Vainoharha-lara :doubtful:Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Mieluiten K-Marketissa.
Ei niil loppupeleis mitään halvemmalla saa. Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Otti päähän että korttikoteloja pitäis olla 3 että kaikki etukortit mahtuis mukaan. Joten pois heitin kaikki.
Keskittäminen kannattaa, jos kannattaa.
Mä saan mun ostokset vähintään 5% halvemmalla + se että saan kaikki samasta paikasta, eli säästyy energiaa ja aikaa :ahem:
En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltäTosin pian joku ilmestyy kuittaamaan, että on turhaa keskittäminen ja että K-ketjulta olis saanu kaiken saman edullisemmin, eli todellisuudessa 3% kalliimmalla hinnalla ja ilman Boonusta![]()
Itse olen todennut S-ketjun hintojen olevan samalla tasolla tahi jopa alempana kuin kilpailijoiden.En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä![]()
En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä![]()
Laihduttajan päiväannoksen.Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?
Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.
M- Market 78,84 €
Siwa 74,71 €
Valintatalo 71,88 €
K-Market 70,20 €
Citymarket 64,84 €
Tokmanni 62,79 €
S-Market 61,56 €
Prisma 58,48 €
Lidl 56,05 €
Suomalaisesta kurkusta Jalostajan hernekeittoon ja Dan sukkerin sokerista Vaasan ruispaloihin.
Vois käydä kostox tekemässä uudestaan vertailun vaikka helmikuussa.
Vainoharha-lara :doubtful:
Maitoa, munia, energiajuomaa, leipää, tomaattia, juustoa, kalapuikkoja. Citymarket pussi saattaa poiketa sisällöltään hieman.Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?