Örfil
Guest
Oliko se ylipäällikkö silloin kun olit intissä?Juuri näin. Onhan Niinistö kova luu mutta lapsuuteni kovin äijä oli Martti Ahtisaari.
Joni on ollut lapsisotilas
Oliko se ylipäällikkö silloin kun olit intissä?Juuri näin. Onhan Niinistö kova luu mutta lapsuuteni kovin äijä oli Martti Ahtisaari.
Terve Joni! Vihdoin tapaamme täällä virtuaalisesti. Olen törmännyt juttuihisi ja muiden tekemiin viittauksiin jutuistasi näissä aiemmissa toikeissa täällä Vapaan puolella, mutten valittavasti ole saanut mahdollisuutta aiemmin tutustua sinuun. Kutsunkin sinut tervehtimään minua: Hei Joni, hauska tavata!Juuri näin. Onhan Niinistö kova luu mutta lapsuuteni kovin äijä oli Martti Ahtisaari. Tämä mies joka antoi kunnianosoituksen isoäidillenikin 90-luvulla. Sukukaimani täältä foorumilta tietää miksi.
No.. perkele.. Pakko, kun ei siitä aikuistakaan saa. :dunno:Joni on ollut lapsisotilas
Nyt Joni. Muista. Pendell onkin nainen, kuten vastikään paljastui. SIINÄ ON PAIKKA! MIKSI ET LAUO?!Terve Joni! Vihdoin tapaamme täällä virtuaalisesti. Olen törmännyt juttuihisi ja muiden tekemiin viittauksiin jutuistasi näissä aiemmissa toikeissa täällä Vapaan puolella, mutten valittavasti ole saanut mahdollisuutta aiemmin tutustua sinuun. Kutsunkin sinut tervehtimään minua: Hei Joni, hauska tavata!
Enuff infomeissön.Juuri näin. Onhan Niinistö kova luu
Jahas, pendelin tulevan appiukon hyväksyntäkin tuli!Kuulen jo hääkellojen kumajavan.