Kevättreeniä 2007!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Moe Szyslak sanoi:
:thumbup:

Kyllä muakin ne 40-50 vuotiaat naiset ihmetyttää. Vittu, sitkeitä on kuin lähikaupan pihvit.:ahem:

Mites vatsa juomisesta? Menikä juomiset ihan perille asti vai tuli puhalluksena ihosta läpi?:doubtful:

Onnea vielä kerran! Elokuussahan sulla olis HCM.:tongue:
Vatsa pelasi mainiosti. Kerran kavin Durgardenin metsassa kusella. Mutta juoda piti. Jumalauta oli kuuma. Meinas usko loppua monta kertaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Milläs systeemillä tollaisen kartan saa aikaiseksi...?

Ei meil ennen vanhaan vaan tollaisia ollut....:eek!:
FRWD-urheilutietokone:

ja Google earth. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tilasin taas saksasta pyöräilyvaatteita, ja mukana tuli katalogi kera mainoksen. Mainoksessa tällainen linkki!!!

Tuolta saa siis pyöräilyyn ja triathloniin vaatteita omalla painatuksella!!! Eikä olisi kallista.. 30-40€..

Jos Antti vaan sallii, niin voisi tehdä rinnakkaisen tilauksen esim. pyöräilypaitoja samoilla teksteillä ja kuvioilla kuin nuo normaalipaidat? Tosin esim. pyöräily paitaan suosittelisin taaksekin linkkiä www.f1-forum.fi näyttää hitaalta-tekstin alle, koska selkänäkyvyys ainakin minun treeneissäni olisi kyllä aika melkoinen. 6 tunnin maantietreenin aikana ehtii aika moni auto mennä ohi, ja kaipa niistä jokunen huomaisi tekstin..

Itselläni ei vaan riitä luottokortissa raja, jos tulee isompi tilaus, joten jonkun muun pitäisi hoitaa itse tilaus.

Edit: Urheilupaidan olisi varmaan hyvä olla vaikkapa se Moen kaipaama turkoosi tai vaalean sininen, koska näkyvyys on tärkeää.. :)
Valkoinenkin on ok..

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Teukalle! On ollu ihan varmasti h-e-l-v-e-t-i-l-l-i-s-e-n kuuma!

Mulla veti pari treenikaveria kans läpi. Toinen juoksi jopa ennätyksensä 4.04, vaikka on koko kevään sairastellu ja tosi vakavasti. Outoo. :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Tilasin taas saksasta pyöräilyvaatteita, ja mukana tuli katalogi kera mainoksen. Mainoksessa tällainen linkki!!!

Tuolta saa siis pyöräilyyn ja triathloniin vaatteita omalla painatuksella!!! Eikä olisi kallista.. 30-40€..

Jos Antti vaan sallii, niin voisi tehdä rinnakkaisen tilauksen esim. pyöräilypaitoja samoilla teksteillä ja kuvioilla kuin nuo normaalipaidat? Tosin esim. pyöräily paitaan suosittelisin taaksekin linkkiä www.f1-forum.fi näyttää hitaalta-tekstin alle, koska selkänäkyvyys ainakin minun treeneissäni olisi kyllä aika melkoinen. 6 tunnin maantietreenin aikana ehtii aika moni auto mennä ohi, ja kaipa niistä jokunen huomaisi tekstin..

Itselläni ei vaan riitä luottokortissa raja, jos tulee isompi tilaus, joten jonkun muun pitäisi hoitaa itse tilaus.

Edit: Urheilupaidan olisi varmaan hyvä olla vaikkapa se Moen kaipaama turkoosi tai vaalean sininen, koska näkyvyys on tärkeää.. :)
Valkoinenkin on ok..
Tilaa mulle xl-kokoinen paita triathloniin. Näyttää hitaalta-tekstillä ja F1-forumin Moe. Jos Antti antaa luvan.:thumbup:

PS. pane vaan mulle pili...eiku tilinumeroa, niin tuikkaan sua...siis sulle fyffee.

Mä en itse a) osaa kee) jaksa noita tilaushommia, mutta sä taidat olla ikspertti noissa. :ahem:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyi vittu! Kävin vetämässä 6 x 3 min ylämäkiajoa. Ostin gps-podin (99€) ja piti lähteä testaamaan. Yrjöt on nyt suussa.:yuck:

Kyllä ihminen voi olla hullu!:nope: :jaska:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Tilaa mulle xl-kokoinen paita triathloniin. Näyttää hitaalta-tekstillä ja F1-forumin Moe. Jos Antti antaa luvan.:thumbup:

PS. pane vaan mulle pili...eiku tilinumeroa, niin tuikkaan sua...siis sulle fyffee.

Mä en itse a) osaa kee) jaksa noita tilaushommia, mutta sä taidat olla ikspertti noissa. :ahem:
ok, teen sitten tilauksen tossa joskus kuunvaihteen jälkeen.. Tohon triathlon paitaan ei selkäpuolelle kyllä kovin paljoa tekstiä mahdu?

12.6.
2 tuntia salilla. Raskas yläkroppa- ja vatsaselkätreeni. Päälle kolmen vartin ohjattu venyttely. Tälläkertaa venyttelyssä oli sijaisohjaaja, joka ei minusta ollut yhtä hyvä kuin vakituinen..

Saldo 2007:
Hiihto: 376,6km (34h26min) (vapaa 50km; perinteinen 326,6km)
Pyöräily: 1951km (84h06min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Kävely ja sauvakävely: 23,8km (3h25min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Sali: 71h

Jacques

Sijainti
Helsinki
13.6.
42km pyöräilyä vajaassa kahdessa tunnissa. Suht kevyt kaupunkilenkki muutamalla spurtilla varustettuna. Jalat tuntuivat tosi "lennokkailta" ja tuntui tosi hyvältä ajo tänään. Ei minkäänlaista kankeutta jaloissa.

Saldo 2007:
Pyöräily: 1993km (85h58min)
Sali: 71h

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nummelan metsissä 11,2 km lenkki. 1.12 aika ja keskinopeus vaivaiset 9,3 km/h. PK-lenkki siis. Vähän jännittää miltä polvi tuntuu huomenna.:( :confused:

Knoukka

Well-known member
Eilen ja tänään intessiiviset puolentoista tunnin punttitreenit. Koko kroppa läpi. Molempina päivinä oon ollu trikoot päällä ja kytänny että koska pääsee pitkälle lenkille, mutta iltapäivät on tullu vettä. Ja molempina iltoina puntilta tullessa on paistanu aurinko. No, ehkä huomenna pitkälle, jos jalat sallii. Tein pomppukyykkyä ja on maanantain vetojen ja näiden jäljiltä jalat suht juntturassa.

Punttia 61h
Juoksua 630km

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vois olla kipeempikin toi polvi.:thumbup:

Jalkapohjat taas juurikaan ei.:thumbdown

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mina en tee MITAAN ennen ensi viikkoa.

Tanaan treenaan kaljanjuontia ja rookinvetoa.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Perhana kun joutui kelaamaan pitkälle, että löysin viimeisimmän saldon. :eek:

14.6

40 minuuttia jalkapalloa. No okei, pari muutaman minuutin vaihtotaukoa pidin, ei ilennyt olla koko peliä kentällä. Tolpat lähenee jo, ehkä enskaudella menee maaliin asti! Eipä kukaan muukaan saanut meidän joukkueesta maalia, joten en ainakaan muita huonompi ollut. Harmittaa hemmetisti, että oli kesän viimeinen peli. Mielestäni joka pelissä pelasin paremmin ja paremmin, eli kahden vuoden pelaamattomuusruoste karisi kokoajan pois. Vanha rohkeus mennä tilanteisiinkin alkoi olla kohdillaan. Polvikin kesti ihan hyvin, joten ei kuin ensi kesää odottamaan.

Niin huono omatunto oli alkuviikon treenaamattomuudesta, että lähdin vielä lenkille! 11 kilsaa ja noin tunti meni. Jompi kumpi reittimatkoista on nyt kyllä väärin, joko se sunnuntaina juostu 12 km:n lenkki tai sitten tämä minun arvioni tästä lenkistä, koska aika kuitenkin oli sama. Veikkaisin, että tää 11 kilsan puhdas arvio on väärin, koska se 12 km:n lenkki on joku virallinen merkitty kilpalatu, joten uskoisin sen olevan tarkasti mitattu. Eli voi olla, että joka kerta, kun olen vetäissyt tämän päiväisen reitin, olen juossut pidemmän matkan kuin uskoinkaan.

Saldo 2007:

Juoksua 561,5km, n. 49h50min
Punttisali 58 h
Sulkapallo 1 h 15 min
Jalkapalloa 3 h 20 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Sekalaista (luistelua,kävelyä,sählyä jne...) 3h30min

Jacques

Sijainti
Helsinki
toinen lepopäivä tällä viikolla.. piti mennä bodypumpiin, mutta jätin väliin, koska väsytti niin lain.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Hirrrvvveeeee krraapulaaa... :nope:

MUTTA!

Ensi viikolla alkaa armoton treeni. Puntin vetoa. Pistakaas mulle joku hyva saliohjelma milla saa itsensa kunnon trimmiin. Sellainen 4 kertaa viikossa.

Knoukka

Well-known member
Tblair sanoi:
Hirrrvvveeeee krraapulaaa... :nope:

MUTTA!

Ensi viikolla alkaa armoton treeni. Puntin vetoa. Pistakaas mulle joku hyva saliohjelma milla saa itsensa kunnon trimmiin. Sellainen 4 kertaa viikossa.
No vedä ny aluksi vielä kolme päivää viinaa. Takaan että tulee trimmi olo.

Itte vedin just 11km tasavauhtisen, en ihan hiljaa. Ihan kelpo lenkki.

Punttia 61h
Juoksua 641km

Jacques

Sijainti
Helsinki
15.6.
Bodypumpia tunti.. tämän kertainen ohjaaja oli lievä pettymys.. joku mirva tjsp.. ihan hyvä kroppainen ja nätti toki, mutta suullinen informaatio tehtävistä liikkeistä oli vähän heiveröinen.

Saldo 2007:
Sali: 72h

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
15.6.
Bodypumpia tunti.. tämän kertainen ohjaaja oli lievä pettymys.. joku mirva tjsp.. ihan hyvä kroppainen ja nätti toki, mutta suullinen informaatio tehtävistä liikkeistä oli vähän heiveröinen.

Saldo 2007:
Sali: 72h
Katsoisit niitä näytettyjä liikkeitä eikä sitä kroppaa.:thumbfh:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
15.6

Punttia tunti. Ojentajia ja haukkareita, sekä rinnallevetoa ja vatsoja. Hyvä treeni, paikat hyytelönä nyt.

Saldo 2007:

Juoksua 561,5km, n. 49h50min
Punttisali 59 h
Sulkapallo 1 h 15 min
Jalkapalloa 3 h 20 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Sekalaista (luistelua,kävelyä,sählyä jne...) 3h30min

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Intervalleja 4 x 4 minuuttia ja 5 x 2 minuuttia.

Kävi syke eräässä ylämäessä vain 5 laakia alle maximisykkeen.:D

Oli yks koulukiusaaja ala-asteelta lenkillä myös, ja päätin näyttää sille närhen värkit ja painoin niin vitusti siitä ohi.:ahem:

Pitää tutkia vielä vähän käppyröitä mitä nopeuksia tuli juostua.:rolleyes: