Kerrohan unesi, niin ...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Viime yö oli varsin työntäyteinen. Vaihdoin omaan autooni kesärenkaat ja kaverittaren autoon useamman kerran. Yhdessä vaiheessa kaverittaren autosta oli kaikki renkaat pois ja hää lähti ajamaan pelkillä jarrulevyillä. Sen jälkeen piti vaihtaa autoonsa myös jarrulevyt ja taas renkaat moneen kertaan. Renkaiden vanteelta ottaminen oli myös varsin hankalaa, kun ainoina työkaluina olivat voipaketti ja ruuvimeisseli.

Kaverittaresta ei juuri ollut apua renkaanvaihdossa, hän kun seikkaili netissä ja surffasi tuossa lähilammessa Segwayn/Seagullin/lainelaudan yhdistelmällä. Ja välillä meikkasi ja otti omakuvia.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Niin.

Toissayönä olin unessani satakuntalaisessa historiallisessa ruukkimiljöössä iltaa viettämässä, saunomassa ja kylpemässä. Vettä satoi ja lämpöä oli noin ulkona + 5º C.

Polskuttelin ulkopaljun lämmössä lähimmän esimieheni esimiehen kanssa keskustellen Rammsteinista ja Daft Punkista. Meillä molemmilla oli päässämme pahvinen 'Hello Kitty'-tiara. Ko. paljuun tarjoili olutta ja valmistamaansa veriappelsiiniboolia erään suomalaisen alakulttuurin toimesta kruunattu missi vuodelta 2014.

Kaikkea sitä sitä unissaan näkee...
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Taannoin tuli nähtyä semmoinen painajainen, että kävelin tiellä, kunnes karhu alkoi jahtaamaan takaa. Juoksin isoäitini pihaan hädissäni ja olin menossa sisälle turvaan. Ovi oli lukossa...
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Kesätyörekrytointi oli kuin tositv:stä. Olin päässyt viimeisen kahden hakijan joukkoon ja nyt työnantaja valitsi kumpi saa paikan. Mitään tv-produktiota tästä ei tehty, mutta kuitenkin valitsija oli ilmeisesti kattonut Diiliä, koska piti jännitystä yllä kuin mikäkin tv-tähti. Ja kaiken lisäksi valinta tehtiin niin, että molemmat jäljelle jääneet (minä ja ystäväni) istuivat vierekkäisillä tuoleilla ja näin homma selviäisi kummallekin samaan aikaan. Huikee trilleri, ja minuakin oikein jännitti.

"Hjallis" tuli kohdalleni ja aloitti:
- Aziz (ei sanonut mua Aziziksi, vaan etunimelläni, mutta tällä forumilla kuvitellaan että sanoi Aziziksi).
- Aziz, sä olet ollut oikein hyvä hakija. Sulla on sellaisia ominaisuuksia, jotka sopivat tähän työhön kuin nenä päähän. Tästä syystä, et saanut paikkaa.

Ja kättelyt.

Oltiin tultu vielä tämän kilpaveljeni kanssa kimppakyydillä paikalle, minkä takia paluumatka oli todella lystikäs.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa minulle jostakin syystä annettiin WWE:n tilikirja tarkastettavaksi.

Lueskellessani WWE:n tilikirjaa huomasin, että se oli kaikkea muuta kuin ammattimaisesti tehty, koska se ei moninpaikoin näyttänyt lainkaan tilikirjalta.

Saatuani WWE:n tilikirjan tarkastettua huomasin yhtäkkiä, että minusta oli tullut WWE:n raskaansarjan maailmanmestari ja että Randy Orton pyöri sen näköisenä ympärilläni, että hänestä oli tullut ykköshaastajani.

Mestaruusvyö oli muuttunut ainakin sen verran, että musta nahka oli vaihtunut punaiseen nahkaan ja muutenkin se näytti jonkinlaiselta retroversiolta.

Uni loppui ennen kuin otteluni Randy Ortonia vastaan ehti edes alkaa.
 

Perstappen

Banned
Liittynyt
5.5.2015
Viestit
8
mulle kasvo unissa siivet perseeseen nii lentelin niillä nii kauan että tuli paska ja siivet putos paskan mukana ja sitte minäki taivaalta. liekkö meni kännin piikkii unet onneksi o uusinouisu
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olin hankkinut susikoiran.

Muutaman päivän putken jälkeen havahduin siihen kun kämppä oli kuin pommin jäljiltä. Koira ei ollut syyllinen suurimpaan osaan vahingoista vaan luultavasti ihan sumi itse. Mitä nyt kusilammikoita siellä täällä, ne olivat luultavasti koiran toimesta. Kakkendaalenit oli tuulikaapin ovessa kiinni, mikä oli aika yllättävää.

Sittemmin selvisi, että koira osasi puhua ja kuulemma mikään lukko ei pidättele tätä. Alettiin suunnitella pankkiryöstöä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Aamun unessa olin parisuhteessa työkaverittareni kanssa ja asuimme tässä nykyisessä asunnossani. Työkaverittaren ex-miesystävä oli asiasta kovin katkera ja oli tuonut pommin mikroaaltouuniimme. Onneksi hän oli laittanut Facebookiin vihjauksen asettamastaan pommista. Soitin apuun työpaikan tuotannonpuolen työsuojeluvaltuutetun, joka tulikin apuun ja kantoi mikroaaltouunin tuohon taloyhtiön pihalle, joka olikin yht'äkkiä synnyinkotini pihamaa.

TSV kytki virran mikroaaltouuniin, joka räjähti huumaavalla pamauksella. Mikrossa olleen soppakattilan kansi lensi yli kahden kilometrin korkeuteen. Kannen laskeutumista seurasimme tarkasti. Se putosi noin viiden metrin päähän räjähtäneestä mikrosta.

Seuraavaksi uni siirtyi takasin tähän taloyhtiöön, jossa tuo yllämainittu katkera ex-mies valmistautui pesutupamme parvekkeella silpomaan mun pyykkinarulla kuivuvia mustia vaatteitani keritsimet kädessään.

Unen lopussa työkaveritar kertoi ex-miesystävänsä olleen koko heidän suhteensa ajan tissutteleva juoppo ja tällä hetkellä jo täysin alkoholisoitunut ja katkeroitunut tyyppi, jolle ei enää työ maistu.

Näihin tunnelmiin heräsin ja ihmettelin.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Viime yönä hain ja sain töitä naistenlehdestä, jonka päätoimittaja oli Maria Veitola. Neuvottelin palkka-asioista ja luontoiseduista hämmästyttävän määrätietoisesti ja itsevarmasti.

Kun sain paikan, olin silti kummallisen tyytymätön, vaikka kyseessä ilmeisesti oli ns. unelmaduunini.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Yhdessä unessa tytöttelin erästä naista, tahallaan. Olin hänelle vihainen ja halusin aiheuttaa pahan mielen. Hävettää. Tosin jos viha oli hänen aiheuttamaansa niin ehkä tuollainen kosto oli paikallaan. En vaan muista miksi suutuin.

Toisessa unessa voitin RAY:n automaatista 60 000,00€, ja sain koko potin kolikoina. Olipa taskut pullollaan, olipa.
 
Ylös