Keuhkokuume

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Eilen livechatissa juttelin poikani huonosta tilasta ja tänään ilmeni, että hänellä on keuhkokuume. Huomiseksi suunniteltu kitarisaleikkaus siirtyy siis eteenpäin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Keuhokuume kannattaa hoitaa viimeisen päälle! Mulla oli se armeijassa ja olin sairaalahoidossa viikon:ahem:
Siinäkin tapauksessa oli kaks mahdollisuutta, joko kuolla tai tulla hulluksi. Sinä jäit elämään:thumbup:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kuulostaa hurjalta taudilta noin pienelle pojalle :frown: Pikaista paranemista muksulle!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kuulemani mukaan mullakin on joskus ollut muksuna aika paha keuhkokuume, itsehän en tapahtumista paljoa muista. Kuume oli huidellut sellasta 40 astetta kolmepäivää ja neljäs oli menossa, arvauskeskuksessa sanoivat vaan, että tavallista pahempi kuume. Noh onneks mutsin sisko oli tyksissä töissä ja sai sieltä varattua ko. päivän iltapäiväks vielä vastaanoton.

Noh siellä joku lääkäri tutki mut ja laitto kuvauksiin, kuvauksista paljastu että oikea keuhko toimii enää 20% teholla ja eipä se vasenka ollu pelissä ihan täysin. Sinne jäin hoitoon samantein ja muutaman päivän siellä olin. Onneks tulin kuntoon :ahem:

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Sammypiru sanoi:
Eilen livechatissa juttelin poikani huonosta tilasta ja tänään ilmeni, että hänellä on keuhkokuume. Huomiseksi suunniteltu kitarisaleikkaus siirtyy siis eteenpäin.
Toivottavasti on poikasi paranemaan päin.
Ymmärrän kyllä että kitarisat jätettiin tällä kertaa sehän on niin että keuhkokuumeen kanssa ei sovi leikkiä. Sano terveiset että kaikenmaailman Racerit ne pitää peukkoja että pian paranisit :ahem: ..

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Nonii, eilen saatiin lääkitystä ja lääkkeet rupesivat auttamaan. Poika sitten nukahti illalla seitsemän aikoihin ja jäi vielä aamulla nukkumaan 6:30 kun lähdin töihin. Toki hän välillä nosti päätään ja hörppäsi vettä kuivuneeseen suuhunsa. Uskon, että kun tänään menen kotiin, niin siellä on iloinen tervehtymään päin oleva poika vastassa.

Elämässä parasta on oma poika! (Katotaan mitä mieltä olen, ku hän on 15 vuotias)

Knoukka

Well-known member
Sammypiru sanoi:

Elämässä parasta on oma poika! (Katotaan mitä mieltä olen, ku hän on 15 vuotias)
Sun jääkaapilla ja lompakolla käy sua päätä pitempi haiseva ja outoa kieltä mumiseva roikale. Koti täyttyy likaisista 50-numeron kengistä ja sukista. Illalla kotona hiippailee nuoria naisia (toivottavasti!) vaatteissa, joita näkee nykyään vain strippareilla. Vessan peili muistuttaa aamulla auton tuulilasia ja huomaat poikasi aloittaneen ennakkoperinnän- tukastasi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Joo, on oma poika hieno juttu. Mutta kun puhutaan että lapsiin tehoaa kiristys ja lahjonta, niin se ei pidä paikkaansa.

Pleikan pelaamisen kieltämisellä ja menetetyllä karkkipäivällä on ihan turha kiristää. Ei vaikuta mitään. Totee vaan ettei sitten pelaa tai jättää karkit syömättä.:mad: :( :rolleyes:

Sitten on sellainen sääntö että saa viikkorahaa pari egee jos siivoo huoneensa. Ei siivoo eikä saa rahaa.:nope:

Knoukka

Well-known member
Sammypiru sanoi:
Minua päätä pitempänä hän olisikin sitten jo likemmäksi 210 senttinen.
Sä oot kuule itte sillon päätä lyhyempi kaikesta huolesta ja tuskasta- ja tietenkin rakkaudesta!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
312T4 sanoi:
Keuhokuume kannattaa hoitaa viimeisen päälle! Mulla oli se armeijassa ja olin sairaalahoidossa viikon:ahem:
Mulla oli lukiossa ja olin myös aika monta päivää sairaalassa. Sen jälkeen se iski systeriin, joka myös joutui sairaalaan ja samalla reissulla vietiin nielurisat.

...vai oli ne kitarisat vaiko kummatkin :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jr- sanoi:
Kuulemani mukaan mullakin on joskus ollut muksuna aika paha keuhkokuume, itsehän en tapahtumista paljoa muista. Kuume oli huidellut sellasta 40 astetta kolmepäivää ja neljäs oli menossa, arvauskeskuksessa sanoivat vaan, että tavallista pahempi kuume. Noh onneks mutsin sisko oli tyksissä töissä ja sai sieltä varattua ko. päivän iltapäiväks vielä vastaanoton.
Mulla taas oli tilanne se, että kuumetta oli 40 tienoilla aika pitkään ja sairaalassa oltiin sitä mieltä, että tuo nyt on vaan vilustuminen. Lopulta mutsi ja faija nappas mut kyytiin ja vei sairaalaan ja sano, että nyt otatte tän kundin sisään. Pyörittelivät vielä tossa vaiheessa silmiään, koska ne vuoteet on kuulemma niille, jotk aon ihan oikeesti sairaita. Lekurikin kysy multa suhtkoht tylysti, että "mitä sä oikein täällä teet". Ottivat sitten lopulta vanhempien vaatimuksesta röntgenit, totesivat keuhkokuumeen ja sen jälkeen oltiin aika nöyrää miestä ja naista :rolleyes:

Systerille iski sitten sama ja sille tuli jo aika kiiru sairaalaan, koska kuume putos yhtäkkiä neljästä kympistä pikkusen alle kolmekuuteen. Toi tapahtuu siinä vaiheessa, kun elimistö lakkaa (siia ei enää pysty/jaksa) taistelemasta tautia vastaan. Soitto sairaalaan ja siellä sanottiin, että nyt tänne ja aika helvetin äkkiä! (juu ei tosin ihan noilla sanakäänteillä, mutta about kuitenkin ;)).

Että ei tosiaan ole ihan leikinasia toi keuhkokuume.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Joo, on oma poika hieno juttu. Mutta kun puhutaan että lapsiin tehoaa kiristys ja lahjonta, niin se ei pidä paikkaansa.

Pleikan pelaamisen kieltämisellä ja menetetyllä karkkipäivällä on ihan turha kiristää. Ei vaikuta mitään. Totee vaan ettei sitten pelaa tai jättää karkit syömättä.:mad: :( :rolleyes:

Sitten on sellainen sääntö että saa viikkorahaa pari egee jos siivoo huoneensa. Ei siivoo eikä saa rahaa.:nope:
Sulta puuttuu auktoreiteetti :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mulla on ollut kerran keuhkokuume .. joskus ala-asteen loppupuolella... tai mulla ei ollut kuumetta, mutta tohtorin mukaan keuhkokuume oli silti :eek!:

Estate

Well-known member
Jones sanoi:

Kuinka vanha poikas on?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Noniin, 7-vuotias saapui Kuopioon 39,1 asteen kuumeen kera. Reippaasti jaksoi lennellä, nyt huilaa tossa mun punkassa.:(