Ketä F1-kuskia muistutat eniten?

Antti--91

Forza Schumi
Sijainti
Turku
En ainakaan äkkiä vilkaistuani löytänyt tällaista topiccia..

Eli miten on?

Itse muistutan ulkonöltäni eniten luultavastikin Buttonia. Aikalailla samanlaiset piirteet löytyy.

Luonteelta varmaankin Villeneuve on lähimpänä meikäläistä. Joka asiasta löytyy mielipide suuntaan tai toiseen. Mutta joskus multa pääsee samanlaista valitusta asioista kuin Sebastien Bourdaisilta.

Viimeksi muokattu:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Ei löydy meikäläisen näköistä F1 kuskia.

Hollannin Robin van Persie sen sijaan on kuin kopio.
Voitte itse katsoa että ketä F1 kuskia mahtaisin muistuttaa ulkonäköni puolesta.

Olemukseltaan on paha lähtä analysoimaan, F1 kuskit kun ovat sellaisia urheillessaan ja toisenlaisia harrastaessaan.. :wink:

Otapa niistä selvää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Saksassa ollessa sain jatkuvasti kuulla muistuttavani Räikköstä. Jotkut myös sanoivat Kimiksi, koska oikea nimeni tuotti suunnattomia lausumisvaikeuksia sakemanneille.
Samalla reissulla Nürren katsomossa täysin tuntematon Italialainen pariskunta pysähtyi kohdalle, mies osoitti minua sormella ja huusi "Kimi!"

Eli vastaan:
(vasemmalla kuvassa).

Itse en tätä yhtäläisyyttä juur huomaa, muuta kuin sosiaalisissa taidoissa ja suhteesta alkoholiin. Mutta minä uskon italiaanoihin ja lapinpolttajiin 107%:sti.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oberfeldwebeltin kuva suorastaan huutaa balettimekon photoshoppaamista potkupalloilijan niskaan. Asento on ennemmin joutsenlammesta kuin potkupallo-ottelusta. :thumbup:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Oberfeldwebeltin kuva suorastaan huutaa balettimekon photoshoppaamista potkupalloilijan niskaan. Asento on ennemmin joutsenlammesta kuin potkupallo-ottelusta. :thumbup:
Niinpä näkyy olevan vähä neitimäine tilannekuva. Mutta ei jaksa vaihtaa niin ei varmaan niin väliä.. :eek:
Naamaa mää niiku tarkotin sitte tuolla yhtäläisyyellä..

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Pari vuotta sitten näytin hieman Juan Pablolta, nykyään en keltään.

Dwayne

Toimistosihteeri
Sijainti
Hyvinkää
Saksassa ollessa sain jatkuvasti kuulla muistuttavani Räikköstä. Jotkut myös sanoivat Kimiksi, koska oikea nimeni tuotti suunnattomia lausumisvaikeuksia sakemanneille.
Samalla reissulla Nürren katsomossa täysin tuntematon Italialainen pariskunta pysähtyi kohdalle, mies osoitti minua sormella ja huusi "Kimi!"

Eli vastaan:
(vasemmalla kuvassa).

Itse en tätä yhtäläisyyttä juur huomaa, muuta kuin sosiaalisissa taidoissa ja suhteesta alkoholiin. Mutta minä uskon italiaanoihin ja lapinpolttajiin 107%:sti.
Tämä kuva seiskaan ja taas uusi skandaali: Kimi umpikännissä halailemassa toista miestä :D

Moss

melkein mestari
Formulapeleissä ajan kuin Gilles Villeneuve ja Takuma Sato.

Zaipper1

Well-known member
Luulen että muistutan sitä Kimiä jonka näemme kameran edessä. Eli olen vähän tämmöinen ujo. Sen sijaan alkoholia en juo joten siitä saamme yhteyden Kurpitsaan jos oikein hakemalla haetaan jotain yhtäläisyyttä.:p

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Muistutan ulkonäöllisesti eniten Michael Schumacheria. Naisellisesti. Minulla on pitkä leuka ja pitkä nenä ja tietysti kauniit silmät.
Luonteeltani olen eniten Räikkönen. Laiska, saamaton ja unelias, mutta pirun viiltävä kommentoija kun sille päälle satun!

Myös viininmaistelu kiinnostaa.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Sanoisin, että muistutan eniten Basti Vetteliä, jos pitää joku identtinen kuski löytää. Meillä molemmilla on suunnilleen samanväriset hiukset ja siniset silmät. Vettel on myös vain yhden sentin itseäni lyhyempi, mutta tosin myös monta kiloa kevyempi. Uskoisin, että omaamme kuitenkin aika samanlaisen ruumiinrakenteen. Vettel on kolme vuotta vanhempi kuin minä, mutta näytämme kuitenkin melkein samanikäisiltä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Varmaan semmonen Buemin (leuka ja nenä), Mansellin (kulmakarvat) ja Taki Inouen (silmät) sekoitus. Luonne kuin Squmilla ja Alonsolla ja AS-lehdellä.