Miguel
beagle
Tästä ei enää kevään odotus parane. :ahem:
Onkohan muualla päin Suomea lumilippahavaintoja?
Kuva ois kiva lisä. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Meijän tiellä, ekassa talossa, on aika mahtava lumilippa läntisellä puolella.:ahem:
Katotaan saisko lauantaina siitä kuvan. Olen kotona vasta myöhään perstai-iltana.:ahem:Miguel sanoi:Kuva ois kiva lisä. :ahem:
Lumilipat ovat petoja romahtamaan. :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Katotaan saisko lauantaina siitä kuvan. Olen kotona vasta myöhään perstai-iltana.:ahem:
Toivotaan, että Moe on pyytänyt AJ:n laittamaan naapuriin STILL-efektin.Miguel sanoi:Lumilipat ovat petoja romahtamaan. :thumbfh:
Tai AUTOREVERSE-toiminnon.:thumbup:Thunder sanoi:Toivotaan, että Moe on pyytänyt AJ:n laittamaan naapuriin STILL-efektin.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:Miguel sanoi:Tästä ei enää kevään odotus parane. :ahem:
:ahem: :ahem: :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Ihanhan tässä vanhan lumilippabongarin sydäntä lämmittää, että edes jossain on lumilippoja ja joku jakaa havaintonsa kuvien välityksellä. :ahem: :thumbup:
Dodiih, kuvia vaan kehiin!yussi sanoi:Navetallahan tuota on, yltää hankeen asti.
Mäpäs sain kerran hauen lipalla.burb sanoi:Tammikuu oli lipaton, mutta helmikuussa vedin lipat lumen takia tossa yks aamu junaan kiirehtiessä. Ei kolahtanut pää oveen tai pääoveen eikä murtunut kylkiluita.
Hauki on kala!lfb sanoi:Mäpäs sain kerran hauen lipalla.
Kävin lehdenhaku patikalla ja muistin ottaa phöönin mukaan. Otokseni teille, silvuplee...Moe Szyslak sanoi:Katotaan saisko lauantaina siitä kuvan. Olen kotona vasta myöhään perstai-iltana.:ahem:
Onpa hieno mutta rumat tikkaat.Moe Szyslak sanoi:Kävin lehdenhaku patikalla ja muistin ottaa phöönin mukaan. Otokseni teille, silvuplee...