No äläs nyt, mä jäin tosta NB:n parhaasta ajasta 2.5s..:nope::nope::nope:
No äläs nyt, mä jäin tosta NB:n parhaasta ajasta 2.5s..:nope::nope::nope:
1.8sek mun aikaan, ei hyvää päivää... alkaa kyllä mielekkyys katoomaan tästä touhusta näillä luvuilla![]()
Noo joka tapauksessa eri päivä. Ja itse en ainakaan muuten vaan huviajelussa ottaisi lisäpainoja.1.8sek mun aikaan, ei hyvää päivää... alkaa kyllä mielekkyys katoomaan tästä touhusta näillä luvuilla![]()
Elä ota niin vakavasti tuota, siinä on pientä "pressrun" meininkiä elikkäs en jaksanu liikutella painoja tälläkertaa...![]()
No äläs nyt, mä jäin tosta NB:n parhaasta ajasta 2.5s..Mikä on muuten yllättävän hyvin multa, kun yleensä ero Nastyyn on ollut yli 3s. Kehitys kehittyy. :ahem:
Kahteen seuraavaan kisaan kun ovat niin pian. Mutta mikä saattaakaan olla tilanne heinä-elokuussa...Eli hankala kehittyä tällä hetkellä isommin kuitenkaan...
Kahteen seuraavaan kisaan kun ovat niin pian. Mutta mikä saattaakaan olla tilanne heinä-elokuussa...
Ja ollaanpa kerrankin samalla viivalla koko porukka jonkun radan suhteen: ei treenejä, tietoa autoista jne = yllätysmomentti pelissä!
Ja ollaanpa kerrankin samalla viivalla koko porukka jonkun radan suhteen: ei treenejä, tietoa autoista jne = yllätysmomentti pelissä!
oisko kelläään tänään haluja mennä Malmin radalle? Jos työt sallii niin voisin itse käydä 18-21 aikavälillä. Taitaa olla maanantai viikon ainoita sadettomia päiviä.
Tulipa sit käytyä KIC:ssä ajamassa tänään pari vetoo ja tässä sen tuloksia:
Toka veto:
Nasty Boy #16 30.140
oisko kelläään tänään haluja mennä Malmin radalle? Jos työt sallii niin voisin itse käydä 18-21 aikavälillä. Taitaa olla maanantai viikon ainoita sadettomia päiviä.
Tänään klo 19.00 maissa KIC:iin menossa Haikki, Saynoto4stroke ja Wope.
Kovia aikoja vetelette kyllä siellä :dunno:Ajo 2: #1
30.118 (Personal Record)
Samat fiilikset #1:stä, tosin musta tuossa #5:ssa oli vielä hieman parempi veto,Comments:
Oli hitaampia edessä, varsinkin ekassa lähdössä, tokassa pääs ajamaan suht vapaita kierroksia, 74,8kg painolla. 10# oli vähän lussumpi kiihdytyksissä mutta parempi pito kun #1 Joten melko tasaväkisiä ajallisesti, mutta kisassa #1 olis ehdottomasti voittaja #10 verrattuna kiihtyvyyden takia!
Samat fiilikset #1:stä, tosin musta tuossa #5:ssa oli vielä hieman parempi veto,
tosin käytökseltään #1 sopi mulle paljon paremmin...