Kiinnostavin forumisti kisa!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

SamiJ

Well-known member
Mahtaa siinä taas olla vanhemmat ylpeitä lapsistans'.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mulle ei ole oikein selvinnyt miksi toisten profiilisivuilla kannattaisi käydä. Olen tosi itsekin käynyt jossakin, kun olen vahingossa klikkannut viikeisen postaajan nimeä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mulle ei ole oikein selvinnyt miksi toisten profiilisivuilla kannattaisi käydä. Olen tosi itsekin käynyt jossakin, kun olen vahingossa klikkannut viikeisen postaajan nimeä.
Tissikuviahan sieltä etsitään.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
The last 10 visitor(s) to this page were:

1. Antti--91
2. Canukki
3. koivis
4. kouvotsvoni
5. Ode
6. Otto Hokkanen
7. Racer
8. Saakura
9. Timanfaya
10. Vertti

This page has had 334 visits

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
1247.
Aika huimasti yllätyin. Hoh hoppanat kopot! Hus hus!

Mangelo

Well-known member
Sieltä voit kyylätä ketkä ovat klikanneet nimimerkkiäsi, mutta en kyllä ymmärrä itsekään miksi sitä kannattaisi klikata. Privaa pystyy lähettämään omasta user cp:stä ja nimimerkin kirjoitukset löytää searchilla.

The last 10 visitor(s) to this page were:

1. Jellinek
2. Joda^
3. Loetkoe
4. Nipsuhuuli
5. Pietari
6. SamiJ
7. Taneli
8. Timanfaya
9. toleranssisiipi
10. Tuck

This page has had 1,782 visits

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos niiden profiilisivuilla visiteeraa väkeä. Ihan sama!
Ootte mitä mieltä ootte mut kuulostaa niin säälittävält!
Tunnen monia ja suvussa visiteerataan toistemme sivuja myös mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisittepä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopettakaa ajoissa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos niiden profiilisivuilla visiteeraa väkeä. Ihan sama!
Tunnen monia ja suvussa visiteerataan toistemme sivuja myös mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisittepä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopettakaa ajoissa.
Mainostaminen kannatti ja kävin kurkkimassa sun profiilia. Surkiahan se oli, mutta tulipahan käytyä.:eek:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Heh, jonkinasteinen de javú iski tuota viestiä lukiessa... :thumbup:

Kuinka monen profiiilia oon oikeen kyylänny...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.