:frown:Käykä kateeks, kun mun elämä on yhtä perjantaita. HÄ! KÄYKÖ! VASTAA!
No kyllähän se kulmikkaan maanantaifiiliksen voittaa.
:frown:Käykä kateeks, kun mun elämä on yhtä perjantaita. HÄ! KÄYKÖ! VASTAA!
Kateellinen Kyrjölälle.Yleisesti taso on hyvä, mutta negatiivistakin sanottavaa löytyy. Vapaan puolella keskustelun taso on välillä järkyttävän alhainen ja ne asiaa sisältävät viestit hukkuvat helposti muun roskan sekaan, kuten joku (olisiko ollut Knoukkari) osuvasti sanoi toisessa threadissa. Keskityn yleensä F1-asiapuolelle, jossa on paljon asiallista keskustelua sekä F1-vapaalle, jossa on paljon hauskoja ja vähemmän totisia F1-juttuja.
Alhaisuuden huippuna ovat K.Yrjolan järjenvastaiset threadit vapaan puolella, joissa on alustuksena pari sanaa. Epäilen hieman, että asiaan ei puututa (tietääkseni), koska Yrjölä on "pitkän linjan foorumisti" ja vastaavaa. Olen lähes varma, että olisin saanut itse vastaavasta viljelystä vähintäänkin jäähyä ja uusi forumin jäsen ehkä jopa bannia.
Juuri tämän tasoisia vastauksia saa liian usein, kun yrittää kirjoittaa jotain asiallista. Ymmärrän kyllä, että kyse on vapaasta ja vähän rennommasta keskustelusta, mutta olisihan se kivaa, että viesteissä olisi myös jotain muutakin kuin vittuilua.Kateellinen Kyrjölälle.
Miten sulla noin niinku muuten menee?Juuri tämän tasoisia vastauksia saa liian usein, kun yrittää kirjoittaa jotain asiallista. Ymmärrän kyllä, että kyse on vapaasta ja vähän rennommasta keskustelusta, mutta olisihan se kivaa, että viesteissä olisi myös jotain muutakin kuin vittuilua.
Liitua, jne!Jätkät vittuilee siihen malliin, että jäähyaitio kutsuu..kaikkia
Mutta kun nuo alotti. :frank:Jätkät vittuilee siihen malliin, että jäähyaitio kutsuu..kaikkia
Tämä kommentti tuli 107 prosentin tarkkuudella!Miten sulla noin niinku muuten menee?
Joka tapauksessa arvosanani on 7. Ei jumalauta pysty pudottamaan yksinään enempää tasoa. Kaikkeni olen tehnyt:dunno:Jätkät vittuilee siihen malliin, että jäähyaitio kutsuu..kaikkia
Ja se on hyvä se. Ei jaksais roikkua vänkäämässä jotain muka tärkeää, mutta täysin yhdentekevää asiaa. Ei saa trollit enää syttymään, vaan ne pystyy sivuuttamaan kolan ohautuksella.Kehno ja väsynyt. Forumilta on loppunut polttoaine. Ei nouse enää liukuun.
Yrjölä on hauska tyyppi. No en ole tavanut vissiin kuin kerran, mutta kyseessä on sellainen persoona joka ei ilmeisesti aukea asiaan vihkiytymättömille..ja ehkä hitusen verran ahdasmielisille hahmoille.Alhaisuuden huippuna ovat K.Yrjolan järjenvastaiset threadit vapaan puolella, joissa on alustuksena pari sanaa. Epäilen hieman, että asiaan ei puututa (tietääkseni), koska Yrjölä on "pitkän linjan foorumisti" ja vastaavaa. Olen lähes varma, että olisin saanut itse vastaavasta viljelystä vähintäänkin jäähyä ja uusi forumin jäsen ehkä jopa bannia.
Kyllä! Nipsuhuulen kritiikki teki tehtävänsä. Järjen vastaiset thredit, vittuilu ja tämän tasoiset vastaukset ovat vähentyneet selvästi.Eilisen kehityskeskustelun perujako, mutta tänään on taso parantunut huomattavasti.