KOKNAKKI!Ihan hyvät ilmat sairastaa.
Ratinan sillan alla makoilu lienee sitten ulkotöitä.Tuu ulkotöihin siitä ja ala sen jälkeen puhumaan.
Tai voisit itse mennä tuntia myöhemmin kauppaan. Tuossa nyt ei olis mitään järkeä ruveta aamuyöllä hyllyttelemään, jotta muutama aamuvirkku saa ostoksensa ennen aamupäivää. Eiköhän kaupoissa ole ensimmäisinä aukiolotunteina sen verran vähän asiakkaita, että myyjillä on hyvää aikaa hyllyttää tavaroita.Laittaisivat töihin tuntia ennen aukeamista niin olisi.
Ei sentäs, Vedenpuhdistamon rantapusikko Pyhäjärvessä on tällä hetkellä "työmaana".Ratinan sillan alla makoilu lienee sitten ulkotöitä.
Tuossa lienee syy miksi eläkeläiset tukkivat kauppoja iltapäivisin yhdessä päivätyöläisten kanssa, vaikka ensinmainituilla olisi aikaa pyöriä kaupoissa milloin hyvänsä.Omaa suosikkileipääni on lähikaupassani todennäköisimmin saatavilla klo 13-16. Joskus oon puolenpäivän aikoihin erehtynyt kauppaan ja silloin ei vielä ollut ja illalla on usein jo loppunut.
Meidän konsernin tavaratalot Usassa hyllytetään keskiyön ja aamu viiden välillä.Tai voisit itse mennä tuntia myöhemmin kauppaan. Tuossa nyt ei olis mitään järkeä ruveta aamuyöllä hyllyttelemään, jotta muutama aamuvirkku saa ostoksensa ennen aamupäivää. Eiköhän kaupoissa ole ensimmäisinä aukiolotunteina sen verran vähän asiakkaita, että myyjillä on hyvää aikaa hyllyttää tavaroita.
On aikaa eläkeläisillä nukkuakin pitempään. Mitä sitä ennen puoltapäivää heräämään jollei ole tarvis.Tuossa lienee syy miksi eläkeläiset tukkivat kauppoja iltapäivisin yhdessä päivätyöläisten kanssa, vaikka ensinmainituilla olisi aikaa pyöriä kaupoissa milloin hyvänsä.
Pitkään olen asiaa ihmetellyt, mutta näinhän se sitten lie.
Kummeli Stories, 5/5. Näkyy jopa tissit.Hyllyttäjät lie samankaltaista väkeä kuin Lakaisijat.
No minusta kyllä riittäisi hyvinkin!Ei muuten riitä 10 sadekuuroa tälle päivälle.
Niiku sulta loppuu sormet laskemiseen.No minusta kyllä riittäisi hyvinkin!
Nyt alkoi sataa. Ukkosta ei kuulu. Antaa tulla vaan!Kohta ukkonen meuruaa pk-seudulla. Joka on ihan oikein.
Jep! Näytetään me noille kirotuille savolaisille ja karjalaisille, että pääkaupunkiseutu ei mene sekaisin muusta kuin talven ensimmäisestä lumisateesta! :wink:Nyt alkoi sataa. Ukkosta ei kuulu. Antaa tulla vaan!
Kai tää lasketaan pk-seuduksi. Oikeassa oli jupla.Kohta ukkonen meuruaa pk-seudulla. Joka on ihan oikein.