JPP
as Quo as possible
Sama meno olisi edelleen...Elokuussa 1990 käytiin Kreikassa ja minä pari vuotiaana uikkarisillaan karkasin jonnekki rannalla olevaan baariinEipä oo senjälkee käyty etelän matkoilla.
Sama meno olisi edelleen...Elokuussa 1990 käytiin Kreikassa ja minä pari vuotiaana uikkarisillaan karkasin jonnekki rannalla olevaan baariinEipä oo senjälkee käyty etelän matkoilla.
Taisi olla lonkeroa tarjouksessa?Elokuussa 1990 käytiin Kreikassa ja minä pari vuotiaana uikkarisillaan karkasin jonnekki rannalla olevaan baariinEipä oo senjälkee käyty etelän matkoilla.
En varsinaisesti vastusta rantalomia, mutta en sinne kyllä hakeudukaan omaehtoisesti kovin usein. Meikäläisen nahka on sitä sorttia että kunnon arskakelillä alle 10 min riittää palamiseen joten viihdyn käytännössä vain varjossa. Mihinkään hotellin altaalle en lähtisi viikoksikaan löhöilemään, jotain aktiviteettia pitäisi olla.ITG sanoi:Jos etelänlomilla tarkoitetaan tyypillisiä matkoja Espanjan ja Kreikan tyypillisiin rantalomakohteisiin, niin vastaan, etten käy. En ole käynyt, enkä tule käymään. Niin pitkävartista kirvestä tuskin löytyy, notta moisiin paikkoihin olisin pakotettu menemään.