OoPee
Nuori ikäisekseen
Eikä lyhythihaisia paitoja eivätkä myöskään tiedä, ettei takkia ole pakko pitää päällä? Voi tietysti johtua tostakin :frank:Niillä ei ole shortseja?
Eikä lyhythihaisia paitoja eivätkä myöskään tiedä, ettei takkia ole pakko pitää päällä? Voi tietysti johtua tostakin :frank:Niillä ei ole shortseja?
Aikamoisen rottamainen postaus kyllä, mutta aika kulkee kunkin kohdalla vääjäämättä. Totuus on meillä kaikilla tulevaisuudessa...Eiköhän se ole ihan yleisen viihtyvyyden kannalta parempi, että vanhukset eivät kulje ihmisten ilmoilla hihattomissa paidoissa ja lyhyissä sortseissa.
Itsekin olen ruvennut käyttämään pitkää vaatetusta lämpimällä. Nahan käristämisessä ei paljon ole pointtia, eikä kevyessä pitkässä vaatetuksessa hikoile. Suosittelen.Eniten mua tuossa 15 asteessa hämmästytätä se, että olen varsin usein pannut merkille, että vanhukset pukeutuvat varsin lämpimiin asusteisiin (takkia, pitkähihaisia puseroita, huivia, pitkiä housuja jne.) vaikka siellä ulkona olis reippaasti yli 20 astetta. Kun kyselee syytä, samalla kun itse hikoilee shortseissa, niin vastataan, että vanhana verenkiero on sen verran huonoa, että palelee lämpimämmälläkin säällä.
Eli?:doubtful::thumbfh: