mustakaari
"Se on juurikin näin"
Privassa tuli yksi kysymys. En tiedä miksi, enkä vastausta kun en oo paikallisia:
"Onko DTM tunnin pidempään auki?"
Privassa tuli yksi kysymys. En tiedä miksi, enkä vastausta kun en oo paikallisia:
"Onko DTM tunnin pidempään auki?"
Kiitti vinkistä. :thumbup:No onkin. Miksi siis siirrät kelloja?
Itse siirrän pelkästään viisareita. Kellot saavat olla samassa kohdassa.
Anna kellojen olla paikollaan. Pistä vain aika kohdilleen.Venäjän pysyvä siirtyminen talviaikaa oli samalla symbolinen (negatiivisessa mielessä) että viisas päätös.
On siellä tolkku ainakin jossain asiassa.
Tämä kellojen siirto on aivan hanurista. Muistan ekan kellojen siirron -81, kun olin menossa silloin yövuoroon duuniin ja viikonloppu lyheni entisestään :thumbfh:
kerrankin aikataulussaMuistelen, että silloin joskus kun kesäaika otettiin käyttöön, junat seisoivat sen "ylimääräiseksi" tulleen tunnin ajan PAIKALLAAN radalla klo 03 ... 04, jotta aikataulut olisivat perilläkin oikein. Tätä tapahtui ymmärtääkseni vuosikausia, ellei peräti vuosi kymmenen.
Lienevät viistastuneen sittemmin.
Ei. Tekevät edelleen samoin.Muistelen, että silloin joskus kun kesäaika otettiin käyttöön, junat seisoivat sen "ylimääräiseksi" tulleen tunnin ajan PAIKALLAAN radalla klo 03 ... 04, jotta aikataulut olisivat perilläkin oikein. Tätä tapahtui ymmärtääkseni vuosikausia, ellei peräti vuosi kymmenen.
Lienevät viistastuneen sittemmin.
Ei Valvira tota sallis. Sais baarit tunnin lisäaikaa.Tuli muuten parille työkaverille ihan uutena asia, että tuo ajansiirto tapahtuu aamuyöllä eikä puoliltaöin. Väittivät, ettei siitä kauaa ole, kun siirto tehtiin puolenyön aikaan. Mä en muista, että joskus olis kahdeltatoista siirretty. Kui o?