Sammypiru
Isä
Eilen livechatissa juttelin poikani huonosta tilasta ja tänään ilmeni, että hänellä on keuhkokuume. Huomiseksi suunniteltu kitarisaleikkaus siirtyy siis eteenpäin.
Siinäkin tapauksessa oli kaks mahdollisuutta, joko kuolla tai tulla hulluksi. Sinä jäit elämään:thumbup:312T4 sanoi:Keuhokuume kannattaa hoitaa viimeisen päälle! Mulla oli se armeijassa ja olin sairaalahoidossa viikon:ahem:
Toivottavasti on poikasi paranemaan päin.Sammypiru sanoi:Eilen livechatissa juttelin poikani huonosta tilasta ja tänään ilmeni, että hänellä on keuhkokuume. Huomiseksi suunniteltu kitarisaleikkaus siirtyy siis eteenpäin.
Sun jääkaapilla ja lompakolla käy sua päätä pitempi haiseva ja outoa kieltä mumiseva roikale. Koti täyttyy likaisista 50-numeron kengistä ja sukista. Illalla kotona hiippailee nuoria naisia (toivottavasti!) vaatteissa, joita näkee nykyään vain strippareilla. Vessan peili muistuttaa aamulla auton tuulilasia ja huomaat poikasi aloittaneen ennakkoperinnän- tukastasi.Sammypiru sanoi:
Elämässä parasta on oma poika! (Katotaan mitä mieltä olen, ku hän on 15 vuotias)
Sä oot kuule itte sillon päätä lyhyempi kaikesta huolesta ja tuskasta- ja tietenkin rakkaudesta!Sammypiru sanoi:Minua päätä pitempänä hän olisikin sitten jo likemmäksi 210 senttinen.
Ok, herra BlowHow.KnowHow sanoi:Sä oot kuule itte sillon päätä lyhyempi kaikesta huolesta ja tuskasta- ja tietenkin rakkaudesta!
Mulla oli lukiossa ja olin myös aika monta päivää sairaalassa. Sen jälkeen se iski systeriin, joka myös joutui sairaalaan ja samalla reissulla vietiin nielurisat.312T4 sanoi:Keuhokuume kannattaa hoitaa viimeisen päälle! Mulla oli se armeijassa ja olin sairaalahoidossa viikon:ahem:
Mulla taas oli tilanne se, että kuumetta oli 40 tienoilla aika pitkään ja sairaalassa oltiin sitä mieltä, että tuo nyt on vaan vilustuminen. Lopulta mutsi ja faija nappas mut kyytiin ja vei sairaalaan ja sano, että nyt otatte tän kundin sisään. Pyörittelivät vielä tossa vaiheessa silmiään, koska ne vuoteet on kuulemma niille, jotk aon ihan oikeesti sairaita. Lekurikin kysy multa suhtkoht tylysti, että "mitä sä oikein täällä teet". Ottivat sitten lopulta vanhempien vaatimuksesta röntgenit, totesivat keuhkokuumeen ja sen jälkeen oltiin aika nöyrää miestä ja naistaJr- sanoi:Kuulemani mukaan mullakin on joskus ollut muksuna aika paha keuhkokuume, itsehän en tapahtumista paljoa muista. Kuume oli huidellut sellasta 40 astetta kolmepäivää ja neljäs oli menossa, arvauskeskuksessa sanoivat vaan, että tavallista pahempi kuume. Noh onneks mutsin sisko oli tyksissä töissä ja sai sieltä varattua ko. päivän iltapäiväks vielä vastaanoton.
Tai oma tytärSammypiru sanoi:Elämässä parasta on oma poika! (Katotaan mitä mieltä olen, ku hän on 15 vuotias)
Sulta puuttuu auktoreiteettiJones sanoi:Joo, on oma poika hieno juttu. Mutta kun puhutaan että lapsiin tehoaa kiristys ja lahjonta, niin se ei pidä paikkaansa.
Pleikan pelaamisen kieltämisellä ja menetetyllä karkkipäivällä on ihan turha kiristää. Ei vaikuta mitään. Totee vaan ettei sitten pelaa tai jättää karkit syömättä.
Sitten on sellainen sääntö että saa viikkorahaa pari egee jos siivoo huoneensa. Ei siivoo eikä saa rahaa.:nope:
Kuinka vanha poikas on?Jones sanoi:Joo, on oma poika hieno juttu. Mutta kun puhutaan että lapsiin tehoaa kiristys ja lahjonta, niin se ei pidä paikkaansa.
Pleikan pelaamisen kieltämisellä ja menetetyllä karkkipäivällä on ihan turha kiristää. Ei vaikuta mitään. Totee vaan ettei sitten pelaa tai jättää karkit syömättä.
Sitten on sellainen sääntö että saa viikkorahaa pari egee jos siivoo huoneensa. Ei siivoo eikä saa rahaa.:nope: