markoj
Custom User
Jospa käytettäisiin puukkojen sijaan puisia karttuja!Ei huono vaihtoehto, tosin tuohan lopulta johtaisi melkoiseen piilovittuilukavalkadiin. Ja lopulta bannauksiin ja anuspuukkoihin.
Jospa käytettäisiin puukkojen sijaan puisia karttuja!Ei huono vaihtoehto, tosin tuohan lopulta johtaisi melkoiseen piilovittuilukavalkadiin. Ja lopulta bannauksiin ja anuspuukkoihin.
KUKA VÄITTI ETTÄ SE MITENKÄÄN EROAISI! MÄ EN JAKSA SUA!!!! EN JAKSA!!!!!Miten se eroaisi nykytilanteesta?
ok ok koulu vihjailu ymmärretty häivynNyt on ihan siinä ja hilkulla etten ilmuita kaikkia tänne kirjuittaneita hahmuja modeille! Olette kaikki syyllistyneet avunantuun viha kirjuitteluun ja salasanujen kalasteluun eli "troolaukseen".
Toivokaa vaan etteivät modet satu kurkistamaan tänne vapaan keskustelun puolelle!!!
Lähetä jollekin.No, toteutetaanko tota Kouvon ideaa sitten vai? En tiedä pääsikö se mun lähettämä kiertämä priva perille vai oliko vastaanottajalla sitten parempaa tekemistä (aivan satavarmasti on) kuin joku...no tällainen projekti.
Ei ole mun kakkosnikki. Mun kakkosnikit on Elias Tapani Karhu, Elias Tapani Sorsa ja Mikko Alatalo.Jaahas, se on Skyggeboy tehtaillut kakkosnilkin eilen kaljaspäissään
Luulin notta postaaja unohti mainita nimimerkkinsä loppuun, mutta FW08:asi hassutteli ja postas sen valkosella.Tästä katos viesti!
No hyvä, että en ole ainoa, joka on tätä humpuukia vastaan. Onneksi olemassa on vielä viksuja ihmisiä.Nyt on ihan siinä ja hilkulla etten ilmuita kaikkia tänne kirjuittaneita hahmuja modeille! Olette kaikki syyllistyneet avunantuun viha kirjuitteluun ja salasanujen kalasteluun eli "troolaukseen".
Toivokaa vaan etteivät modet satu kurkistamaan tänne vapaan keskustelun puolelle!!!