Kerrohan unesi, niin ...

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Meredith Brooks julkaisi pitkän hiljaiselon jälkeen uutta musiikkia ja tempaisi hihastaan yhtä ison hitin kuin Bitch silloin aikoinaan. Laulajatar oli yhtäkkiä kaikkialla, lehtien kansissa ja telkkarissa, ihan kyllästymiseen saakka.

Piti heti herättyäni oikein käydä kurkkaamassa, että mitäs Brooks muuten puuhastelee tätä nykyä. Ja kas:

Meredith is due to release a new studio album in 2017 called 'Merciless', on Kissing Booth Records.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Olin unessani mukana Tapparan mestaruusjuhlissa. Siellä paljastui, että Tapparan maalivahti olikin nainen. Ei siis Dominik Hrachovina, vaan Dominica Hracholova. Tuo alkoi sitten tekemään varsin läheistä tuttavuutta kanssani, mutta en innostunut kanssakäymisestään kanssaan, koska hän oli liian lyhyt. ?

Sitten heräsin.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Olin unessani mukana Tapparan mestaruusjuhlissa. Siellä paljastui, että Tapparan maalivahti olikin nainen. Ei siis Dominik Hrachovina, vaan Dominica Hracholova. Tuo alkoi sitten tekemään varsin läheistä tuttavuutta kanssani, mutta en innostunut kanssakäymisestään kanssaan, koska hän oli liian lyhyt. ?

Sitten heräsin.
Tuo uni taitaa tarkoittaa sitä, että alitajuntasi kannattaa Tapparaa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sain tulevan romaanini alkusanat:
"Kun tuli maailmanloppu, olin paskalla. Myöhästyin sitten siitäkin. Olen aina ollut vähän sellainen, kuhnailija."
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näin unena Froikkareiden biisin Danny Show. Hakalan Aikka ajoi myös keikkabussia. Voi sitä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vieressäni oli kulho, jossa oli chilikastiketta ja kaksi lintua. Linnut yrittivät päästä pois paksuhkosta kastikkeesta, mutta hämmentäessäni kastiketta (kastikkeita pitää aina välillä hämmentää) linnut upposivat syvemmälle kastikkeeseen. Sitten ne yrittivät taas uudestaan räpiköidä pinnalle ja pois. Ja sitten mä taas hämmensin, puukauhalla. Ja maistelin kastiketta. Linnut räpiköi. Mä hämmensin ja maistelin. Oho, välillä suuhun tuli höyheniä. Mistäs ihmeestä kastikkeeseeni on tullut höyheniä?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Melkoisen vastenmielinen oli uneni. Olin käymässä jossain maaseutupaikassa, jossa oli aiempia työkavereita ja sairastuneita läheisiä. Oli kaikenlaisia epämukavia tilanteita, mm. joltain oli leikattu mahaan iso haava ja se oli peitetty likaisella rätillä. Kun sen rätin otti pois, haava näytti hyvältä, mutta navasta alkoi suihkuta verta.

Olimme menossa saunaan, jonne oli suoraan ulkoa saluunamaiset ovet. Pihalla oli isoja rottia, jotka yrittivät käydä kiinni jalkoihin, eikä ne saunan saluunaovet antaneet suojaa. :yuck:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Valtakunnansovittelijoilla oli oma Vain elämää- ohjelmaa. Siinä muistelivat ikimuistoisimpia sovittelutuloksiaan itku kurkussa ja koettivat saada saman lopputuloksen aikaan omilla konsteillaan. Hauskin kohta oli, kun Juhani Salonius sai kuin saikin IAU:n lyhyen lakon peruttua Minna Helteen siinä epäonnistuttua.
Ohjelma sijoittui johonkin lähitulevaisuuteen, sillä nykyisenä valtakunnansovittelijana toimi ohjelmassa Tellervo Kemppainen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Faija oli viime yönä unessa hyvinkin tämäkkänä ja autoritäärisenä. Selvitti hommat ja pisti homman toimimaan. Oli noin mun olemuksen yläasteikäisenä isänä, eli vajaa 50 vanhana. Huomasin miten oli huoletonta olla, kun isä otti vastuun kaikesta.

Ja kyllä, isän kuolemasta on tänään tasan vuosi. Sisko ja veli juovat tänään kuolonkahvit Perniössä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä/aamuna olin töissä juovuksissa ja yritin kirjoittaa jotain tiedotetta, eikä siitä tullut mitään. Kirjaimia puuttui ja sanoista ei saanut selvää. Joku jo sanoi ääneen, että taidat olla humalassa ja siitähän minä nolostuin. Menin sitten työhuoneeseeni, jonne oli laitettu poissaollessani kuviolliset tapetit - kattoon. Pöh.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä ostin auton. Se oli uusi tiilenpunainen Saab. Rekisterinumero oli AOOA-2 Ajattelin, että kaveri on varmasti tyytyväinen, kun ostin Saabin. :rolleyes:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minä taasen näin unta että Mercedes ilmoitti korvaavansa kauden aikana vähemmän pisteitä ajaneen kuljettajan Toni Vilanderilla.
 
Ylös