PuoliPöhkö
Well-known member
Mä olen foorumilla bongannut raportoidut lumilipat ainakin Olgan ja Ruunarin suunnalla. Toivottavasti vammat alkavat parantua.
Mun huomio kiinnitty tohon oveen, jonka edestä puuttuu rappusetThunder sanoi:Onpa hieno mutta rumat tikkaat.
Ohan siinä tikapuut:thumbdownOoPee sanoi:Mun huomio kiinnitty tohon oveen, jonka edestä puuttuu rappuset
Nyt on sitten melkein kaikki lumet menneet, et hyvä jos näkee missään.Lancer sanoi:Täällä on kyllä pakkasta ja lunta maassa.
Niin no joo, sieltä sitten sulavalla loikalla :frank:Palkopoika sanoi:Ohan siinä tikapuut:thumbdown
Voisitko yrittää runsaammalla adjektiivien käytöllä luonnehtiaThunder sanoi:Onpa hieno mutta rumat tikkaat.
Mä. Sorry. Ne oli niitä varhaisia tuotoksia.yussi sanoi:Kuka ääliö on suunnitellut nämä systeemit?!
Canon? Pentax? Olympus?:doubtful:yussi sanoi:Kuka ääliö on suunnitellut nämä systeemit?!
yussi sanoi:EI SITTEN! P**KELEEN KAMERA! :jaska:
Lähetä multimediaviestinä. Tai laita muisti suoraan läppärin lukijaan. Tai käytä ajurivapaata usb siirtoa. Ei kait kuvan tallettaminen tietokoneelle voi olla vaikeaa.yussi sanoi:EI SITTEN! P**KELEEN KAMERA! :jaska:
Olisiko talon asukkaista Parkout-henkeä?OoPee sanoi:Mun huomio kiinnitty tohon oveen, jonka edestä puuttuu rappuset
Mielenkiintoista, miksiköhän sanotaan tikapuiksi, jos ne on kuitenkin raudasta tehtyä?:doubtful: Miksei tikaraudat?Palkopoika sanoi:Ohan siinä tikapuut:thumbdown
En tiedä, näyttää tikkaat olevan liian kaukana seinistä tai sitten kuva on otettu sellaisessa kulmassa, mikä ei miellytä silmää vrt. "kultainen leikkaus".PuoliPöhkö sanoi:.
Voisitko yrittää runsaammalla adjektiivien käytöllä luonnehtia
mikä noista tikkaista tekee sinun silmissäsi rumat?
Mulla on samanlaiset vaan ihan eriväriset. Oikein hiehot omasta mielestäni :ahem: Talotikkaat on talotikkaat. Ei niitä nykyään ole erityisen kauniita tai rumia. On vain tikkaita. Kaikki lähes samanlaisia.
Mua hämmästytti enemmän se, että miksi isäntäväki on laitattanut MUSTAT
syöksytorvet ja räystäspellit rakennukseen jossa on valkoiset nurkka- ja koristelaudat.
.
Tuo on selvä Cumulus Rannila MoesusMoe Szyslak sanoi:Kävin lehdenhaku patikalla ja muistin ottaa phöönin mukaan. Otokseni teille, silvuplee...
Itte olet Sokos-hotels Vesivek Mulccu.:frank:Jussi sanoi:Tuo on selvä Cumulus Rannila Moesus