Nyt ne lämpimät on sitten mennyttä. :nope:
Soisin, että kesäkuu olis sellanen vähän aurinkoinen ja vähän pilvinen ja välillä voi vähän tiputella vettäkin, ja sitten heinäkuussa sopii paahtaa niin paljon ku potkua löytyy.
Soisin, että mun kesälomani aikana olis helvetin kuumaa, jotta työtovereilla ois mahdollisimman tukalaa, viikonloppuisin toki sateita. Heinäkuun alusta elokuun puoliväliin saa taas sataa, kun olen töissä.
Niin mutta vanhukset ja heikkokuntoiset eivät kestä helvetin kuumaa ilmaa.
Niin mutta vanhukset ja heikkokuntoiset eivät kestä helvetin kuumaa ilmaa.
Mulle tuli heti kurkku kipeäksi, kun tuli kylmä.
Niin keväältä.
Onneksi talvisodassa ei ollut kuuma. Olis voineet soltut olla heikossa jamassa.![]()
Totta osittain. Jos sodassa on kuuma, niin se ei voi olla talvisota.
Sodassa ja muutenkin kuumuuten on vähän huono itse mitenkään vaikuttaa. Mutta jos on vilpoista tai viileää niin lisää lämpöä, jos kukin niin tahtoo, patterista tai lisää vaatetta päälle ja taas elämä hymyilee. Ei ole ongelma viileys.
Mulle tuli heti kurkku kipeäksi, kun tuli kylmä.
Raikas kesätuuli koillisesta.Tuorein säähavainto: 28.5.2014 5:30 Suomen aikaa
Lämpötila 4,4 °C
Kosteus 81 %
Kastepiste 1,4 °C
Koillistuulta 4 m/s
Puuska 7 m/s
Paine 1028,5 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (5:00)
Lumensyvyys 0 cm (11:20)
Melkein pilvistä (7/8)
Näkyvyys yli 20 km
Raikas kesätuuli koillisesta.Alkakaas muutkin virkistäytyä. Muistakaa suojakertoimet! :wink:
Asennettiin eilen kolmosen kautta nelosen puhallin. Linkki kuvatukseen.:thumbfh::nope::thumbdown:wall:
Ylen Säässä kun tulee kuvia tiekameroista ympäri Suomen, niin Lieksan kohdalla asvaltilla joku on Corsicalla sudittanut asvalttiin ympyröitä. Onkohan joku forunisti tankannut autoon Vee-poveria?:doubtful:![]()