Ja minä lonkeron!Vaakatasossa sataa, siispä jää sisälle ja ota olut!
EN MINÄ KUN KNOUKKARI! ETKÄ SINÄKÄÄN!Ja minä lonkeron!
Juoksin jo sateessa senkin kaljamahat!EN MINÄ KUN KNOUKKARI! ETKÄ SINÄKÄÄN!
Tulin ulkokautta oluselle. En juossut, vaikka satoi. Kesäsade ole ketään tappanut..Vaakatasossa sataa, siispä jää sisälle ja ota olut!
Kuvauksesi perusteella Ukkeli on käynyt sissikolutuksen.Jukoliste miten pääsi Ukko hiipimään varkain niskaan. Yhtään ei varoitellut kauempaa, tuli vaan, väläytti ja räjäytti. Häipyi siitä sitten yhtä nopsasti kuin oli tullutkin.
On se vaikuttava annos luonnonvoimaa, varsinkin tuolleen puskista tarjoiltuna.
Onk paikat hellinä?Jukoliste miten pääsi Ukko hiipimään varkain niskaan. Yhtään ei varoitellut kauempaa, tuli vaan, väläytti ja räjäytti. Häipyi siitä sitten yhtä nopsasti kuin oli tullutkin.
On se vaikuttava annos luonnonvoimaa, varsinkin tuolleen puskista tarjoiltuna.
What happens in Motti, stays in Motti :ahem:Kuvauksesi perusteella Ukkeli on käynyt sissikolutuksen.
Nigerian maaleja vai Tahitin yhtä maaliako meinaat tuuletella?Ulkona +10
Sisällä +23.. Kumma kun ei kunnollisia hyttysverkkoja meinaa löytyä mistään. Voisi useamman ikkunan kautta tuulettaa.
Kumpaakin.. Muuten ikkunat toki voisi olla puolestani kokonaan auki, mutku mutku... Kissat muka karkaisivat ja parempi puolisko ei niin innostunut sisään tulvivista inisijöistä.Nigerian maaleja vai Tahitin yhtä maaliako meinaat tuuletella?
Onko siellä joku mode-möötte?:eek!:Kumpaakin.. Muuten ikkunat toki voisi olla puolestani kokonaan auki, mutku mutku... Kissat muka karkaisivat ja parempi puolisko ei niin innostunut sisään tulvivista inisijöistä.
Taitavat olla lähinnä moderaattoreiden paimennettavia. Kärpäslätkä auttaa, mutta eivät silti opi.Onko siellä joku mode-möötte?:eek!: