Minä tuota joskus miettinyt, että miten voi saada tunnesiteitä aikaiseksi johonkin NHL-joukkueeseen tai johonkin Mestareitten liigan mestariin tms. Itseä ainakin enemmän kiinnostanut kummassakin maitten väliset mittelöt, joissa menestyksen mittarina ei ole pelaajabudjetti ja mainosmiljoonat.
Formuloita ei nyt lasketa mukaan, koska onhan se IHAN ERI JUTTU hei.
Kyllä mua Liverpoolin matsit eri tavalla kiinnostaa, kuin esim. Italia-Ranska MM-kisoissa. mihinkään MM-kisajoukkueeseen ei ole niin vahvaa tunnesidettä. Englantia aina tullut kannatettua, mutta ei Englanti Suomen korvikkeena MM-kisoissa mene. Nyt kun olen Saksassa, niin Saksan mestaruus olisi coolia, mutta silti kannatan Englantia jopa enemmän. Pari muuta maata, joille mestaruuden toivoisin, ja muutama maa joiden toivon putoavan ASAP (yksi jo pudonnut).
Toki, sitten Olympialätkässä kyllä muutkin kuin Suomen pelit kiinnostaisi, jopa enemmän kuin Oilersin runkosarjapelit. Ihan jo sen takia, että niistä riippuu Suomen mahdolliset vastustajat. Ja jos Suomi ei selviäisi semeihin, niin kyllä semit ja finaali silti kiinnostaisi, sen verran kiinnostunut olen lajista. Tosin kyllä Stanley Cup -pleijarit vähintään yhtä paljon kiinnostaisi, enemmänkin jos Oilers mukana.