Kesärenkaiden vaihtoilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänäänhän sitä lain mukaan saisi viimeistä päivää ajella talvirenkailla.
Anarkistina ajelen ainakin pari päivää vielä talvisilla nakeilla.

Nykyisellä ilmastolla ei taida renkaidenvaihto onnistua ennen heinäkuuta, jos silloinkaan.

Tänään kun ajelin Pirkkalasta kotiin, lunta tuli taas ihan mukavasti ja kesiksillä olisi ollut jännäkakan paikka.
Kitkikset ovat olleet ihan passeli valinta nykyisessä autossa.

Edellisessä kardaanivetoisessa ei niinkään :o

Tässä aprikoinut että lienee pakko hankkia uudet nakit ensi talveksi ja kummatko sopisi parhaiten nykyiselle reitistölleni. Taitaa olla excelin paikka.

Tässä aprikoinut että lienee pakko hankkia uudet nakit ensi talveksi ja kummatko sopisi parhaiten nykyiselle reitistölleni. Taitaa olla excelin paikka.

Onks sulla ollut kitkiksiä koskaan? Itse ajanut kolme settiä aikanaan. Jos asuisin kaapunnissa, niin varmaan olisi edelleen. Nyt ei tahdo päästä edes nastoilla pihaan tai pihasta vanhalle vitoselle.

Seatissa oli kitkat ja ajo kaupunkiajoa. Nyt se tulee olemaan motariajoa.

Tykkäsin kitkoista kovasti.

Kitkikset ovat olleet ihan passeli valinta nykyisessä autossa.

Edellisessä kardaanivetoisessa ei niinkään :o
Siis hetkinen.
Ajat pitkiä matkoja pienellä paikkakunnalla jossa on ehkä yksi aura-auto kitkarenkailla ja lopputulemana neliveto on ainoa millä voi selvitä hengissä?
No nyt mä ymmärrän.

Siis hetkinen.
Ajat pitkiä matkoja pienellä paikkakunnalla jossa on ehkä yksi aura-auto kitkarenkailla ja lopputulemana neliveto on ainoa millä voi selvitä hengissä?
No nyt mä ymmärrän.
Suunnilleen noin.

Nelivedolla jäiset risteykset ja mäet hoituvat myös hieman kätevämmin. Talvisista polanteista puhumattakaan.

Eipä ollut ongelmia tulla kesärenkailla Hellhinkiin tänä aamuna lähdön lumitilanteesta huolimatta. Yhdessä autossa edelleen nastarenkaat.

Joka päivä on satanut lunta jossain välillä Nokia-Akaa, aamuisin auton ikkunat jäässä ja lähikadut osin jäässä. Ei kiirusta vaihtaa.