Kesäsää 2012

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Aamulla Iltalehdessä kerrottiin lämpötilojen putoavan ensi viikon alussa ja kuvassa oli oheisotsikko: "Hyvästit helteille!" Paljoa ole hyvästeltävää. Mutta tänään oli ihan nätti päivä.

Knoukka

Well-known member
Ropissu aamuyöstä lähtien. Ja melkein koko eilisen päivät. Ojat täynnä vettä. Ei kyllä ole ulkotyökelit.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Varoitukset maa-alueilla

Maan eteläosassa sisävesillä liikkuvia varoitetaan iltapäivästä alkaen voimakkaasta lounais- sekä Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnissa koillistuulesta. Sadevaroitus: Kainuun maakunnassa voi sataa aamupäivästä alkaen runsaasti, yli 50 mm vuorokaudessa. Metsäpalovaroitus päättyy tänään klo 6 Pellon kunnassa.
Onhan tuota tullut jo ennen varoitustakin ihan merkittävästi. :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Onhan tuota tullut jo ennen varoitustakin ihan merkittävästi. :rolleyes:
Meillä tuli maaliskuussa 130 milliä tunnissa. Onneks on talo korkeella. Alavammilla mailla autot kellui pitkin teitä ja teihin tuli paikoitellen sortumia. :( Koulut oli suljettu yms.

Edt: Tarkistin: Jauhoin paskaa. Ekana tuntina tuli vain 80 mm ja neljänä seuraavan sen verran, että kokonaismäärä oli 130 mm.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ja mä kun eilen kävin sienessä, niin suurin osa kantsuista oli kuivannu jo valmiiksi paikoilleen :dunno:. Nyt sentää antoi yöllä hieman kostuketta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tää kesä on ollut aika huvittava. Ei säiden puolesta vaan ihmisten reaktioiden: Kun alkukesästä oli kuivaa, ihmiset valitti kun ei sada. Kun sitten satoi jokusen päivän, alkoi samojen tyyppien kamala nurina siitä, että aina vaan sataa. Kun sateet loppuivat ja tuli 25-27 astetta lämmintä, jo ekan lämpimän päivän aikana alkoi valitus miten Suomen kesä on aina tämmönen kuuma, ettei ihminen voi elää. :D
Nyt kun viime yönä saatiin viimein kunnolla sadetta, niin mitkä olivatkaan ekat kommentit jotka näin? Samat tyypit jokta olivat valittaneet kuumuutta, manasivat kun aina vaan sataa :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tää kesä on ollut aika huvittava. Ei säiden puolesta vaan ihmisten reaktioiden: Kun alkukesästä oli kuivaa, ihmiset valitti kun ei sada. Kun sitten satoi jokusen päivän, alkoi samojen tyyppien kamala nurina siitä, että aina vaan sataa. Kun sateet loppuivat ja tuli 25-27 astetta lämmintä, jo ekan lämpimän päivän aikana alkoi valitus miten Suomen kesä on aina tämmönen kuuma, ettei ihminen voi elää. :D
Nyt kun viime yönä saatiin viimein kunnolla sadetta, niin mitkä olivatkaan ekat kommentit jotka näin? Samat tyypit jokta olivat valittaneet kuumuutta, manasivat kun aina vaan sataa :D
Kop.

T. Sateesta ja kylmästä vinkuva.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos minua tarkoitat, niin en ole vinkunut.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En puhunut mitenkään erityisesti F1-forumista. Olen sitä vinkumista nähnyt etupäässä ihan muualla. Itseasiassa viime yönä luin mahdollisen come backini jälkeen ekaa kertaa forumia...ja sitä ennen joskus...oisko ollut alkuvuonna.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En puhunut mitenkään erityisesti F1-forumista. Olen sitä vinkumista nähnyt etupäässä ihan muualla. Itseasiassa viime yönä luin mahdollisen come backini jälkeen ekaa kertaa forumia...ja sitä ennen joskus...oisko ollut alkuvuonna.
Ei sullakaan taida olla muuta tekemistä, kuin roikkua alvariinsa täällä.

Hartsa76

Well-known member
Huomasin juuri, että täällä välkkyvät salamat eli ukkoskuuro näyttää olevan lähestymässä.

Knoukka

Well-known member
Vettä satanut taukoamatta eilisillasta lähtien ja satanee iltapäivään kolmeen-neljään saakka. Kirja, All Those Wasted Years, ja sänky on päivän epistolat. Sekä illalla poudan tultua pitkä lenkki. Tuleepahan relattua hyvällä omallatunnolla tällasella kelillä.

Mangelo

Well-known member
Itse olen vinkunut lähinnä kylmästä ja märästä kylmästä.

Varmaan kaikesta valittajiakin on olemassa, mutta ihan muuallakin on tullut sellaisia havaintoja, että niputetaan eri asioista valittajat yhteen kaikesta valittaviksi, jotta voidaan valittaa valittamisesta.

Jenkinserion

Banned
Sijainti
new york
On kesä aikaa ja se on aika suojata ihoa paahtavan auringon lämpöä. Tämä on paras aika käyttää aurinkolaseja, aurinkovoiteet voiteita ja on aikaa juoda paljon vettä. Vaikka tämä kausi on kuuma, mutta joo ei saada mahdollisuuden tutkia muodin suhteen vaatteita ja kenkiä.

markoj

Custom User
On kesä aikaa ja se on aika suojata ihoa paahtavan auringon lämpöä. Tämä on paras aika käyttää aurinkolaseja, aurinkovoiteet voiteita ja on aikaa juoda paljon vettä. Vaikka tämä kausi on kuuma, mutta joo ei saada mahdollisuuden tutkia muodin suhteen vaatteita ja kenkiä.
Ookkohan sä ihan oikeassa ajassa tai paikassa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.