Kesäsää 2016

jjv

Arschloch
Sisällä sellanen 24-25C
Mulla ei oo tainnu koko kesänä laskea kämpän lämpötila alle 24,5:ilkkuviiden. Oon tarkoituksella jättäny viilentämättä että tottuu nukkumaan lämpimämmässä hellejakson varalta.
Nyt on 25,8.

Örfil

Guest
Kämppään tukehtuu. Nuku nyt tässä. Olispa parvisänky.

Hartsa76

Well-known member
Eikös lämmin ilma nouse ylöspäin? Eikös siellä yläritsillä olis vaan kuumempi?
Juuri noin se menee ja jos todella haluaa löytää asunnosta viileämmän nukkumapaikan kannattaa nukkua lattialla.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Juuri noin se menee ja jos todella haluaa löytää asunnosta viileämmän nukkumapaikan kannattaa nukkua lattialla.
Jospa Raineri meinas, että kuumalla ilmalla sängyn alla on viileämpää nukkua ja parvisängyn alla olis paremmin tilaa?

oldez

Well-known member
Mulla ei oo tainnu koko kesänä laskea kämpän lämpötila alle 24,5:ilkkuviiden. Oon tarkoituksella jättäny viilentämättä että tottuu nukkumaan lämpimämmässä hellejakson varalta.
Nyt on 25,8.
Sain yön aikana laskettua lämpötilan alle 24:n, mutta kosteus huitelee kokoajan vajaassa 70%. Kiva kuivatella pyykkiä kun se ei vaan kuivu näillä keleillä. Sitä pyykkiäkin tulee vaan koko ajan ihan hemmetisti. Rumpukuivaajaa ei viitsi paljon käyttää ellei halua kämpästä kuumempaa ja kosteampiaa. Pitää varmaan hommata lämpöpumppurumpu. No tänään on mahikset saada pyykkiä aurinkoon

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eipähän tarvii lämmittää kämppää kalliilla sähkölämmityksellä. Ei sillä että täällä edes lämmin olisi. Ihan sopiva sisälämpö. Peitosta olin näköjään tehnyt halinallen itselleni.

oldez

Well-known member
Hitto kun ei tuulekaan niin ei saa läpivedollakaan mitään aikaan.

oldez

Well-known member
Vaikkei ilmalämpöpumpulla viilennäkkään, niin se kuivattaa ilmaa. Ja kierrättää huoneiston ilmaa.
Eikä se nyt niin paljon kuluta sähköä jos viilentää sisälämpöä muutamalla asteella muutamana päivänä. Talvella menee kumminkin ihan älyttömästi enemmän.

Sue_me

Well-known member
Nyt olisi hyviä terassikelejä, mutta loma on loppu.

Tunkki.

Ensi kesänä toisaalle.