Onkohan sulla sanan valehtelu merkitys ihan hanskassa?Valehtelin kun väitin että mikään ei voi kiinnostaa yhtä vähän kun Ruotsin hallitusneuvottelut.
Onkohan sulla sanan valehtelu merkitys ihan hanskassa?Valehtelin kun väitin että mikään ei voi kiinnostaa yhtä vähän kun Ruotsin hallitusneuvottelut.
Oiskohan sulla jotain kerrottavaa aiheesta?Onkohan sulla sanan valehtelu merkitys ihan hanskassa?
Toi olikin aika huonosti kirjoitettu artikkeli.Valehtelin kun väitin että mikään ei voi kiinnostaa yhtä vähän kun Ruotsin hallitusneuvottelut.
Eihän tuossa sen kummemmasta ole kysymys kuin että näyttää siltä että luettuasi Azizin linkkaaman artikkelin arvioit aiemmin tekemäsi lausunnon uudelta pohjalta. Silloin ei kyseessä ole valehtelu.Oiskohan sulla jotain kerrottavaa aiheesta?
Mun suosikkitaiteilijoita on Huuhaa. Ja sitten sen radiokuunnelmat.Tässä otsikossa puidaan vain WP-artikkeleita, oli ne tosia tahi ei. Huuhaakin voi olla mielenkiintoista, usko tai älä.
Tuo on totta,Huuhaakin voi olla mielenkiintoista, usko tai älä.
Tämä huuhaa ei ole mielenkiintoista kenellekään.
Totkella on enemmän.22 Miljoonan asukkaan maaksi Australia vaikuttaisi olevan täynnä suht innokkaita Elviksen faneja kun sinne kerran on 700 miljoonaa albumiaan uponnut.
Jossakin olen lukenut Black Sabbathin myyneen yli 100 miljoonaa, Fagernässin luettelossa vain 50 milj eli saman verran kuin Ace of BaceLuettelo musiikkiartisteista levymyynnin mukaan
22 Miljoonan asukkaan maaksi Australia vaikuttaisi olevan täynnä suht innokkaita Elviksen faneja kun sinne kerran on 700 miljoonaa albumiaan uponnut.
Kirjoitin Bace! Pitänee minunkin hankkia oma elämä!Jossakin olen lukenut Black Sabbathin myyneen yli 100 miljoonaa, Fagernässin luettelossa vain 50 milj eli saman verran kuin Ace of Bace