Keskustelua ravinnosta

Mangelo

Well-known member
Kasvata ite. Aika helppoo, kysy vaikka Dompparilta.
Onko moraalisesti arveluttavampaa kasvattaa kaneja kotona ja taittaa niiltä niskat kun tulee nälkä, vai luottaa vakuumipakattuihin sikanautarasioihin?

markoj

Custom User
Onko moraalisesti arveluttavampaa kasvattaa kaneja kotona ja taittaa niiltä niskat kun tulee nälkä, vai luottaa vakuumipakattuihin sikanautarasioihin?
Mitä moraalisesti arveluttavaa on kotikasvatuksessa? Lopetuksen voi toki hoitaa muutenki.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mummo lopetti ei halutut kissapennut paiskomalla niiden päät muilta salaa betoniportaaseen.

Otti myös hiiriä ja myyriä käsin kiinni ja taittoi niiden niskat näppärällä peukalotempulla.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Jeps.. Juttelin tässä puolisen vuotta sitten yhden triathlonistikaverini kanssa aiheesta ja hän totesi D-vitamiinilisän auttaneen monessakin asiassa. Siis kaveri veti ironman kisan 10 tunnin pintaan melkein 3 tunnin maratonilla ja kertoi salaisuudekseen D-vitamiinin käytön. Ei siis niinkään se, että D-vitamiini itsessään aiheuttaisi suorituskyvyn parantamisen vaan se, että pysyy terveempänä ja pirteämpänä ja jaksaa treenata paremmin (+ treeniefekti tehostuu).

Aloitin silloin itse tuon käytön ja vedin aluksi ~30 mikrogrammaa vuorokaudessa. Nyt pari viikkoa sitten tuplasin tämän määrän, koska todella uskon tämän paikkansa pitävyyteen. Olen nyt jo havainnut tuloksia. Esim. mulla ei ole enää perinteistä iltapäiväväsymystä ja flunssaa mulla ei ole ollut sitten viime huhtikuun..
Oon tän Jacqun postauksen jälkeen lisännyt d3- vitamiinin käyttöä tuonne samaan 60 mikrogrammaan/vrk. Lisäyksen jälkeen kaikilla hiihtolenkeillä on ollut tosi helppoa ja meininki jotenkin pirteämpää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oon tän Jacqun postauksen jälkeen lisännyt d3- vitamiinin käyttöä tuonne samaan 60 mikrogrammaan/vrk. Lisäyksen jälkeen kaikilla hiihtolenkeillä on ollut tosi helppoa ja meininki jotenkin pirteämpää.
No perkele. Sitten minäkin kasvatan satsia.:mad:

Knoukka

Well-known member
Kävin just kaupassa ja ostin kolme sinistä 1,5l maitoa 30% alennuksella, koska maitojen parasta ennen päivämäärä oli 3.3.2012. Heh. Hyvä mulle, mutta onhan toi ihan perseestä. Nuo maidot on juomakelpoisia vielä ens viikolla ja senkin jälkeen toimivat puurossa yms ihan täysillä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kävin just kaupassa ja ostin kolme sinistä 1,5l maitoa 30% alennuksella, koska maitojen parasta ennen päivämäärä oli 3.3.2012. Heh. Hyvä mulle, mutta onhan toi ihan perseestä. Nuo maidot on juomakelpoisia vielä ens viikolla ja senkin jälkeen toimivat puurossa yms ihan täysillä.
Kaikki mun tuntemani naisihmiset ovat noita parasta ennen päiväyksiä kohtaan TÄYSIN hysteerisiä. Ei saa lähellekään tuoda ja jopa jos on seuraavana päivänä menossa vanhaksi, niin sitäkin saatetaan jo silmäillä inhon ja kuolemanpelon vallassa.

Vittu saatana. Ja mä mikään sovinisti ole! Pimppaliisat, NIIN!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kaikki mun tuntemani naisihmiset ovat noita parasta ennen päiväyksiä kohtaan TÄYSIN hysteerisiä. Ei saa lähellekään tuoda ja jopa jos on seuraavana päivänä menossa vanhaksi, niin sitäkin saatetaan jo silmäillä inhon ja kuolemanpelon vallassa.
Mistä te ihmiset oikein löydätte näitä naisihmisiä? :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joskus tuli juotua vanhentunutta olutta. Eihän se keppana miksikään ollut mennyt, ehkä vähän normaalia väljähtäneempää.

Oli tässä yksi päivä päiviä vanhan leivän kohdalla seuraavaa:
- "Onko tuo hometta?"
- "Ei tuo kait.."
- "Saat kyllä keskenäsi syödä."
Kyllähän se tuli syötyä, tiedä sitten oliko hometta. Vastustuskyky kattoon.