mustavihannes
"Nothing quite like it"
Höhöö, taitaa Kimiä ennemminkin vaivata jonkinlainen neste"myrkytys"
"kuskin jalkojen päällä" kuullostaa aika hurjalta ja vähän hassulta... nykypäivänä. Eipä taida sentään akselilinjaan asti tulla kuskien jalat. Mut asiaan..Rossi sanoi:Rellulla muuten testeissa aika hauskannäkönen siipi! Tai siivet tossa nokalla, kuskin jalkojen päällä. Katsotaans löytyykö hyvää kuvaa.
Sen on pakko olla HEMMETIN hyvä testaaja! Huonompi ois jo saanut potkut tollasella mälläilyllä. Tosin emme voi tietää mitä siellä Ferrarissa testaan sillä hetkellä kun Badoer sen mällää?!Ghost_Glove sanoi:Mutta toi Badoer nyt ei tunnu pysyvän viivojen välissä niin millään... Eks se oo tänä vuonna paukuttanu seinään jo aika monta ferraria??
Mitähän lie aina testaavan kun ei oo vielä potkuja saanu. Meinaan jos omasta mokastaan johtuen vetää auton tai kaks (ainakin melkein ) kuussa seinään niin luulis tulevan kalliiks sellanen kaveri...
Juu sanoin tuon "jalkojen päällä" vaan sen takia että ihmiset osaa kiinnittää huomiota heti oikeaan kohtaa, ainakin suunnilleen.Ghost_Glove sanoi:"kuskin jalkojen päällä" kuullostaa aika hurjalta ja vähän hassulta... nykypäivänä. Eipä taida sentään akselilinjaan asti tulla kuskien jalat. Mut asiaan..
Eikös renulla ollu viime vuonnakin tollaset siivet?
Täsä pari kuvaa lisää:
Näköjään on koko barsan testien ajan ollu käytössä nuo siivet...
Hondalla vähän taaempana jonkinlaiset ulokkeet.Rossi sanoi:Juu sanoin tuon "jalkojen päällä" vaan sen takia että ihmiset osaa kiinnittää huomiota heti oikeaan kohtaa, ainakin suunnilleen.
Onkos noi siivet ollu vielä missään kisoissa käytössä? Mikä tollasten hyöty sit vois olla?
Hondalla nyt on vaikka mitä härpäkkeitä Eikös niiden pitänyt nyt voittaa kisoja paremman aerodynamiikan johdosta? Viime vuonnahan se kusi. Oliko se Hondan hyvä kausi 2004 vaan muiden huonoa suoritusta.?NiPzyyZ sanoi:Hondalla vähän taaempana jonkinlaiset ulokkeet.
No monacossa ne näytti olleen juurikin viime viikonloppuna... :eek!:Rossi sanoi:Onkos noi siivet ollu vielä missään kisoissa käytössä? Mikä tollasten hyöty sit vois olla?
Eikös Badoer ole TUNNETTU siitä että se saa suonenvetoja jalkoihin? :doubtful:Rossi sanoi:Sen on pakko olla HEMMETIN hyvä testaaja! Huonompi ois jo saanut potkut tollasella mälläilyllä. Tosin emme voi tietää mitä siellä Ferrarissa testaan sillä hetkellä kun Badoer sen mällää?!
Oikeasti vai oliko vitsi?Moe Szyslak sanoi:Eikös Badoer ole TUNNETTU siitä että se saa suonenvetoja jalkoihin? :doubtful:
Kyseessä on Mustakiikarin käsittämätön oletus Badoerin keskeytyssyyksi eräässä kisassa. Kisa vieläpä meni harvinaisen loistavasti keskeytykseen saakka, taisiko olla jopa neljäntenä aika vankastikin Minardilla (!) kunnes joutui kurvaamaan radan laitaan. Miehellä oli tunteet pinnassa ja varmaan pallokin hukassa (Badoerilla) ja Mustakari rennosti veikkasi hänen saaneen suonenvedon.Rossi sanoi:Oikeasti vai oliko vitsi?
Jos saa suonenvetoja ja Ferrari todennäköisesti sen tietää, on sen silti oltava helv. hyvä testikuski! Viitsii riskeerata muutamien miljoonien autoja silloin tällöin, mutta ei haittaa koska tekee niin hyvää testityötä. Toki eihän noita testikuskejakaan puussa kasva. McLaren sen Paffetilla todistaa ja Ferrari kun otti toiseksi sen moottoriturvan.
99 Nürburgringhän oli kyseessä. Ja kyseessähän oli siis vielä PÄIVÄNSELVÄ suonenveto.General FUp sanoi:Kyseessä on Mustakiikarin käsittämätön oletus Badoerin keskeytyssyyksi eräässä kisassa. Kisa vieläpä meni harvinaisen loistavasti keskeytykseen saakka, taisiko olla jopa neljäntenä aika vankastikin Minardilla (!) kunnes joutui kurvaamaan radan laitaan. Miehellä oli tunteet pinnassa ja varmaan pallokin hukassa (Badoerilla) ja Mustakari rennosti veikkasi hänen saaneen suonenvedon.
Juu muistankin ton! Sehän hyppi siellä radan varressa ja sitten kiikarit ja kyllöset totesi diagnoosissaan että suonenveto on! Nauroivat kyllä päälle koska heittivät sen vitsillä.General FUp sanoi:Kyseessä on Mustakiikarin käsittämätön oletus Badoerin keskeytyssyyksi eräässä kisassa. Kisa vieläpä meni harvinaisen loistavasti keskeytykseen saakka, taisiko olla jopa neljäntenä aika vankastikin Minardilla (!) kunnes joutui kurvaamaan radan laitaan. Miehellä oli tunteet pinnassa ja varmaan pallokin hukassa (Badoerilla) ja Mustakari rennosti veikkasi hänen saaneen suonenvedon.
Ghost_Glove sanoi:"kuskin jalkojen päällä" kuullostaa aika hurjalta ja vähän hassulta... nykypäivänä. Eipä taida sentään akselilinjaan asti tulla kuskien jalat. Mut asiaan..
Eikös renulla ollu viime vuonnakin tollaset siivet?
Täsä pari kuvaa lisää:
Näköjään on koko barsan testien ajan ollu käytössä nuo siivet...
NiPzyyZ sanoi:Hondalla vähän taaempana jonkinlaiset ulokkeet.
Juu itsekkin mietin tuota vaihtoehtoa. Ja nuohan ilmestyivät Ausseissa kärsityn moottoririkon jälkeen imolaan, eli tälläkin saattaa olla jotain yhteyttä?Mickey sanoi:Aivan kuin ohjaisivat ilmaa jäähdyttimille...
Varsinkin hitailla radoilla saattaisi tulla jäähdytysongelmia ja toisaalta ilmanottoaukkoja ei haluta suurentaa koska aerodynamiikka kärsisi..
Puhutteko nyt noista keltaisista lätkistä tuossa vähän ennen renkaita? Nehän ollu koko kauden käytössä Rellulla?Rossi sanoi:Juu sanoin tuon "jalkojen päällä" vaan sen takia että ihmiset osaa kiinnittää huomiota heti oikeaan kohtaa, ainakin suunnilleen.
Onkos noi siivet ollu vielä missään kisoissa käytössä? Mikä tollasten hyöty sit vois olla?
Just niistä puhutaan. Mistäköhän kuvakulmasta oon tota rellua kattellu kun vasta nyt huomasin ne? jos siis on ollut koko kauden ollut käytössä.Duunari sanoi:Puhutteko nyt noista keltaisista lätkistä tuossa vähän ennen renkaita? Nehän ollu koko kauden käytössä Rellulla?