Ketä äänestät/äänestit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äänestämässä käyty. Vaihtoehtoina olivat PS ja KD. Kuitenkaan en löytänyt PeSujen riveistä nopeasti katsottuna niin hyvää ehdokasta kuin kaverini Cyrus.

Niin, siis on tuolla Hangossa ehdokkaita jäänyt ekaakin ääntä. Eli ei ole edes itse äänestänyt itseään.:D

Iltalehti yrittää vielä vaalipäivänäkin tätä propagandaa. "Persut lähettivät Sinnemäen kännykästä viestejä".Voi vittu sanon minä.
Mitäs propagandaa tuo oli, kun oli tapahtunut tosiasia. Kyseessä oli siis uutinen, jossa Sinnemäen numeroa käyttäen lähti muistutus (mm. mulle), että kannattaisi äänestää jotain perseiden ehdokasta Helsingissä. (=tää boldattu oli propagandaa...)

Mitäs propagandaa tuo oli, kun oli tapahtunut tosiasia. Kyseessä oli siis uutinen, jossa Sinnemäen numeroa käyttäen lähti muistutus (mm. mulle), että kannattaisi äänestää jotain perseiden ehdokasta Helsingissä. (=tää boldattu oli propagandaa...)

Lähinnä se ärsyttää,vaikka en usko kyseistä uutista on se,että annetaan ymmärtää PS:n vain tekevän hämäriä äänenkalasteluita.Ihan kuin muut puolueet eivät sitä tekisi.Vihreiden itsensä junailema juttu tai sitten joku hakkeri pitää hauskaa. Näitähän ei löydy PS:n kannattajista,koska nehän on työttömiä juoppoja.;)

Käyty äänestämässä 'työtöntä juoppoa'. Äänestyspaikkakin löytyi. Eka paikka oli oikea mutta alue väärä.

Käyty äänestämässä 'työtöntä juoppoa'. Äänestyspaikkakin löytyi. Eka paikka oli oikea mutta alue väärä.

Hapot niin korvissa vielä maratoonin jäljiltä, että sen kotiin lähetetyn kupongin luit 'avaruusajattelulla'?:doubtful:

Hapot niin korvissa vielä maratoonin jäljiltä, että sen kotiin lähetetyn kupongin luit 'avaruusajattelulla'?:doubtful:
Lappua ei näkynyt enää missään kun tulin matkalta. Kävin tossa lähikoululla, muttakun se on periaatteessa eri kaupunginosaa niin en ollut ihan varma pitääkö just sinne mennä äänestämään. Jokasessa ympäröivässä kaupunginosassa on äänestyspaikka, muttei tässä.

Heh. Lueskelin tätä toikkia läpi tässä illan ratoksi, kun on tultu oltua reissussa. Ihan uskomatonta tarinaa :D:D. Päätin kuitenkin olla kommentoimatta, etten laita taas sanoja jonkun suuhun. Ja jos on sitä mieltä, että verotuksella kuuluu yhteisiä menoihin kuuluvia veroja niiltä, kenellä on paras veronkantokyky, on kommunisti :D:D

Heh. Lueskelin tätä toikkia läpi tässä illan ratoksi, kun on tultu oltua reissussa. Ihan uskomatonta tarinaa :D:D. Päätin kuitenkin olla kommentoimatta, etten laita taas sanoja jonkun suuhun. Ja jos on sitä mieltä, että verotuksella kuuluu yhteisiä menoihin kuuluvia veroja niiltä, kenellä on paras veronkantokyky, on kommunisti :D:D
Tyypillistä tmoi -vääristelyä tai huonoa sisälukutaitoa. Tai molempia.

Taisi tuo kommunistiksi "tunnustautuminen" tulla asianomaiselta itseltään, eikä vastaväittelijöiden vastavetona.

Tyypillistä tmoi -vääristelyä tai huonoa sisälukutaitoa. Tai molempia.

Taisi tuo kommunistiksi "tunnustautuminen" tulla asianomaiselta itseltään, eikä vastaväittelijöiden vastavetona.

Mitäs minä nyt olen vääristellyt ???

Ja koska ja missä olen "tunnustautunut" kommunistiksi??

Modet hei. Jotain rotia tänne:

Opettele ekaksi lukemaan ja tule sitten vasta huutelemaan. :D

Joo. Tätä ei kannata jatkaa.

Etkös se nyt ole sinä, joka täällä ensimmäiseksi olet joka asiaa kommentoimassa, vaikka taitais olla parempi olla jo nukkumassa :rolleyes:

Juu, ei kannata jatkaa, koska sun ei olis edes kannattanu aloittaa :rolleyes: