Keskustelua MM-rallin televisioinnista MTV:llä

Teemu_99

Well-known member
Liittynyt
8.9.2018
Viestit
410
Itselle tuli ilmoitus että nousee 44,95 hintaan.
Aika raju hinnan nousu ku itellä oli vielä 29,99.
 

Tuplaysi

Raatelevanorsu
Liittynyt
27.7.2019
Viestit
42
Eipä tartte maksu-maikkaria ottaa vieläkään. Rally-tv kelpaa jatkossakin.

Kiekkoa en katso, ellei kylkeen tarjota ilmaista ruokaa ja juomaa :)
 

paali

Well-known member
Liittynyt
9.10.2021
Viestit
127
Hyvä, että täällä on otettu aihe esille - muisti nyt katkaista Rally.tv:n tilauksen. Vuosi ollut enempi turhan panttina, kun menivät vielä viimeksi ilman suurempia varoituksia tililtä ottamaan yli 100€ tilauksen jatkosta. Siis, en havainnoinut selviä ohjeita ja muistutusta, kuinka pitää katkaista tai milloin maksu lähtee, muutama kuukausi etuajassa ennen edellisen tilausjakson umpeutumista mielestäni otettiin. Joku viesti jossain vaiheessa oli Roskapostiin/ Tarjousten joukkoon ohjautunut.

Itse tykkäsin takavuosina WRC-livestä katsoa ja Julian Porterkin tuntui kiinnostavalta persoonalta, mutta nyt kuulee ihan tarpeeksi pätkähaastatteluissa, niin vaikuttaisivat kuskitkin kuulevan. Becs Williamsin asiantuntemusta jos arvostaa, niin voihan sitä "ooh, he went wide" -analyysiä kuunnella. Ehkä on aika menemässä ohitse, kunnia aiemmille saavutuksille.

Tietysti, kun löydän itselleni lähes päivittäin Katsomosta jotain katsottavaa (monipuolisesti moottoriurheiluakin), niin maksan, vaikka karvain mielin hinnan nousut. MM-rallilähetykset ovat jatkuvasti parantuneet MTV3 Katsomossa (Ärjekin) ja nyt kun pari viikkoa näkynyt uusiksi Jyväskylän lähetykset joka pätkältä ja penkoilta asettunut kotikatsomoon, niin paljon on ollut tarjolla tv:ssä. Kiinnostavaa elää pätkät ja tapahtumat nyt eri mielipiteiden ja analyysien kautta.

Itse pidän taustatiedoista, mitä annetaan, nyt esimerkiksi Toyotan Motorhomesta ja sen rakentamisesta sekä Tuomisen lisääntyneistä haastatteluista. Niissä tulee sellaistakin, mitä ei kaikissa virallisissa yhteyksissä. Ja huoltoparkista tulee muutakin kuin Pirellin miestä tai Kiri ja Julian seisoskelemassa. Joissakin kaukokisoissa luonnollisesti ollaan enemmän WRC-tv:n kuvitusten varassa ja tarjonta kotikutoisesti niukempaa. Jyväskylään jalkautuminen ja panostus näytti kyllä nyt yllättävän hyvältä.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5468
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Itse pidän taustatiedoista, mitä annetaan, nyt esimerkiksi Toyotan Motorhomesta ja sen rakentamisesta
Oli muuten tosi hyvä ja mielenkiintoinen se Lindströmin esittely, että mitä kaikkea, minkälaisia henkilöitä ja kuinka paljon Toyotan tiloissa huoltoparkissa työskentelee. Epäilen ettei ihan vastaava olisi onnistunut jos toimittajana olisi ollut Kaitsulle/Toyotan porukalle joku vähemmän tuttu kuin Tuominen.
 

Realy

Well-known member
Liittynyt
16.2.2022
Viestit
154
Näin aktiivisena rallin seuraajana olen positiivisena asiana pistänyt merkille, että ERC-sarjan arvostus ja taso on livestreamin ansiosta kasvanut mielestäni merkittävästi. Tukijoiden saaminen helpompaa kun on laajaa näkyvyyttä ja asema rallin 2. parhaana sarjana on vahvistunut...
Samaa mieltä. Puoli huolimattomasti aloin ERC:tä RallyTV:stä seuraamaan, mutta olikin niin mielenkiintoinen sarja, että tuli jopa Viroon lähdettyä paikan päälle. En olis mennyt ilman RallyTV:n tuomaa innostusta, joten tästä pisteet RallyTV:lle.
 

Mahlainen jarruton

Well-known member
Liittynyt
23.3.2008
Viestit
158
Sijainti
Piilossa
Joillekin on vielä merkitystä, millä kielellä lähetys tulee. Eikös tärkeämpää olisi nähdä suorana rallia?
Totta perhanassa sillä on merkitystä! Pidän sen verran paljon äidinkielestäni, että se on minulle mieluisin tapa kuunnella ja lukea asioita. Ralliviikonloput television ääressä ovat kymmenien tuntien mittaisia maratoneja, ja suomenkielisestä jutustelusta tulee näin pitkäkestoisessa seurassa kotoisa olo. Maikkarin lähetykset ovat muutenkin olleet laadukkaita, vaikka hinta on toki nykyisellään aivan hävytön.
 
Ylös