MaranelloRed:
Sanoppa mikael että mitä eroa on siinä kun Kolin vetää mettään ja Tommi tekee saman tempun ? Tommihan on alkanut rysäytellä metsikön puolelle nyt kun homma onkin mennyt mies miestä vastaan ajamiseksi. Ei ole enään sarjan parasta autoa alla ja jälki on mitä on.
Joo, mitähän MaranelloRedkin tietää "mies miestä vastaan ajamisesta"? Kun alla ei ole Lanciaa, Fiiaattia tai varsinkaan Ferraria, eikä siten myöskään tallimääräystä selän takana, kuten on Burnsilla, McRaella tai MaranelloRedin suurella suosikilla "Mies miestä vastaan"-Schumilla (väliin Burnsin uuden keinoisän, erään sikaaria polttelevan fransmannin ns. herrasmiehen kommentti MG:n mahdollisesta rangaistuksesta: "Otamme vastaan rangaistuksen mukisematta", luullen petaavansa 10 pt. Riku-paralle..), joten hattua on nostettava Grönholmille kaikista vuoden 2002 voitosta moisen "reilun kohtelun" alla. Etten sanoisi Barrichello-tyylisen kohtelun - erotuksena fykköseen on tietenkin, että rallissa ajetaan eri aikaan, ja tallimääräykset on teknisesti vaikeampi toteuttaa..
Ja hattuja kanssa Sainzille, jolla ei tullut "jarrumurheita" tms., että Colin saisi Fordin teamista eniten pojoja, koska suurempipalkkainen jms. etuinen Kilin oli kaauukana takana. Taas kerran.
Niin, Fiat-konserin (sis. Lancia, Fiat, Alfa-Romeo, Ferrari etc.) tapana on ollut muuten aina ns. järjestelyt. Jo vuonna 1975 vetäytyi Fiatti kesken kauden rallista, jotta reilut italialaiset saisivat leivottua saman konsernin toisesta merkistä, Lanciasta, mestarin rallin MM-sarjassa.
Siinäpä onpi MaranelloRedille mies miestä, ja auto autoa vastaan-periaatteen perikuva.
Suomalaiskuskeista Grönholm joutuu taistelemaan muiden kilpailijoiden lisäksi myös tallin ns. leipomista vastaan, ja Mäkinen nykyjään alati kehittyvää turskaa vastaan - ilman tallimääräyksi tai nelinkertaisen maailmanmestarin kohtelua.. McRae ja Burns voittaa aina kun (eli jos vahinkoja sattuu) kerkeää tallikaverin jälkeen tuloslistoissa toiseksi, mikäli tilanne niin vaatii.
Onneksi Fiat-konserni ei ole tehnyt WRC-autoa.