Kesäsää 2016

Eilen aamusta asti ennusteet näyttivät, että just seuraavalla tunnilla alkaa ukkonen ja sitä jatkuu loppupäivän. Lopulta illalla jyrähteli ehkä puoli tuntia. Taidan jatkossa uskoa kahvinpapuja.

Oli kyllä melkoinen rummutus ikkunalaudoilla yöllä, kun sade piiskasi. Mutta näin kesäloman kunniaksi ei sentään lunta tullut.:o

Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.

Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:

Pöh, senkö kuvan tuosta viestistäni sai... Kahtena päivänä yhteensä, siis. Sekin on mulle ihan hyvin.

Ja enimmäkseen juosten (hölkäten). Romupolven ehdoilla mennään, välillä se ei siedä juoksua lainkaan. :dunno:
Sattuu juostessa muttei muuten astuessa?

Mä en oo elämässäni juossut edes yhteensä 15 kilsaa. 8 metrin jälkeen alkaa huutaa hoosiannaa sekä sielu että tomumaja.

Kumma juttu on, että nopeatempoista kävelyä pystyn kyllä etenemään kymmeniä kilometrejä ilman mitään ongelmia mutta heti kun askelluksen muuttaa juoksuksi, alkaa konkelo.

Onko siippasi lempinimi "romupolvi"?

Toivottavasti ylihuomenna satais koko päivän, että vituttais kunnolla kun lähdetään kukonpierun aikaan ajamaan kalojenmetsästysmaille.
Kaikkea sitä tuleekin luvattua.

Tuolloin olisi kuitenkin parempi paistaa aurinko ainakin illalla, koska mansikkakarnevaaleille ei huvittaisi mennä vesisateessa.

Myyntipaikan mansikkakarnevaaleilta varanneetkin toivovat auringonpaistetta, koska vesisade syö heiltä myyntituloja.

Vetistä on. Jostain pitäisi tänään löytyä tunnin sateeton lokonen ulkoiluun.

1000°C pakkasta ja läheinen tulivuori purkautui juuri äsken. Pihakaivo purskautti vedet pihalle, joka on tulessa. Saatana meni korvasta sisään.