KeSää 2015

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Huomenta! ja Haa.
Vilposet jatkuu juu.

Kalsarit jalassa yhä. Vilu tulee muuten kun tuulee.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Lämmennyt se ei ole. :nope: Kalsarit tarpeen. :ahem:
Vilu tuli jo roskat katokseen viedessä vaikka päällä kauluspaita t-paidan lisäksi.
Netissä olevassa mittarissa kertovat että yöllä ollut 4,3. Herätessä ikkunan vieressä oli 7,9. Nyt saanut aurinkoa vähäsen joten 10,6 siinä.
Saisi kesä tulla vähitellen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Vettä sataa ☔. Kukat saa vettä ja kaivot täyttyy. Uimakoululapsilla vähän viileämpää meren/järven rannalla. Ja retkipyöräilijöillä ei niin kivaa. Bussipysäkillä nökötti sadetta pitämässä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Synkkää ja tän vuoden eka ukkonen

 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ihan hieno kuva Jonilta. Hieman croppausta vainen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Näissä kesäkeleissä, jotka on samanlaisia kuin nuo talviset kelit, eroaa ainoastaan siitä, ettei sukset ole valmiiksi voideltuna.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
3,9 astetta.
Hiihaa.
Veikkaan että "kesä"vaatteitten alet on hyvät.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ikkuna auki ja vielä hetkeksi uneen.
Paljos sulla on kämpän lämpötila? Mä olen paleltunut jo viikkotolkulla kun lt laskenu alle 22. Oikein joutunu housut laittamaan jalkaan ja puseroa päälle. Iltapäiväauringolla lämpeis ja ekaa kertaa vuosiin oon ihan verhot ja kaihtimet avannu. Mut pilvistähän tuo enimmäkseen.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Paljos sulla on kämpän lämpötila? Mä olen paleltunut jo viikkotolkulla kun lt laskenu alle 22. Oikein joutunu housut laittamaan jalkaan ja puseroa päälle. Iltapäiväauringolla lämpeis ja ekaa kertaa vuosiin oon ihan verhot ja kaihtimet avannu. Mut pilvistähän tuo enimmäkseen.
Ehdotan että lähdet lämmittään Olgaa. Lämpösempi jos patteri viekussa. Elikkäs molemmat lämmittää. Silleen niinku toisiaan.
Mä asun yksityiseltä vuokratussa yksiössä jossa lämpöä kivasti 20,2 sisällä. Näin mukalämpöseen vuodenaikaan.
Paleleehan se.
Kalsarit päällä yölläkin. En tiedä onko säästeliäät jo laittaneet patterit pois päältä, mutta ei ainakaan lämpöselle tunnu ne.
Talvella oli vilposempaakin. Sähköt kun itse joutuu maksaan, ei viitti hakea auton lämmitintä sisälle ees.

Toimii lämmitys kuten intin ruokahuolto:
http://yle.fi/uutiset/myynti_on_kaksinkertaistunut_sotaharjoitus_piristi_pohjois-karjalan_yrityksia/8058226

Ostavat sitten itse ruokansa. Tänpäivänen uutinen. Mites jos sota olisi, kuolisivat nälkään kait.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Fagerholm siinä jonon viimeisenä huutelee aamuja tykäreille.
 
Ylös