Kesäsää 2012

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oli auton tuulilasi jäässä. Ei haittaa, aivan upea ilma ja hyvä mieli.

Tuorein säähavainto: 21.8.2012 6:00 Suomen aikaa Lämpötila 0,1 °C Kosteus 100 %
Kastepiste 0,1 °C Tyyntä
Paine 1023,8 hPa Melkein pilvistä (7/8)
Näkyvyys 15 km

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa tosi miellyttävä koirakävelyilma, vaikka maa olikin märkä ja tassut kastuivat.
Tuorein säähavainto: 22.8.2012 21:20 Suomen aikaa
Lämpötila 13,0 °C
Kosteus 97 %
Kastepiste 12,5 °C
Etelätuulta 1 m/s
Puuska 2 m/s
Paine 999,3 hPa
Melkein pilvistä (7/8) (21:00)
Näkyvyys 11 km

Mangelo

Well-known member
Mukava lämmin loppukesän ilta ja kevyt vesisade.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olutkaan ei ole hirmuisen hintaista :alppu:
Tama on asia yksi, mista suomalainen aina ulkomailla kaytyaan ensimmaisena mainitsee ja selvittaa ennen ulkomaille menoa.

Nain se on ja aina tulee olemaan. Nain.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Tama on asia yksi, mista suomalainen aina ulkomailla kaytyaan ensimmaisena mainitsee ja selvittaa ennen ulkomaille menoa.

Nain se on ja aina tulee olemaan. Nain.
Ensin kannattaa selvittaa onko naisten perseet kun paarynat. Olut on sekundaarinen argumentti.

Örfil

Guest
Tämä on yksi niistä kesistä kun kesää ei ollutkaan.

Örfil

Guest
Olin hanskat kädessä aamulenkillä jo kolme viikkoa sitten. Mittari näytti 06:30 + 7 astetta.

Ihmettelen suuresti että vastaan tuli heppuja sortseissa ja minulla oli itse täydet syysjuoksutamineet päällä. Eikä tullut edes kuuma.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olin hanskat kädessä aamulenkillä jo kolme viikkoa sitten. Mittari näytti 06:30 + 7 astetta.

Ihmettelen suuresti että vastaan tuli heppuja sortseissa ja minulla oli itse täydet syysjuoksutamineet päällä. Eikä tullut edes kuuma.
Olet mitä ilmeisimmin perimältäsi joku etelä-eurooppalainen, tai vastaava, jonka keho ei siedä reipasta suomalaista säätä.

Itsehän kävin äsken ulkona nauttimassa kesän viimeisestä sateesta t-paitasillani. Teki hyvää mielelle ja tukalle.

Tätä postausta ei ole tarkoitettu vinoiluksi niille, jotka ovat kuluneen kesän sateista tavalla, tai toisella kärsineet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olet mitä ilmeisimmin perimältäsi joku etelä-eurooppalainen, tai vastaava, jonka keho ei siedä reipasta suomalaista säätä.

Itsehän kävin äsken ulkona nauttimassa kesän viimeisestä sateesta t-paitasillani. Teki hyvää mielelle ja tukalle.

Tätä postausta ei ole tarkoitettu vinoiluksi niille, jotka ovat kuluneen kesän sateista tavalla, tai toisella kärsineet.
Kun on matalat verenpaineet ja matala leposyke, niin varpaat ja sormet palelee herkästi. Kuten mulla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.