Kiertävä puheenvuoro

Yhteisornari

Banaali anaalibanaani
Hei kaikki.

Olen yhteisornari ja minä olen alkoholisti.

Minun olemassaololleni on yksi syy ja se on tämä toikki.

Toikin idea on SIMPPELI.

Jokainen forumisti saa vuorollaan tietoonsa yksityisviestillä tämän hahmon salasanan, vaihtaa sen, kirjoittaa tänne viestin ja lähettää salasanan eteenpäin. Sääntöjä on siis ihan vitusti:
-Kun saat privaviestin yhteisornarilta vaihda sen salasana.
-Kirjoita tähän toikkiin vapaavalintainen, mielellään huumoripitoinen viesti (minulta se ei onnistunut. Kirjoitan vain säännöt.)
-Lähetä viesti vapaavalintaiselle F1-forumistille. Viestin otsikoksi "olet ornari" ja siihen tulee linkata tämä toikki ja kertoa yhteisornarin uusi salasana.
-Tähän toikkiin yhteisornarilla kirjoittamasi viestin loppuun tulee kirjoittaa T: Nimimerkki <oma nimimerkki>, eli näin (kohta <oma nimimerkki> tulee korvata omalla nimerkilläsi).
-Sama forumisti ei saa kirjoittaa tänne kahta kertaa nimimerkillä yhteisornari. Siksi salasana vaihtuu joka välissä. Eli lähettäkää aina hahmolle joka tänne ei ole vielä postannut. Sit vaan kimmoketta takas jos napsuu omaan privaan ja on jo OLLU SILLEEN!

Ymmärsittekö? Niin arvelinkin.

Sitten kun on kiertäny kaikki 7382 (myöhemmistä ei väliä) käyttäjää läpi lyödään lukkoon koko paska ja keksitään jotain fiksumpaa tekoa elämällemme.

Terveisin nimimerkki Pyryf.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
En halua haukkua sinua, mutta onko hieman tyhmää udella toisten salasanoja?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vettel-fani vois nyt kuulkaas... Osta vaikka joku muistipeli tai jotain.

Helvetti!

jjv

Arschloch
:D
Tämä säie sisältäisi kyllä nyt Vuoden kommentti-aiheisen teoksen, muttei kehtaa lisätä. Se ajoitus, se ajoitus.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Vettel-fani vois nyt kuulkaas... Osta vaikka joku muistipeli tai jotain.

Helvetti!

Hei tarkoitin sitä vain, että entä jos se henkilö jolla on vaikkapa sun salasanas niin jos se kirjautuu sun tunnuksilla niin olisiko se muka kivaa?

Ja tuo muutenkin.... tekisi heti mieli kertoa modeille, että tuollaista on suunnitteilla.

jjv

Arschloch
Tuolla jokaisen viestin vasemmassa alakulmassa on tuollainen "Report Post"-nappi, jota voi painaa havaitessaan mielestään sääntöjenvastaisen viestin. Modeille menee kyseisestä havainnosta välittömästi tieto ja ryhtyvät tarvittaessa toimenpiteisiin.

Yhteisornari

Banaali anaalibanaani
Hassu juttu tämä tämmöne!

Alppu ja kurski on maituajussa. Alppu lyyhistyy yhtäkkiä siihen paikalleen ja menee aivan veltoksi.
Kurski soittaa heti neuvokkaana kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Foorum kaveri kuoli! Mitä minä teen?"

Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."
Puhelin vaikenee, hetken päästä kuuluu laukaus.

Kurski palaa puhelimeen: "Selvä on. Mitä seuraavaksi?!?"

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
-Tähän toikkiin yhteisornarilla kirjoittamasi viestin loppuun tulee kirjoittaa T: Nimimerkki <oma nimimerkki>, eli näin (kohta <oma nimimerkki> tulee korvata omalla nimerkilläsi).
Hassu juttu tämä tämmöne!

Alppu ja kurski on maituajussa. Alppu lyyhistyy yhtäkkiä siihen paikalleen ja menee aivan veltoksi.
Kurski soittaa heti neuvokkaana kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Foorum kaveri kuoli! Mitä minä teen?"

Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."
Puhelin vaikenee, hetken päästä kuuluu laukaus.

Kurski palaa puhelimeen: "Selvä on. Mitä seuraavaksi?!?"
Huisin lupaava alku! Yks sääntö vaan jäi välistä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Huisin lupaava alku! Yks sääntö vaan jäi välistä.
Voi saatana. Se oli maailman hauskimmaksi äänestetty vitsi. Ha-ha-ha!

Brittipsykologin järjestämässä suuressa LaughLab -kokeessa on selvinnyt, mikä vitsi naurattaa suurinta määrää ihmisiä. Tutkijoiden mukaan ihmisten maku huumorin suhteen vaihtelee suuresti eri kulttuureissa. 40 000 vitsin joukosta kaksi miljoonaa ihmistä äänesti voittajaksi kahdesta kaveruksesta kertovan tarinan.

T: Nimimerkki <PuoliPöhkö>

Viimeksi muokattu:

Yhteisornari

Banaali anaalibanaani
Just kun pitäs keksii jotain hauskaa sanottavaa niin eihän sitä tietenkään tuu mitään mieleen. Laitetaan nyt joku omakeksimäni vitsi tähän hätään jonka olen jo aiemmin tainnut tällä forumilla kertoa.

Puukkoa kädessä pitävä suomalaismies: Naitko sinä perkele minun vaimoani?!
Saksalaismies: Nein, nein!

Arvatkaa loppu. Nyt meikäläinen lähtee kierrättämään tätä hahmoa ennen kuin haen oluen jääkaapista.

T: nimimerkki Lancer