Kesäinen juomispolli

Mitä tulee juotua?

• Äänestäjiä yhteensä
    27
  • Äänestys suljettu. .

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Pääasiassa mehua, jonkun verran virvoitusjuomiakin.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Vesikannun laitan jääkaappin ja hörpin päivän mittaan. Illalla jääkylmä huurteinen tai pari.

Timo Toikki

Hepittäjä
Mä olen juonut koko kesäloman merivettä. Krymppää suun mukavasti helteellä. Huulet rullautu ikenien alle jo viikko sitten. Ihan vitivalkoiset hampaat on. Ylimääräisen suolan paskannan lasikippoon ja suolaan sillä kaloja.

Timo Toikki

Hepittäjä
Mä olen juonut koko kesäloman merivettä. Krymppää suun mukavasti helteellä. Huulet rullautu ikenien alle jo viikko sitten. Ihan vitivalkoiset hampaat on. Ylimääräisen suolan paskannan lasikippoon ja suolaan sillä kaloja.
Niin ja mainittakoon vielä, että nimimerkki Mehe Rienarsuolla oli sama juomadieetti. Se oli menny kauppaan ostaan uusia farkkuja ja oli nähny itsensä peilistä. Pelästy niin, että heitti tajun kankaalle. Lääkintämiehet Mehen nähtyään ei viitsiny ottaa edes pulssia. Se heräs siihen kun hautaustoimiston miehet oli kaivamassa hautaa. Huusi panikkipäissään JEESUS KRISTUS. Hautaustoimiston miehet juoksi toiseen ja Mehe toiseen suuntaan.

Nyt se on juonu viimeiset 2 viikkoa pelkkää oliiviöljyä ja soittelee ja valittaa kun huulet lerpattaa.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tänään on mennyt kaikkia kolmesta ensimmäisestä vaihtoehdosta. Yleensä kuitenkin vain hiilihapotonta vettä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hanavettä, vissyvettä, limpparia, jääteetä, kahvia, olutta ja viinaa sekotettuna erilaisiin lantinkeihin. Ei toki välttämättä saman päivän aikana.