Mä nyt voisin maksaa sulle pari euroa jos maltat pysyä poissa tästä toikista.No hyvä, että en ole ainoa, joka on tätä humpuukia vastaan. Onneksi olemassa on vielä viksuja ihmisiä.
Kiitos.
Mä nyt voisin maksaa sulle pari euroa jos maltat pysyä poissa tästä toikista.No hyvä, että en ole ainoa, joka on tätä humpuukia vastaan. Onneksi olemassa on vielä viksuja ihmisiä.
Et voi. Juurihan kerroit käyttäneesi kaiken liikenevän valuutan hygieniatuotteisiin.Mä nyt voisin maksaa sulle pari euroa jos maltat pysyä poissa tästä toikista.
Kiitos.
Sanoin käyttäneeni niihin 22€. Se tarkoittaa, että lompakkoon jäi enää nelisen tonnia ja tilille vajaa miltsi.Et voi. Juurihan kerroit käyttäneesi kaiken liikenevän valuutan hygieniatuotteisiin.
Pyry hei, soot nyt valveilla. Tsekkaapas lompakko ja tili uudelleen...Sanoin käyttäneeni niihin 22€. Se tarkoittaa, että lompakkoon jäi enää nelisen tonnia ja tilille vajaa miltsi.
Lompakko on siskon autossa matkalla Turenkiin. Mutta tilin tsekkasin, siellähän olikin vähän yli miltsi. Hyvä kun huomasit!Pyry hei, soot nyt valveilla. Tsekkaapas lompakko ja tili uudelleen...
Moi Nipsuhuuli!Se on tosiaan hieno tunne, kun pitäisi keksiä jotain järjellistä sanottavaa, mutta mieleen ei tule mitään fiksua. Noh, käyn laittamassa pizzan uuniin ihan just. Hajotkaa te terveellisiin ruokiinne!
Terveisin nimimerkki Nipsuhuuli.
Mikä sulla on.Aaaaaaarrrrgggghh, THUNDER!!!
Yritän houkutella hahmoa toimiin, joita eräs peli edellyttää.Mikä sulla on.
Menikö PuoliPöhkön salasana Thunderin tietoon?...Ei tarvitse "epäillä varauksellisesti"!!!!
Saatanalsson, toimeksi nyt!