä. Osa palloista osui maahan ja pelkäsin niiden räjähtävän. Lopulta saatiin kaikki pallot urheiluhallin vastapäiseen seinään jossa ne alkoi pierunomaisesti rupsuttamaan ilmaa ulos venttiileistään. Tämä oli hauskaa koko tiimin mielestä ja kellohan oli unimaailmassakin jotain 2:00 yöllä ja ihmiset väsyneitä. Heräsin siihen kun nauroin pieruääniä ääneen.

Mitähän vittua taas?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Yks nainen pahastutti mieleni, poistuin tuohtuneena paikalta ja sitten minua ammuttiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kiteen S-Marketin parkkipaikalla oli vanha Golf Cabriolet avaimet virtalukossaan. Sain hetken kleptomaniakohtauksen ja otin sen. Ajettuani vain pari metriä tullen toisiin ajatuksiin. Parkkeerasin ja jäin odottamaan omistajia... Sieltähän se tuli, Edward Norton. Kovasti tuo ihmetteli ja kysyi miksei auto ole samassa ruudussa mihin jätti, johon minä, että laitoin sen paremmalle paikalle odotellessa. Ei tuo kait uskonut. Samalla huomasin parkin muuttuneen koskeaksi torniksi, jonka katolta Edward sitten huristeli pois, vaikkei sieltä reunalta mitään ramppia ollut. Päätin lähteä itsekin alas. Ainoa reitti oli huojuvat paloportaat, ja sitten pelottikin loppu-unen ajan kavuta niitä alas.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Näin sellaista unta, että jossain hallissa pelattiin jääkendon MM-finaali Suomi vs. Ruotsi. Heti ottelun alussa leijonat tekee ottelun ensimmäisen maalin. Maalintekijänä Ville Peltonen. Ville runnoi maalinedusruuhkasta kiekon maaliin. Jestas mikä fiilis, helurei helurei vääntö on hurjaa.

Ikävä kyllä enempää en unesta muista, miten lie jatkuikaan...
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olin mökillä tuusaamassa jotain kopperoa niin Domppari ilmestyi skootterillaan paikalle. Siinä sitte istuskeltiin ja vaihdettiin kuulumisia muutamien oluiden äärellä, kolmas lapsi oli hälle tulossa. Kotvan päästä Dom hyppäsi mopon selkään ja lähti kotia kohti. Rattijuoppo!
 

Örfil

Guest
Ei ole oma uni, mutta faija oli nähnyt ahdistavan poliittisen unen.

Rinne oli määrännyt jalkojensärkyveron eli iltaisin särkee kaikilla jalat jos ei maksa 50 e vuosimaksua.
Unessa se valitti että on takuulla maksanut ja Rinne selitti ettei maksua näy, joten jalkojen särky jatkuu kunnes suoritus on valtion tilillä.

Vittumaisia nuo demarit :ahem:

Isällä särkee jalat joka yö, olen perinyt nuo levarit. Onneksi on kohde ketä syyttää!
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa olin Kuopiossa. Lähdin kävelemään Volttikadulta kohti keskustaa Tasavallankadun kautta ja ehdittyäni juuri päästä moottoritien ali edessäni kävellyt mies alkoi puukottaa silmittömästi vieressään kulkenutta miestä. Minun reaktio puukotukseen oli paeta paikalta, koska pelkäsin puukottajan puukottavan minutkin estääkseen minua todistamasta häntä vastaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viime yönä näin unen jossa olin Kuopiossa. Lähdin kävelemään Volttikadulta kohti keskustaa Tasavallankadun kautta ja ehdittyäni juuri päästä moottoritien ali edessäni kävellyt mies alkoi puukottaa silmittömästi vieressään kulkenutta miestä. Minun reaktio puukotukseen oli paeta paikalta, koska pelkäsin puukottajan puukottavan minutkin estääkseen minua todistamasta häntä vastaan.
Ai siinä tunnelissako?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Viime yönä näin unta, kummaa unta mä näin. Herra ties, olin ainut mies päällä tämän aution maan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tyttölapsen kanssa tultiin laivasta ja istuttiin jollain penkillä. Siihen tuli vanha mummo sanomaan, että haluisko se pikkuinen olla onnentyttönä, kun hää ei ole ikinä voittanut pelikoneista. No mentiin sitten pelikoneille ja nostin tytön painamaan pelin pyöräytys-namiskaa. Sieltä sitten tulikin heti kahdella 50 sentin kolikolla 23 euron voitto. Mummohan se siitä ihan onnensa kukkuloille pamahti.

Sitten tarttui tullimies minua olkapäästä, kun repun sivutaskusta näkyi joku oluttölkin tapainen. Eikun odottamaan tulliin. Veivät tytön, oluttölkin ja suklaalevyt, koska kaikki näyttivät käsikranaatilta heidän mielestään. Ei auttanut mitkään selitykset ja siitä sitten itkuisena ulos laivasta.

Talsin vähän matkaa ja olinkin keskellä metsäautotietä kera jonkun random-heebon. Sitten tippuikin lentokone maahan muutaman kilometrin päässä. Me siihen, ettei tuollaista ihan joka päivä näe...no nähtiinhän me. Alkoi hirveällä ryskeellä tippua kaikenlaista lentokonetta ja Vapaudenpatsaan päätä sinne pöpelikköön. Lopulta jostain liukui täyttä vauhtia juna kylkiasennossa kohti ja jäätiin sen alle.

Herättiinkin henkiin samanlaisiin korpimaisemiin ja sitten mietittiin, että ollaan näköjään kuolemattomia. Savua alkoi näkyä ja mietittiin jo, että mihinköhän nyt kuollaan. No eikös sieltä tulipalo tullut ja saartoi meidät. Tuli sitten nielaisi meidät ja kuolo korjasi.

Sen jälkeen tulikin ilmoitus, että sota on loppunut ja voitettiin. Lähdin rintamalta viiden miekkosen kanssa alasti kera siniristilippujen jonkinlaisessa Abu Ghraib-muodostelmassa ja metsätien varrella oli hurraavia kanssaihmisiä. Meille sitten sanottiin, että pitää kävellä vähintään 20 kilometriä vielä.

Lopulta pääsin kotiin ja avasin lehden. Läpyskässä oli arvosteltu vuoden huonoimmat kokkikirjat. Voittajaksi julistettiin Timo Jutilan "Juti kokkaa"-opus. Havainnollistavana esimerkkinä oli bravuurinsa uunimakkara. Makkaraa ei näkynyt juustosulan alta ja epäfokusoidusta kuvasta erottui juustomöykyn lisäksi kuivaa sipulisilppua, eikä sipulia oltu jaksettu silputa kuin puoliksi.

Se vasta herätti painajaisesta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olis vänkää olla kouvon unessa. Mutten liene riittävän sekopäinen singhree ghghgh treee bgoop påwert 234897239487 tissit.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Osapuilleen yhtä järkevä uni oli itselläkin viime yönä.

Pekka Pouta oli kolaroinut Zaikomin kanssa Savonlinnassa Mertalan risteyksessä. Otin valokuvan ja myin seiskaan. Sen jälkeen koira puri minua ja delffiini söi jonkun ihmisen kera kumiveneensä. Hevonen hirtettiin ja jouduin ajamaan vesiliukumäessä vihollisia karkuun crossipyörällä, koska näemmä oli alkanut sota. Siitä sitten Winchesterillä intiaaneja ampumaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Hallin varuskunta oli vielä olemassa. Jostain syystä pyörin henkilökunnan asuntolan alueella ja siellä joku mopojonne revitteli ja huudatti mopoaan. Naapurit huusivat lopettamaan mutta mopojonne vaan jatkoi. Kun tulevaisuudentoivo kiihdytti seuraavan kerran ohi, kaadoin moponsa ja tönäisin jonnen maahan. Sanoin jotain tyyliin: "onko tuossa mitään järkeä, mene muualle leikkimään". Jonnen kanssa homma meni väittelyksi ja tämä uhkasi hakkaavansa minut kun aloittaa uudelleen kickboxing -harrastuksensa. Kina jatkui kunnes äitinsä huusi meidät sisälle. Jostain syystä sitten yh-äitinsä sai tilanteen lauhtumaan ja lupauduin jopa auttamaan jonnea autoprojektinsa kanssa.

Samalla Jämsän kytät olivat vieneet oman lukitsematta jääneen bemmini takavarikkoon. Soitin asemalle, mutta en saanut syytä selville, olisi kuulemma pitänyt maksaa ainakin merkittävä summa saadakseni auton takaisin. Sanoin paikalla olleelle poliisipartion edustajalle, että "taidankin tästä lähteä tänään sinne virkavaltaa vastustavaan rähinään Helsinkiin". Poliisi vastasi: "Ei kait sitä nyt sinne sentään kannata lähteä" Tokaisin jotain tyyliin: "kyllä, tämä loppuu nyt".

Ja uni tosiaan loppui.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olin autoineni bussipysäkillä. Linjis saapui siihen ja sehän oli täynnä forumisteja matkalla f1-kisaan. Sanoin käyväni pistämässä auton parkkiin ja tulen sitten. Tien toisella puolella oli vain pajukkoa, toisella valtava lomamökkikylä. Lähdin ensin autolla etsimään, mutta tuntui jotenkin hankalalta, niin toin auton pysäkille ja lähdin jalkaisin. Aikani pyörin ja lopulta löysin toimiston. Sieltä lopulta tuli näkyville siivooja-asuinen vanha nainen. Hän sanoi, että ainut mahdollisuus on mennä mökin 824 pihaan. Antoi avaimet mökkiin, eikä minun tarvinnut maksaa mitään. Kävelin taas kilometrejä pysäkille ja kerroin jo saaneeni parkkipaikan, nyt vain vien auton sinne. Lähdin sitten taas jalan ties miksi ja totesin täydeksi mahdottomuudeksi sen mökin etsimisen. Sitten jälleen palasin pysäkille, jossa huikkasin kyydissäolijoille, jotta takkini unohtui jonnekin sinne ja eikun jalan etsimään. Takki löytyi ja palasin linja-autolle uudestaan. Nyt lopulta otin auton ja lähdin viemään sitä mökin eteen. Lopulta se löytyi, mutta oli jo iltahämärä. Kelloa katsottua totesin lentokoneen lähteneen. Laitoin sitten tekstiviestiä bussin väelle, että taidankin jäädä ilmaiseen mökkiin nukkumaan, kun ette osanneet ajaa lentokentälle ajoissa.
 
Ylös