Kevättreeniä 2007!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Voi hevon vittu

Lauantaina pitais juosta 42km.

Luvattu 28 astetta lamminta. Tulee tuskien taival. :nope:

Mun tuuria taas!!!! :jaska:

Knoukka

Well-known member
Tblair sanoi:

Tulee mahtava iltapäivä Teukalle. Perjantaina tankkaat vaan vitusti hiilareita. Kalja on just parasta siihen.

PS. Laitappa sukunimesi privana kun pääsi unohtumaan ja hukkumaan niin osaan seurata väliaikojasi reaaliaikasesti.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ensimmainen tavoite on paasta maaliin. Pisin lenkki minka olen vetanyt treenatessa oli 32 kilometria.

Alle viiden ja puolen tunnin pitais menna koska muuten en ehdi Viking Lineen.

:doubtful:

Pelottaa... :frown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:

Muista kiskoo se stadion osuus 195 metriäkin, ettei jää noin vähän vaille.:thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:
Ensimmainen tavoite on paasta maaliin. Pisin lenkki minka olen vetanyt treenatessa oli 32 kilometria.

Alle viiden ja puolen tunnin pitais menna koska muuten en ehdi Viking Lineen.

:doubtful:

Pelottaa... :frown:
Veikkaan että Teuhka vetää alle 4.30.:ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
7.6.
Bodypumpia tunti. Nyt oli uusi ohjelma. Askelkyykyt on tässä ohjelmassa tosi tehokkaat. Pidän. Myös ojentajat oli hyvä.. Selkä oli aika helppo, joten pitänee ensi kerralla laittaa enemmän kiekkoja maastavetoon ja kulmasoutuun..

Ohjaajan mielestä hauis oli helppo, mutta minun piti heittää pari kiloa pois painoja kesken biisin. Tosin mulla oli habat aika jumissa, joten ensi kerralla kokeilen kyllä toki samoilla painoilla.

Saldo 2007:
Hiihto: 376,6km (34h26min) (vapaa 50km; perinteinen 326,6km)
Pyöräily: 1674km (72h06min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Kävely ja sauvakävely: 23,8km (3h25min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Sali: 69h

Knoukka

Well-known member
Tblair sanoi:
Tostahan se maraton vastaa alkaakin!

Ootko harjotellu energiajuomien ja -geelien nauttimista? Kestääkö vatta? Vittumainen huomata keskella Stokista, että valuu paskaa lahkeesta? Juoksekko muuten shortseissa vai trikoissa?

Mun yks entinen ohjus, kokenu maratoonari, on tuotu Stokiksen helteestä kaks viime kertaa letkuissa. Nestehukka. Ei ollu kuulemma kaunis näky. Oli kaatunu ihan juoksujaloiltaan. Kops vaan.

Tsemppiä kovasti!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Sortseissa.

Emma juokaan muuta kun energiajuomia. Faija on reitilla ja jakelee mulle. Lucozadea ja geelia.

Jos paskat tulee housuihin niin ma jatkan vaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tein nyt päätöksen alkaa treenaamaan triathlonia. Aloitan kuitenkin siten, että saan ensiksi kilpailukokemusta kaikista kolmesta lajista (tai ainakin juoksusta pyöräilyn lisäksi). Oikean uintitekniikan opettelu lienee se suurin haaste. Mutta joo.. Sellaista olin ajatellut, että tänä kesänä aloittaisin uinnin ja juoksun treenaamista pikkuhiljaa. Pyöräily vie kuitenkin edelleen eniten aikaa ja myllyn pyöräily turussa on edelleen "päätavoitteeni". Talvella aloitan sitten uinnin treenaamisen hiihtotreenien ohella. Etenkin ennen lumien tuloa uinnille riittää hyvin aikaa. Finlandia-hiihto taas helmikuussa 2008.

Ensi vuonna olisi sitten tarkoitus vetäistä puolimaraton (cityrun) toukokuussa ja maraton (city maraton) elokuussa 2008. Treenaaminen koostuisi pääasiassa juoksusta ja pyöräilystä. Pyöräilyn osalta kilpailuja olisi 3-4 vuonna 2008. Talvi 2008-2009 menisi taas uintitreeneihin keskittyen ja tietysti taas hiihtoa ja finlandiaa helmikuussa..

2009 sitten aloittaisin yhteistreenit uinti-juoksu-pyöräily. Toki jo 2008 pitäisi jotain yhdistelmälenkkejä tehdä. 2009 loppukesästä osallistuisin ensimmäiseen triathlon kisaani.. Matkana olisi todennäköisesti neljännesosamatka. Ja edelleen ainakin pyöräilykisoja, miksei myös maratoni jos toinenkin.
2010 varmaankin edellisen vuoden toistoa, ja jos 2010 sujuu triathlon jo hyvin voisin 2011 tai viimeistään 2012 kokeilla puolimatkaa.
Ja sitten itse päätavoitteeseen: Vuoteen 2015 mennessä osallistun ironman kisaan eli ~4km uinti, ~200km pyöräily, ja maraton. :ahem:

Miltäs kuulostaa treenigurut? Kuulostaako tämä päätavoite liian utopistiselta, vai voisko se olla jopa mahdollinen? Ja olisko joku lähdössä samaan projektiin mukaan? :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jakku, heinäkuussa mukaa tonne kuntosarjaan.:ahem:

F1-forumin Triathlon Team

Tai TT F1-forum:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Jacques sanoi:
Miltäs kuulostaa treenigurut? Kuulostaako tämä päätavoite liian utopistiselta, vai voisko se olla jopa mahdollinen? Ja olisko joku lähdössä samaan projektiin mukaan? :)
Kuulostaa just hyvältä. Sama suunnitelma, mutta lajipainotus hieman erilainen. Mun pitää opetella uinti ihan alkutekijöistä mutta juoksua ja pyöräily on jollain tavoin handussa.

Ei muuta kuin aletaan kimppakiva kunhan saavun tsadiin!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Noita yhdistelmätreenejä tehdään aika vähän.

Itsehän tein talvella semmosia 40 min fillaria + 30 min juoksua treenejä jonkin verran. Kesällä voi sitten tehdä niitä 2 km fillaria + 1 km juoksua treenejä.

Enämpi on tärkeää keskittyä siihen, mikä harjoitus se on. Onko se ihan tekniikkaa, peekoota vai veekoota. Ja yks laji vaan kerrallaan. On terveydenkin kannalta paree vetää noin.

Kisassa voi sitten nauttia siitä riemusta, kun pitää jääkylmillä jaloilla lähteä polkemaan ja maitohapporeisillä sitten juoksemaan.:eek: :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Kuulostaa just hyvältä. Sama suunnitelma, mutta lajipainotus hieman erilainen. Mun pitää opetella uinti ihan alkutekijöistä mutta juoksua ja pyöräily on jollain tavoin handussa.

Taitaa muuten olla plakkarissa reilut 94 km uintia viime triathlonin jälkeen.:ahem:

Sievisen viikkoannos.:rolleyes:

Jacques

Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:

jeah.. :thumbup: :thumbup: :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Jakku, heinäkuussa mukaa tonne kuntosarjaan.:ahem:

F1-forumin Triathlon Team

Tai TT F1-forum:thumbup:
Pitääpä pistää oikein harkintaan. Jos tuon pikamatkan vedät, niin se ei varmaan ois mullekaan mikään mahdoton jo nyt.. Missäs tuo heinäkuun kisa olikaan?

Meidänhän pitää sitten teettää joukkueelle omat kisa/treenipaidat "näyttää hitaalta" tekstillä varustettuna tietenkin. :ahem:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Pitääpä pistää oikein harkintaan. Jos tuon pikamatkan vedät, niin se ei varmaan ois mullekaan mikään mahdoton jo nyt.. Missäs tuo heinäkuun kisa olikaan?

Meidänhän pitää sitten teettää joukkueelle omat kisa/treenipaidat "näyttää hitaalta" tekstillä varustettuna tietenkin. :ahem:
http://www.kuopiotriathlon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26Siinä on aikataulu. Siis eihän toi ole raskas lenkki vetää, mutta mitä kovempaa vetää, niin sitä raskaampaa se on. Ja on se hyvä puoli tänä vuonna, että on viimeinen kisa lauantaille, joten ei 'tarvitse' keretä seuraavan sarjan alta pois.:D Viime vuona oli 2 tuntia meidän startin jälkeen seuraava startti. Tuli paineita.:rolleyes:

Mitä muuta toivetta kisa paitaan ei ole, kuin kiree kuin vittu, hengittää, ja on valkoinen. Jos nimittäin ostan märkäpuvun, niin mulla on sitten trikoot ja paita valmiina alla siinä tapauksessa. Muuten trikoilla uin ja vedän paidan päälle uinnin jälkeen.

Tero Lemmetty, joka tänä vuonna pääsi mukaan Havajille lokakuulle, niin on ollut uimassa samaan aikaan mun kanssa. Semmosia 5 km uintitreenejä vetää.:eek:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ajankohta ois siinä mielessä optimaalinen, että mulla alkaa tuolloin juuri loma.
Tuota pitää silti vielä miettiä, koska ei sitä jaksa ihan muuten vaan lähteä kuopioon. Pitää katsella..

Itse tilasin bobshopista triathloniin suunnitellut housut, joilla voi uida, polkea ja juosta. Ajattelin etten "toppia" tarttis uidessa.. paita sit vaan päälle kun lähtee fillariosuudelle.

Knoukka

Well-known member
8.6.

"Teukka Tukholmassa" -simulaatiolenkki 15km. Mustat trikoot päällä, kuuma tuuli, armoton auringonpaiste ja pölyävän kuivat soratiet. Hiki kuivui iholta ja vesi loppui kympin kohdalla. Oujeah.

Punttia 57h
Juoksua 620km

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Ajankohta ois siinä mielessä optimaalinen, että mulla alkaa tuolloin juuri loma.
Tuota pitää silti vielä miettiä, koska ei sitä jaksa ihan muuten vaan lähteä kuopioon. Pitää katsella..

Itse tilasin bobshopista triathloniin suunnitellut housut, joilla voi uida, polkea ja juosta. Ajattelin etten "toppia" tarttis uidessa.. paita sit vaan päälle kun lähtee fillariosuudelle.
Samalla näkisit vähän kisavauhtia noissa kilpailuluokissa.:rolleyes:

ON ne kipeitä menemään.:thumbfh: