Kerrohan unesi, niin ...

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Valmistauduin tosi suureen tenttiin, johon piti lukea valtava määrä kirjoja ja käsinkirjoitettuja muistiinpanoja. Olin kotona maallamaalla ja kotini ympärillä kierteli koko ajan joukko pelottavia tuntemattomia tyyppejä. Nukahdin hetkeksi pirtin sängylle ja ne tyypit tulivat ulko-ovesta sisälle, vaikka olin laittanut ovet varmasti lukkoon. Näin, miten ovi raottui ja aukeni. Ne tyypit tulivat sanomaan, että tenttialue muuttuu ja tärppinä antoivat vinkin, että kannattaa lukea mm. P. Tirrosen kirja. Sitäpä tässä nyt sitten yritän löytää. :dunno:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hittilyriikkaa tunkeutui unoseeni

Piereskely se rauhoittaa
voit luurillas paukkuja nauhoittaa
sitten ne kaverilles lähetä
niin tiedät ken on tosi ystävä

Piereskely se kivaa on
ei pierrä voi paksusuoleton
jos suolta sulla vain puolet on
ei silloin kannata olla huoleton

Loppuun sanon sulle sanat
kuuntele siis vakavana:
Kun ahistaa, sä päästä pieru
siinä se on ihmisen sielu
`
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Hyi helvetti minkä unen näin. Ahdistavin uneni ikinä.
Olin nälkäkuoleman porteilla jossain erämaassa ja mukanani oli vain säkillinen koiranpentuja. Yhden syötyöäni tuli niin kova suru puseroon että en voinut muuta kun itkeä ja pyyhkäisin seuraavan karvakorvan selästä sinapit pois ja siitä tuli lemmikkini.
Nyt vittu oikeesti.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kovin usein olen nähnyt unta putoavista lentokoneista. En siis itse ole niiden kyydissä unessa ollut, mutta nähnyt niiden putoilevan. Milloin missäkin, mistäkin syystä ja mitenkin.

Miksiköhän moisia unia nään?
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12609
Sijainti
Sivulla viisi
Olin nälkäkuoleman porteilla jossain erämaassa ja mukanani oli vain säkillinen koiranpentuja. Yhden syötyöäni tuli niin kova suru puseroon että en voinut muuta kun itkeä ja pyyhkäisin seuraavan karvakorvan selästä sinapit pois ja siitä tuli lemmikkini.
Nyt vittu oikeesti.
Toivottavasti se sentään maistui hyvältä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taas olin muuttamassa. Tavaraa oli 'runsaahkosti' ja muuttoapu oli varsin vähälukuinen. Jostain syystä olin palannut asuntoon, jossa asustelin neljä muuttoa sitten. Hissin toimimisen kanssa oli ongelmia ja se oli niin pieni, ettei siihen sopinut mitään muuttotavaroita, jos siinä oli yksikin ihminen. Heng/kareita ei vielä ehtinyt ilmestyä häiriöksi asti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mun piti olla kolmessa paikassa samaan aikaan. Kaikki olivat kovin tuohtuneita triplabuukkauksestani. Selvitin asian menemällä kakalle ja sinnepä jäin sitten.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mä tota opetin elämää junnuille. Pitivät ja leikkivät. Olivat melko innostuneita. Totesin vain, että pelko pois ja relatkaa.
 

Makkonen

Guest
Kehitimme Mikael Gabrielin kanssa maailman parhaan menetelmän hengenpelastamiseksi rannoille. Se laite oli jäähalleissa käytetyn jäädytyskoneen näköinen, tosin hieman matalampi. Bisnes pyöri hyvin, kunnes tuli tilipäivän aika. Mikael otti kaikki voitot itselleen ja antoi mulle kiitokseksi uuden kännykän. On se Mikke aika velikulta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuten niin usein rajanaapureille käy, Espanjan ja Turkin välille kehkeytyi rajakahakka. Uhittelua ja joukkojen siirtoja, välillä satunnaista ammuskelua.
Turkki lähetti rajan yli yksittäisiä toisinajattelijoita täydessä taisteluvarustuksessa a) provotakseen ja b) päästäkseen toisinajattelijoista eroon. Venäläisillä oli myös alueella joukkoja, ja heillä oli jonkinlainen epävirallinen tarkkailijan rooli, aivan kuten minullakin.
Espanja käytti elefantteja siirtämään raskasta kalustoa vaikeassa maastossa.

Alueen ainoa ruokala sijaitsi Espanjan puolella, ja olihan siinä pientä jännitettä kun kaikki osapuolet järjestäytyivät lounaalle lähes samaan aikaan. Minähän pystyin järjestäytymään ihan itsenäisesti, joten olin sutjakka liikkeissäni, ja ohitin jonossa ainakin venäläiset ja Il Tempo Giganten.
Mutta voi kurjuus, yht'äkkiä liikkumistani hidasti vierelleni ilmaantunut polkupyörä jonka takakumi oli puhki, ja puskin sitä ruokalasta poispäin, eikä siitä tullut oikein mitään. Poispäin? Niin, siis, mähän en voinutkaan mennä syömään koska mulla ei ollut voimassa olevaa, ruokailuun oikeuttavaa korttia, ja mun piti hommata sellainen Toimistosta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
ohitin jonossa ainakin venäläiset ja Il Tempo Giganten.
Gigante onkin suosittu, sillä hän seikkaili omassakin unessani.
Koko Forumin väki lähti kevätretkelle Tankarin majakalle. Joukkoa johti jonkinlaisessa oppaan ominaisuudessa 72-vuotias ITG pitkät harmaat hiuksensa tuuheina hulmuten. Ei suostunut kättelemään minua retkemme aluksi hän, koska "sulla on niitä murremielipiteitä" mutta lopuksi olimme oikein hyvää pataa.
Saarella tapahtui kaikenlaista mutta en muista puoliakaan. Lara löysi kallionkolosta jotain tykkejä, joilla Jaska posautteli tyytyväisenä menemään. Jännittävää oli myös, että koko matka suoritettiin bussilla.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt taas Leppäkosken seurakuntatalo oli laajennettu viihdekeskukseksi. Avajaisesiintyjäksi oli saatu AC/DC ja Angus Young soittikin mulle ja kysyi ajo-ohjetta ja muita yleisiä speksejä selvällä suomen kielellä. Itse olin eksyä kyseiseen rakennukseen, niin hulppea se oli. Pieni kirkkotila oli jätetty keskikerrokseen ja siellä pastori Samuli Edelmann valkoisessa albassaan heitteli penkeille ja lattioille vihreitä, pyöreitä kampoja.
Kohta saapuikin yhtye paikalle muuassaan Duudsonit ja David Hasselhoff. Näistä viimeksimainittu fillaroi pappapyörällä hiki hatussa. Kun menin esittelemään bändille paikkoja, huomasinkin sen muuttuneen Tampereen poliisilaitokseksi. Kaikkiin oviin olisi tarvittu kulkukortti. Loppuosa unesta on hämärää.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutta voi kurjuus, yht'äkkiä liikkumistani hidasti vierelleni ilmaantunut polkupyörä jonka takakumi oli puhki, ja puskin sitä ruokalasta poispäin, eikä siitä tullut oikein mitään. Poispäin? Niin, siis, mähän en voinutkaan mennä syömään koska mulla ei ollut voimassa olevaa, ruokailuun oikeuttavaa korttia, ja mun piti hommata sellainen Toimistosta.
Ota ens kerralla muhun yhteys. Tunnen Toimiston jätkiä ja ne, varsinkin Seppo, antaa kortin silleenkin, että menet vaan muutamaan asuntoesittelyyn kuuntelemaan miksi lomaosake ois just SULLE paratiisin verrattava omistuskohde!!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Oli kisan jälkipelit jossain isossa kahvilassa. Kisaporukkaa oli kymmeniä, mutta muitakin asiakkaita mahtui reunapöytiin. Hiukan oli kireä tunnelma sääntöjen ja joidenkin kisailijoiden sooloilujen takia, pientä kähinääkin oli. Pari porilaista heitettiin jo pihalle ja vanhaa mestaria leivottiin. Viereisestä pöydästä, joka oli niitä ulkopuolisia, nousi mies valittamaan metelistä. Se oli Ozzy, jota ei meinannut ilman meikkejä tunnistaa! Ja muu porukka oli myös Black Sabbathia. Tonya ei näkynyt. Yksi roudari vapisi aivan hirveästi. Olivat tulossa Pietarin keikaltaan hiukan elähtäneen näköisinä.

-edit- Jäi kesken. Tunnistin siis bändin, mutta ketkuillessani kysyin Ozzylta että oletteko ruotsalainen hevostalli? Silkkaa lunssilaa.

Hassua että hevibändi valittaa metelistä. Se ei ole hassua, että Antsan meikkikeissi tulee jo uniin. Miksi Ozzy meikkaa?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös