Täällä paistaa aurinko ja on oikein KAUNISTA. :AHEM:Ropissu aamuyöstä lähtien. Ja melkein koko eilisen päivät. Ojat täynnä vettä. Ei kyllä ole ulkotyökelit.
Onhan tuota tullut jo ennen varoitustakin ihan merkittävästi.Varoitukset maa-alueilla
Maan eteläosassa sisävesillä liikkuvia varoitetaan iltapäivästä alkaen voimakkaasta lounais- sekä Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnissa koillistuulesta. Sadevaroitus: Kainuun maakunnassa voi sataa aamupäivästä alkaen runsaasti, yli 50 mm vuorokaudessa. Metsäpalovaroitus päättyy tänään klo 6 Pellon kunnassa.
Meillä tuli maaliskuussa 130 milliä tunnissa. Onneks on talo korkeella. Alavammilla mailla autot kellui pitkin teitä ja teihin tuli paikoitellen sortumia. Koulut oli suljettu yms.Onhan tuota tullut jo ennen varoitustakin ihan merkittävästi.
Kop.Tää kesä on ollut aika huvittava. Ei säiden puolesta vaan ihmisten reaktioiden: Kun alkukesästä oli kuivaa, ihmiset valitti kun ei sada. Kun sitten satoi jokusen päivän, alkoi samojen tyyppien kamala nurina siitä, että aina vaan sataa. Kun sateet loppuivat ja tuli 25-27 astetta lämmintä, jo ekan lämpimän päivän aikana alkoi valitus miten Suomen kesä on aina tämmönen kuuma, ettei ihminen voi elää.
Nyt kun viime yönä saatiin viimein kunnolla sadetta, niin mitkä olivatkaan ekat kommentit jotka näin? Samat tyypit jokta olivat valittaneet kuumuutta, manasivat kun aina vaan sataa
Jos minua tarkoitat, niin en ole vinkunut.Tää kesä on ollut aika huvittava. Ei säiden puolesta vaan ihmisten reaktioiden: Kun alkukesästä oli kuivaa, ihmiset valitti kun ei sada. Kun sitten satoi jokusen päivän, alkoi samojen tyyppien kamala nurina siitä, että aina vaan sataa. Kun sateet loppuivat ja tuli 25-27 astetta lämmintä, jo ekan lämpimän päivän aikana alkoi valitus miten Suomen kesä on aina tämmönen kuuma, ettei ihminen voi elää.
Nyt kun viime yönä saatiin viimein kunnolla sadetta, niin mitkä olivatkaan ekat kommentit jotka näin? Samat tyypit jokta olivat valittaneet kuumuutta, manasivat kun aina vaan sataa
Ilmastonmuutoskoneesta retsostellut.:frank:Jos minua tarkoitat, niin en ole vinkunut.
En puhunut mitenkään erityisesti F1-forumista. Olen sitä vinkumista nähnyt etupäässä ihan muualla. Itseasiassa viime yönä luin mahdollisen come backini jälkeen ekaa kertaa forumia...ja sitä ennen joskus...oisko ollut alkuvuonna.Jos minua tarkoitat, niin en ole vinkunut.
Ei sullakaan taida olla muuta tekemistä, kuin roikkua alvariinsa täällä.En puhunut mitenkään erityisesti F1-forumista. Olen sitä vinkumista nähnyt etupäässä ihan muualla. Itseasiassa viime yönä luin mahdollisen come backini jälkeen ekaa kertaa forumia...ja sitä ennen joskus...oisko ollut alkuvuonna.
Ei sullakaan taida olla muuta tekemistä, kuin roikkua alvariinsa täällä.
Itse olen vinkunut lähinnä kylmästä ja märästä kylmästä.Jos minua tarkoitat, niin en ole vinkunut.
Ookkohan sä ihan oikeassa ajassa tai paikassa?On kesä aikaa ja se on aika suojata ihoa paahtavan auringon lämpöä. Tämä on paras aika käyttää aurinkolaseja, aurinkovoiteet voiteita ja on aikaa juoda paljon vettä. Vaikka tämä kausi on kuuma, mutta joo ei saada mahdollisuuden tutkia muodin suhteen vaatteita ja kenkiä.
Siispä...En ole.