Ketä F1-kuskia muistutat eniten?

Miss Piggy

Schufosa
Tartteeko ees kertoa? :D:D No mut ulkonäöllisesti en kyllä toki ketään, koska en oo mieskään, mutta luonne on aika schumimainen:eek!:, valitettavasti! :D:D

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Muistutan aika paljon ulkonäöllisesti Tiago Monteiroa, tosin nyt olen värjännyt hiukseni vaaleiksi ja luonteeltaan Villeneuven tapainen ja Mansellin kulmakarvat.

Haigi

Well-known member
Sijainti
Lievestuore
Elämäntavat lähentelee James Huntia(hieman laimennettuna,töissäkin on käytävä),ulkonäöllisesti ehkäpä Nick Heidfeld on lähimpänä :alppu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Varmaan semmonen Buemin (leuka ja nenä), Mansellin (kulmakarvat) ja Taki Inouen (silmät) sekoitus. Luonne kuin Squmilla ja Alonsolla ja AS-lehdellä.
Tässä ois nyt selvästi tilausta jollekkin näppärälle photoshoppaajalle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Mustis85

Well-known member
Eipä ole ketään meikäläisen näköistä F1 kuskia.

Mielenkiinnolla odotan sitä, että joku sanoo muistuttavansa Buemia ja postaa sen legendaarisen buemi-pelaa-tennistä kuvan :D

KimiFan1

Well-known member
ehkä eniten glockia ulkonäön puolesta, luonteesta en tiedä.

E: ehkäpä Glockin hiukset ja päänmuoto H-H Frentzenin naamalla

Viimeksi muokattu:

Coni

Well-known member
Pärstä on itsellä aikalailla Räikkösen tyylinen, ei ainakaan ketään muuta F1-kuljettajaa niin lähellä. Ja sen minkä itsekin olen huomannut että kavereiden kesken olen huomattavasti puheliaampi kuin vieraiden edessä. Lisäksi täytyy myöntää että Kimin tyylitajussa on jotain samaa mikä itseänikin miellyttää.

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Aivan ensimmäiseksi muistuttaisin Michael Schumacheria vaikkapa kuuluista kymmenestä käskystä, joissa kehoitetaan olemaan ihmisiksi, ei sikailemaan lain. 5:vitonen varsinkin hälle mieleen paineskeltavaksi.

Mutta jos siis taas niin itsehän näytän etäämmältä tarkastellen nykyään lähinnä Jose Froilan Gonzalesilta. Lähempä tarkastelu tuo tulokseksi saman, joskin Ronnie Peterson hiukseilla.

Mutta tässä kaiketi kaiken kaikkiaan haetaan takaa tätä:
Carlos Reutemann - 60%
Ronnie Peterson - 10%
Gilles Villeneuve - 10%
Giuseppe Farina - 10%
B. Bira - 7%
Innes Ireland - 5%
Michele Alboreto - 5%

Eli tämmönen on kokoonpanoni jos niinku olisi kasattu heiän luonteistansa minun luonne tai ainankin jos olisin sitten lisäksi F1-kuski.

Kaljaparoni

Active member
Sijainti
Kuusamo
Jacques Villeneuve on varmaan lähimpänä, ainakin niistä jotka nyt näin äkkiseltään tulee mieleen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jacques Villeneuve on varmaan lähimpänä, ainakin niistä jotka nyt näin äkkiseltään tulee mieleen.
Me ollaan sitten varmaan ihan identtisiä, koska kun emännältä asiaa tiedustelin, niin kuulemma lähinnä näytän läskimmältä* versiolta kymmenen vuoden takaisesta Jacquesista (ei F1-forum nic vaan se Kanadalainen).

* kielsi myös käyttämästä tuota ilmausta

Mangelo

Well-known member
Eiköhän se toi Vettel ole nykyisistä pärstältään lähimpänä, muttei kuitenkaan kuin kaksi marjaa.

Viimeksi muokattu:

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Mulla on aika mitäänsanomattomat skandinaaviset piirteet, joten ehkä Ronnie Peterson liippaa lähimpää.

Luonne on yhdistelmä Räikkösen, Hillin ja Mansellin huonoja puolia.