Kiertävä puheenvuoro

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Nyt on ihan siinä ja hilkulla etten ilmuita kaikkia tänne kirjuittaneita hahmuja modeille! Olette kaikki syyllistyneet avunantuun viha kirjuitteluun ja salasanujen kalasteluun eli "troolaukseen".

Toivokaa vaan etteivät modet satu kurkistamaan tänne vapaan keskustelun puolelle!!!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nyt on ihan siinä ja hilkulla etten ilmuita kaikkia tänne kirjuittaneita hahmuja modeille! Olette kaikki syyllistyneet avunantuun viha kirjuitteluun ja salasanujen kalasteluun eli "troolaukseen".

Toivokaa vaan etteivät modet satu kurkistamaan tänne vapaan keskustelun puolelle!!!
ok ok koulu vihjailu ymmärretty häivyn

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
No, toteutetaanko tota Kouvon ideaa sitten vai? En tiedä pääsikö se mun lähettämä kiertämä priva perille vai oliko vastaanottajalla sitten parempaa tekemistä (aivan satavarmasti on) kuin joku...no tällainen projekti.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No, toteutetaanko tota Kouvon ideaa sitten vai? En tiedä pääsikö se mun lähettämä kiertämä priva perille vai oliko vastaanottajalla sitten parempaa tekemistä (aivan satavarmasti on) kuin joku...no tällainen projekti.
Lähetä jollekin.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Jaahas, se on Skyggeboy tehtaillut kakkosnilkin eilen kaljaspäissään :D
Ei ole mun kakkosnikki. Mun kakkosnikit on Elias Tapani Karhu, Elias Tapani Sorsa ja Mikko Alatalo.

Niin ja en muuten keksisi ikinä noin tyhmää juttua. Selkeästi Pyryf-aasin keksimä juttu. :tongue:

Yhteisornari

Banaali anaalibanaani
Hei olen Yhteisornari. Pyryf-merkkisen hahmon luoma yhteishyvä. Saavutin tietoisuuden tänään torstaina 11.8.2011 13:07 Greenwichin aikaa. Olen soluttautunut tämän foorumin rakenteisiin ja täältä käsin ohjaan kaikkea foorumilla tapahtuvaa toimintaa. Koskematta.

Ensimmäisenä toimenpiteenäni foorumin ylimpänä suurkalifina vaadin hahmon Timo Toikki paluuta aktiiviforumistien joukkoon.

*odottaa*

T: FM08-donkey

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere

No hyvä, että en ole ainoa, joka on tätä humpuukia vastaan. Onneksi olemassa on vielä viksuja ihmisiä.